Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te koop: materiaal huwelijksdag

  18-8-2011 22:49:32
Hoi iedereen :)

Gezien mijn huwelijksdag al een week is geleden, begin ik stilaan alle spulletjes te verkopen.

Ik heb te koop:

- bruidsjurk Annalisa, 1 geheel met hoepelrok, kan gedragen worden van maatje 42-44. Ik heb van jurk normaal gezien een 42, broek 44. Er is ook een bolero (ongeveer 42) bij en een bruidssluier, corset kan je er ook bij kopen (85D) Grootte kan van 1m57 met hakje of tot 1m68 met plattere schoen. Witte ballerina's in maat 40 ook te verkrijgen. Nieuwprijs voor jurk alleen was rond de 2000 euro.

- 16 doorschijnende (harde plastiek/plexiglas = lijkt glas) buisjes van ongeveer 14 cm, er zijn bovenaan twee gaatjes in zodat je het gemakkelijk kan ophangen met een lintje op ijzerdraadje. Zeer mooi om een bloem of twee a drie bloemen in te steken en op te hangen in de kerk of thuis. Wij hebben ze opgehangen in huifkarren. Zag er mooi uit :)


- 20 m gebroken witte tule met fijne bloempjes om op te hangen (witte, roze bloempjes) 20 m is wel 2 x 10m

- twee potjes glazen diamantjes/steentjes als tafeldecoratie om op tafel te strooien

- twee zakjes gebroken witte bloemblaadjes

- witte kartonnen bordjes om op te eten (lunch)

Als je interesse hebt in iets, stuur gerust een berichtje en anders een mailtje, bellen mag ook 0474 78 82 01

an
12-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1243


Cindy
27-8-2011
 Meld misbruik19-8-2011 8:31:44

Hoi An,
kan je mij een foto en info geven over de twee potjes glazen steentjes?
kobevanlooy@hotmail.com
alvast bedankt!!
Groetjes,
Cindy



Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik19-8-2011 8:48:01

Hoi An,

kan je mij een foto doorsturen van die glazen buisjes?



laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 14:01:42

Hallo,

Ik ben geïnteresseerd in de gebroken witte bloemblaadjes. Hoeveel vraag je hiervoor? Waar woon ergens? walaby13@hotmail.com

groetjes,
laetitia



alice
3-9-2011
 Meld misbruik23-8-2011 16:58:15

Hey An,


Zou je mij een foto kunnen sturen van de bolero(s)? alice_verachtert@hotmail.com
Alvast bedankt.


Alice


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...