Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stiefmoeder verknalt alles!

  19-6-2006 15:29:55
hallo iedereen,

Dit moet mij toch effe van het hart hoor! Binnen 14 dagen is het zover en nu is de stiefmoeder van mijn vriend echt ambetant aan het doen. Ze wil daar niet zitten, stappen, ... En dan zit ze achter onze rug alles zelf te regelen. Terwijl wij vorige week met de ceremoniemeester alles afgesproken hadden. Zijn echte vader laat ze maar doen i.p.v. zijn mond is open te doen, maar die durft daar niks tegen te beginnen. Die verknalt echt onze dag, ik zal nooit nog een vriendelijk woord tegen dat mens kunnen zeggen. Die heeft volledig afgedaan. Moesten ze nu nog in iets tussenkomen of zo, dan hebben ze ook recht op op een eigen visie, maar gene frank zien wij daar van. Ik ben echt ni goed van Zo een serpent van een vrouw. Het ergst is ook dat bij 2 vorige huwelijke niks mis gegaan is en zij ook niks gezegd heeft, maar nu. Ni te doen gewoon, mijn enthousiasme is echt wel verminderd en dat vind ik heel erg, want ik zag enorm uit naar onze dag.

groetjes
sofie
1 juli 2006

Sofie
1-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1017


Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik19-6-2006 15:44:45

Hey Sofie,

Ja, dat klinkt wel vervelend. Kan je aan je vriend niet vragen eens met zijn stiefmoeder te praten? Of hebben ze zelf ook niet zo'n goede band?
En anders zou ik toch proberen afspreken met de ceremoniemeester dat hij jullie gedacht moet doen, en niet dat van jullie stiefmoeder. Of de vader van he vriend nog eens aanspreken dat hij haar onder controle kan houden. En ik weet dat het niet gemakkelijk zal zijn, maar probeer je er zeker op de dag zelf niet te veel aan te ergeren. En anders moet je proberen haar op een aantal minder belangrijke dingen haar zin te geven, zodat de echt belangrijke zaken toch verlopen zoals jullie hetzelf willen en ze toch het idee krijgt dat ze iets te zeggen heeft gehad.

Ik hoop echt dat je nog kan genieten van je laatste dagen voor de trouw. Maar hier eens je hart lucht kan al helpen he.

groetjes,

katrien (24/06/06)



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-6-2006 17:25:05

Dag Sofie

Amai, dat klinkt echt ambetant. Ik zou haar ermee confronteren, allé, ik bedoel echt zeggen tegen haar: 'Ik heb gehoord dat je liever daar wil zitten, stappen,..., maar wij hebben samen met de ceremoniemeester besloten om het zo te doen en zouden het fijn vinden moest iedereen dit doen zoals wij het willen op onze trouwdag'. Daar kan ze dan toch weinig op inbrengen hé.

Ik vind dat toch straf hoor, tis maar 1 dag dat ge vraagt aan de mensen om het nu eens te doen zoals jij wil, en zelfs dat is nog voor sommigen te veel.

Alvast veel succes en laat je niet doen hoor

Groetjes

Vicky
09.09.06



lies
12-8-2006
 Meld misbruik19-6-2006 17:58:04

Amai echt ni leuk! Ik zou haar er ook mee confronteren, het is tenslotte jullie dag he en niet die van haar.

Veel succes nog!
Lies
12-08-06



leen
1-7-2006
 Meld misbruik19-6-2006 18:39:24

hey sofie,

ik trouw op dezelfde dag als jou, en het is nu inderdaad spannend aan het worden. Ik hoop dat je dit alles niet te hard aantrekt want het is uiteindelijk jullie dag en van niemand anders.

succes,



Mieke
7-7-2006
 Meld misbruik19-6-2006 21:42:06

Dag Sofie,
Ik begrijp je volledig. Mijn vriend zijn ouders zijn pas gescheiden (van in april). Ondertussen heeft zijn pa al een nieuwe vriendin, woont er al mee samen. Die vriendin moet er perse bij zijn volgens hem. Maar dan wil mijn vriend zijn moeder niet meer komen, omdat ze geconfronteerd wordt met haar.
En zo blijven wij ook heen en weer praten omdat zowel vake als moeke aanwezig zouden zijn.
Groetjes (nog 18 dagen van ons)



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 8:07:25

Hey,

je niet laten doen hoor meid! Ik weet dat dit gevoelig ligt, maar zeker als zij niet meebetalen, moeten ze hun niet moeien. Natuurlijk heeft iedereen zijn idee over het ideale huwelijk, maar het is JULLIE dag.

Stel wel duidelijk bij je ceremoniemeester dat jullie de baas zijn hé.

Enne: laat je dag niet verpesten door zo'n bemoeial!

Groetjes,
Lieve



Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik20-6-2006 12:43:14

hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties, het doet echt deugd om te weten dat jullie achter ons staan en onze mening delen. Ik voel mij al wat beter nu en ik ga inderdaad mijn dag niet laten verpesten door haar. Dat is ze niet waard!

Bedankt!
sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...