Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuige

  19-6-2006 20:43:17
Hallo,

het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets geplaatst heb, ik kom wel regelmatig eens lezen...
Nu wou ik toch even iets kwijt...
Met Kerstmis had ik mijn zusje als getuige gevraagd, ze was heel ontroerd... Ik wilde mijn beste vriendin ook als getuige, maar ik heb er eerst met haar over gepraat, ze was ermee akkoord... Nu kwam ik een paar weken geleden op mijn kamer, wat lag daar? Het stukje zeep dat ik haar met Kerstmis had gegeven. (ik had een stukje zeep gegeven met een tekstje op om haar als getuige te vragen)
We hadden enkele dagen ervoor ruzie gehad, jullie kennen dat wel... Maar dat ze geen getuige meer wil zijn... Ze had er een briefje bij gelegd, er stond ook op dat ik toch niet zonder getuge zit want ik heb mijn beste vriendin nog. Het heeft me toch gekwetst.
Nu hoorde ik dat haar vriend ook niet naar onze trouw komt.
Volgende zomer gaan ze naar Australië op vakantie, dat was al zo gepland, wij hebben speciaal onze datum in het begn van de zomer vastgelegd zodat ze erbij konden zijn. Nu blijkt dat hij al een week vroeger vertrekt. Daar was ik echt niet goed van, hij is toch tenslotte de vriend van mijn zusje, het is niet dat het een bevlieging is, ze zijn al een hele tijd samen...
Ik zie haar al zitten op onze dag, met een lang gezicht omdat haar vriend er niet bij is...
Maar ja, ik kan er toch niks aan doen. Ik wou het gewoon even kwijt...

Groetjes
Daisy

Daisy
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 923


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-6-2006 21:52:22

Dag Daisy

Amai, dat is echt niet leuk! Heb je al gesproket met haar? En dan de manier waarop! Ipv dat gewoon te zeggen tegen je, maar zo dat geschenk teruggeven! Ik vind het heel grof en egoistisch van je zus om dat te doen en begrijp je gevoelens maar al te goed.

Ik zou dan ook je vriendin als getuige nemen. Een getuige moet blij zijn voor je, en er niet tegen haar goesting bijzitten. En als je zus die dag spijt heeft van haar beslissing moet ze maar goed beseffen dat het haar eigen beslissing was.

Veel succes

Vicky
09.09.06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 7:51:32

Hey,

Och, ik leef echt met je mee. Ik heb vaak het gevoel alsof zo'n huwelijk bij sommige mensen het slechtste boven haalt. Niet mee inzitten zou een slecht advies zijn, want dat doe je toch. Daarvoor ligt zoiets te gevoelig.

Ik zou toch eerst eens proberen met haar te praten. En dat haar vriend er niet is, daar hebben ze zelf voor gekozen hé. Ze zal daar volgens mij heus niet met een lang gezicht gaan zitten.

Groetjes,
Lieve



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik20-6-2006 8:44:56

Hey Daisy,

Inderdaad lang geleden.

Denk je niet dat je zusje misschien wat jaloers is dat jullie trouwen en zij niet? Dat kan gebeuren hoor. En dat ze daardoor onbewust kwaad op je is.
Ik zou er met haar echt eens over spreken en zeggen dat je zwaar gekwetst bent.
Ik weet nog hoe fier je me schreef hoe je je zusje als getuige zou vragen.
Ik kan dus zeker begrijpen dat het je veel pijn doet als ze dat stukje zeep zonder uitleg gewoon op je bed teruglegt.
Moest ik jou zijn, ik zou ook mijn beste vriendin vragen dan.
Een getuige moet blij voor je zijn, zodat je er samen kan naartoe leven.

Veel moed, meisje. Laat je dag er niet door verpesten.

Groetjes,
Fieke
7/07/2007



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik21-6-2006 23:21:31

Wil hier toch nog even op reageren ook al is het dan laat.
Ik heb ook zo'n 'relatie' met mijn zusje. Ene week knallende ruzie en dan weer alles in orde.
Zei zou ook zoiets kunnen doen, opeens op het laatste moment afzeggen als getuige (ze is ook mijn getuige). Maar ik heb nu al besloten dat ik mij niet laat doen ! Niet graag dan helemaal niet hè ! Het is MIJN dag en niet die van haar dus ik zal haar geen gelegenheid geven om er iets aan te verknoeien.
Ik zou het nog even afwachten, het kan weer bijdraaien in een paar weken. En anders je vriendin vragen maar wel op een manier dat zij zich 2e voelt dan (begrijp je? zo van..nu haar zusje niet wil dan mag ik opdraven).

SUCCES !

groetjes Mireille
01-09-2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...