Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 54 dagen

  19-6-2006 18:07:14
Hey iedereen,

moeilijk te geloven dat alles zo snel gaat he. Ik besef het nog niet goed denk ik ^^
De uitnodigingen zijn al verstuurd (de meeste toch) en nu zijn het de bloemen kiezen, het misboekje laten nazien en nog veel meer zeker :)

Groetjes
Happy Lies
12-08-06

lies
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 998


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-6-2006 18:16:12

Hey

Hihi, denk dat iedereen hier zoiets heeft van 'Amai de tijd vliegt'. Dat komt verzekerst omdat de zomer zo laat begonnen is en we daarvoor nog altijd het gevoel hadden dat het veel vroeger opt jaar was. Ik heb ook ineens het gevoel dat de tijd vliegt, en zeggen dat ik een paar maanden geleden vond dat de tijd kroop. Wij zijn volop bezig aan onze uitnodigingen, die binnen 3 weken verstuurd moeten worden! We moeten ook nog ringen kiezen, en huwelijkscontract maken en nog veel andere kleine dingen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Caroline
12-8-2006
 Meld misbruik19-6-2006 19:46:31

Dag Lies,

Ook voor mij nog 54 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Soms als ik er even aan dek krijg ik al wat stress. Je zit precies goed op schema voor de voorbereidingen. Wij moeten het misboekje nog bespreken met de pastoor want die is momenteel met verlof...morgen is hij terug..

Waar trouw jij?
groetjes
Caroline
ook 12/08/06



Angelique
11-8-2006
 Meld misbruik19-6-2006 20:04:01

Hallo, bij ons nog 53 dagen ... brrrrrrrrrrrrrr en joepi ;-)
Veel succes met de rest vd voorbereidingen! Voor ons nog de muziek in de kerk en de notaris deze week en de rest wat prullen (uhm tegen dat je eraan begint). Trouwens als iemand een goed idee heeft voor een geschenk voor ouders ... altijd welkom!
Groetjes!



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik19-6-2006 20:21:33

Hoikes,

Bij ons is het nog 52 dagen en idd de tijd gaat vlug!!!!! Maar ik geef er niet om hoor! Onze dag mag beginnen komen want je doet zoveel tijdens die voorbereidingen dat ik ervan wil genieten. Bij ons zijn de uitnodigingen ook al verstuurd en de mensen beginnen te bevestigen. We hebben al heel veel positieve commentaar gekregen. Morgen ga ik de rozenboog klaarmaken bij mijn papa want die moet uiteindelijk aan de voordeur komen. Ik ga dat bekleden met tule enzo...!
Bruidjes nog veel plezier met jullie voorbereidingen!

Debra
11/08/06



Sofie
14-8-2006
 Meld misbruik19-6-2006 20:51:41

Bij ons is het nog 56 dagen! Vanmorgen was ik aan het dromen dat ik vandaag gaan werken was en dan besefte dat het eigenlijk mijn trouwdag was! Ik denk dus dat de trouwkriebels boven komen!
Wij moeten ons trouwboekje nog bespreken met de pastoor, samen met het 'pastoraal gesprek' en nog vele kleine dingen, waaronder ook nog een kado voor onze ouders.

grtjs en veel succes nog met de voorbereidingen en de zenuwen!

Sofie
14.08.06



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik20-6-2006 8:44:35

Voor ons zijn het nog 18 dagen en geloof mij.. eens je aan de 50 zit gaat het supersnel. Dan begint het allemaal pas, want de meeste dingen moet je zo'n maand op voorhand nog eens bespreken of regelen (gisteren proefkapsel, morgen naar de dj met de lijst) en dan begin je echt te zoeken of je niets vergeten bent. :-)
Wij kijken er echt naar uit en zitten gewoon af te tellen..



lies
12-8-2006
 Meld misbruik20-6-2006 9:56:11

Hey Caroline,

dus jij trouwt op dezelfde dag :) wij gaan in Humbeek trouwen en jij? A ja een zeer leuk idee voor de ouders...wij zijn van plan om een weekendje te geven aan onze ouders, dat ze ervan gezellig kunnen genieten. We dachten dat dit leuker zou zijn dan een foto omdat ze die waarschijnlijk toch zullen krijgen en 't is iets anders :)

groetjes
Lies
12-08-06



Caroline
12-8-2006
 Meld misbruik21-6-2006 20:20:12

Dag Lies,

Wij trouwen in Haaltert (= tegen Aalst). Hadden daarnet de DJ op bezoek om onze muzieksmaak eens te bespreken. Nu vertelde hij ons dat hij laatst nog in de zaaal die wij gekozen hebben nog heeft gedraaid en dat alles er zowat in het honderd loopt omdat een bepaalde persoon er niet langer werkt. Daarenboven zei hij ook dat er een muur staat in het midden van de zaal en dat dit tamelijk vervelend is omdat niet alle gasten de dansvloer zien. Voel mij beetje down nu...

groetjes
Caroline Janssens
NOG 52 DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...