Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paraplu met "just married" erop

  20-8-2011 11:35:59
Beste bruidjes en gommen,

wij hadden een paraplu gekocht voor onze huwelijksdag. Je weet maar nooit hé. Wij hebben hem gelukkig niet nodig gehad en hij is dus nog nieuw en nooit gebruikt. Als er iemand is die intresse heeft mag hij of zij dit altijd laten weten. Het is een crèmekleurige paraplu met de tekst "Just Married" op. Ook leuk voor op de foto's (zijn we spijtig genoeg vergeten). De paraplu heeft een doorsnede van 1,20 m. Geïntresseerden dis graag een foto wensen kunnen mij altijd mailen.

kim_de_beucker@hotmail.com
ik ben van Nijlen (Antwerpen)

Kim
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 951


Tinne
2-9-2011
 Meld misbruik20-8-2011 16:34:56

Hey Kim,
wat vraag je nog voor de paraplu en van waar ben je?




Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik20-8-2011 17:23:10

Helaba,
Ik heb interesse en ben van Wiekevorst, dus niet ver.
Maar kan je mij foto's mailen?
En waar heb je ze gekocht.

kiss.

Valérie



Tina
10-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 10:44:43

Ik ben ook wel geïnteresseerd. Kan je mij ook foto's mailen en je prijs? tina290883@hotmail.com



tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik30-8-2011 22:43:07

Hallo kim,

mij mag je ook iets laten weten :-)

groetjes


tiziana


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...