Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TIP: backup computer

  17-8-2011 17:35:12
Deze middag morste ik mijn drankje om, splash over mijn laptop!
Heb hem direct afgezet, de batterij uitgenomen, afgedept en terug opgezet, met het zweet op mijn voorhoofd!
Oef ... alles werkt nog!!
Mag er niet aan denken dat al mijn voorbereidingswerken op slag weg zouden zijn!!
Want alles maar dan ook alles staat op dat kleine schijfje ...
Ik stel altijd alles uit, dus ook backups nemen ... maar dat heb ik bij deze toch maar mooi gedaan...
dus bij deze de tip om regelmatig een backup te nemen van jullie waardevolle data ;-)

Groetjes,
Cindy

Cindy
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 966


Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik17-8-2011 17:39:13

ik ken dat cindy,

Een klein weekje geleden zette ik mijn pc op en rook ik iets verbrand. Plots viel onze laptop volledig uit en was er geen leven meer in te krijgen.
Al een geluk hebben ze in de winkel mijn harde schijf nog kunnen redden.
Spijtig genoeg heeft ons dat we wat geld gekost inclusief een nieuwe laptop.
Nu zullen we toch op iets anders moeten besparen.

Groetjes,
Vicky



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 17:53:32

Als je vriend designer is dan moet je als gehoorzame vrouw een aantal regels volgen, alsook elke week een back-up maken en je bestanden opslaan op 3 verschillende computers alsook op 2 externe harde schijven :p als wij iets verliezen van gegevens moet er toch serieus wat mislopen :-D



ann
2-7-2011
 Meld misbruik17-8-2011 18:51:24

indd....alles over onze 2e juli stond op een externe harde schijf!!!je weet nooit...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...