Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

helium ballonnen - hi-float??

  18-8-2011 9:47:52
Heeft er iemand ervaring met het hi-float systeem om heliumballonnen langer te laten zweven? Volgens de website zouden de ballonnen daarmee 1 tot 6 (!) dagen blijven zweven, maar dit lijkt me wel sterk...



Ineke
31-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1138


Ine
26-8-2011
 Meld misbruik18-8-2011 13:30:57

Hoi Ineke,

Hi-float laat je ballonnen inderdaad vele dagen langer in de lucht hangen.
Je moet er dan wel op letten dat je voldoende grote ballonnen hebt die speciaal voor helium zijn.

Als je meer info over Hi-float wil mag je me mailen op ine.mallet@hotmail.com

Groetjes
Ine



wouter

 Meld misbruik24-8-2011 2:16:45

Hi-float is een soort van gel die in de ballon gepompt wordt, bij het drogen maakt dit de poriën van de ballon dicht, waardoor hij minder snel helium verliest, en dus langer blijft zweven. Het blijft een plakkerig werkje, en je bent er toch even mee bezig als je het proper wil doen, maar zeker de moeite waard. Afhankelijk van de grootte ballon varieert dit van 4 dagen voor de gewone ballons tot een maand of langer voor de grootse.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...