Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grote telurstelling!!

  17-8-2011 22:52:03
Oh bruidjes allemaal..
Wij hadden onze guestcam gereserveerd voor komende zaterdag en nu krijg ik net telefoon dat dit niet kan doorgaan wegens dubbele boeking!! Ik kan jullie zeggen dat het erg frustrerend is zo 2 dagen voor D-day!!
Heeft er iemand nog alternatieven te bieden misschien? wat een beetje onwaarschijnlijk lijkt maar we hadden hier zo hard naar uitgekeken... :(
ik moest het hier even kwijt kunnen!!

groetjes caroline

caroline
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1446


Wendy
10-11-2012
 Meld misbruik17-8-2011 23:05:26

Ik heb nog nooit van een guestcam gehoord. Maar dankzij google denk ik wel dat ik wet at het is. Zou het misschien geen leuk alternatief zijn om een 'gastenboek' neer te leggen, daar kunnen de gasten hun wensen naar jullie toe inschrijven?



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik17-8-2011 23:12:01

ergens een camera neerzetten en ze er op wijzen dat elkaar kunnen filmen met een boodschap? ik hoop echt dat je een oplossing vind!



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik18-8-2011 0:07:00

hoi en de praatpaal???



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik18-8-2011 7:43:10

Had je dan geen voorschot betaald? Zoja, dan kunnen ze dit toch niet gewoon "afzeggen"??

Groetjes!



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik18-8-2011 8:13:47

Laat hun met een alternatief komen... Het zijn tenslotte zij die de fout gemaakt hebben!
Ik zou mij niet laten doen, mijn boodschap is de telefoon nemen en zeggen waar het op staat en er nog eens een mail bovenop sturen met bevestiging van wat je net aan de telefoon gezegd hebt.

Als tip mss, een polaroid en laat de mensen een foto van zichzelf trekken. Op de polaroid foto kunnen ze dan een boodschap schrijven met stift.

Veel succes in ieder geval!!



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-8-2011 8:34:52

Staat er jullie contract geen melding in geval van afzegging door de aanbieder? Moeten zijn geen alternatief bieden???

Ik zou hen contacteren en duidelijk maken dat ze niet voldoen aan de voorwaarden (als jullie tenmeinste een contract hebben)



caroline
20-8-2011
 Meld misbruik18-8-2011 10:14:24

Merci voor jullie reacties allemaal. Nee een contract hadden wen niet maar hebben wel een voorschot van 225 euro betaald... Dit zouden ze wel terugstorten onmiddelijk.
alternatief wat ze mij doorgemaild hebben: een cameraman voor de avond aan hetzelfde tarief, niet hetzelfde hoor en dan moeten jullie weten dat die cameraman dan nog 450 euro kost voor 4 uurtjes... Dus helaas!! We leggen er ons bij neer vrees is!!

Oh Sara, heb je de teller al eens zien tikken hier vanonder??? Wat zal ons dagje er snel zijn eh...

groetjes Caroline



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik18-8-2011 11:33:44

Hey

Stuur anders vlug nog eens een mailtje naar Joost van de praatpaal.
Die heeft verschillende dingen, misschien is er wel nog iets vrji :)



julie
24-9-2011
 Meld misbruik18-8-2011 14:13:31

Hey,
Neem eens een kijkje op www.luckysdb.be en stuur dan een mailtje naar luc@luckysdb.be.
Wij betalen 175 € voor de hele avond en krijgen de hele film op dvd.
Groetjes



stijn

 Meld misbruik18-8-2011 20:55:33

Beste mensen,het betreurt ook ons dat dit zich heeft voorgedaan, het betreft echter een menselijke fout die helaas onomkeerbaar is...we maken wekelijks mensen gelukkig met onze unieke entertainment service maar deze keer ging het administratief fout. We steken dan ook de hand in eigen boezem, erkennen onze fout en hebben daarom getracht een alternatief aan te bieden aan Caroline en Davy door hun feest te komen filmen en quotes op te nemen van hun gasten. De teleurstelling van het gemis van de guestcam zullen we helaas nooit kunnen compenseren. Via deze weg Caroline en Davy nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak. Het guestcam team



Bart

 Meld misbruik19-8-2011 0:33:19

Ik zou kiezen voor dat alternatief dat ze alles komen filmen!
Laat hun dan ook nog een interviewer meenemen en alle vragen en antwoorden opnemen en daar een dvd van laten maken.
Die mensen hebben precies goede bedoelingen als ik dit zo lees van het "guescam team", ik heb al van enkele vrienden gehoord dat het een serieus bedrijf is. En ja; iedereen maakt fouten he! We zijn maar mensen. Ik zou hun een voorstel doen om een alternatief te bieden. Ze zijn ten andere ook internationaal bekend voor videoclips dus jullie trouw degelijk filmen zal dan toch wel moeten lukken denk ik. En vraag een korting voor de geustcam voor een volgend feestje of zo :-)
Och jongens toch, de wereld zit vol fouten en oplossingen.
Jullie gaan een prachtig weekend tegemoet, niet?
Laat het professioneel filmen en vergeet het gemis van de Guestcam, positief denken :-)



Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 7:54:17

Ik zouook voor het alternatief gaan. Op mijn neef zijn huwelijk was er tussen 22u en 1u de gelegenheid om in een apart kamertje binnen te stappen en daar een boodschap op te laten nemen op film, door een cameraman. Achteraf heel leuk om te zien, de cameraman had het zelfs heel leuk gedaan door soms enkel op de mond of de ogen in te zoomen. Meer mogelijkheden met een cameraman, niet? Vergeet plan A en ga voor plan B. Beter dan niks toch? :-)



caroline
20-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 16:13:05

We zijn uiteindelijk ingegaan op het voorstel van Stijn en hebben er tot op heden geen spijt van!! We wachten nu met ongeduld op de DVD van die mooie avond!! (Geduld is een mooie deugd!!) Alles vergeten en vergeven en als er zich ooit nog een gelegenheid zich voordoet hopen we zo een caravannetje op ons wei te hebben staan!!

Groetjes Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...