TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Skiwi
13-5-2006
|
16-6-2006 23:10:58
wij hebben dit niet gedaan .. ookal om het feit dat die fotograaf en videograaf toch altijd in mekaars weg lopen (heb dat al veel gezien op andere huwelijken) en een fotoboek neem je eens makkelijker vast dan een dvd.
ook voor andere mensen is zo'n DVDzien vrij saai hoor ..
wij houden de dag zelf in onze herinnering ... maar af en toe eens foto's bekijken om wat meer details te weten te komen is wel tof
Mieke 13/05/06
|
|
An
13-8-2005
|
17-6-2006 0:11:02
Hoi Veerle, Onze schoonbroer is videograaf in bijberoep en heeft als trouwcadeau ons huwelijk op DVD gezet. We zijn er super blij mee. t Is echt knap en helemaal niet saai.. een mooie weergave van die ooh zo mooie, maar zo snel voorbij gaande dag. Zelf hebben wij bij het huwelijk van kennissen ook gefilmd. Als je te kostelijk vindt om het professioneel te doen, vraag dan gewoon iemand van jullie vrienden of familie. Zo heb je dan toch die dag op video/DVD staan. t Is altijd anders om het achteraf te zien. Die dag zelf leef je in een soort waas.. er gebeurt zoveel om je heen, je kan echt niet alles en iedereen zien. En dan is zo'n dvd wel handig. Groetjes en veel succes! An 13-08-05
|
|
Peggy
23-6-2007
|
17-6-2006 9:30:10
Hey,
Ik weet niet of een dvd een echte meerwaarde is van jullie dag. Als je de foto's terugziet denk je automatisch aan de details erbij. Ik denk dat je een dvd vooral voor jezelf moet doen, want niets is zo vervelend dan andermans dvd te moeten bekijken. Ga voor jezelf eens na of je ooit al iets van jezelf op cassette habt laten zetten en hoe vaak je daarnaar kijkt. Dan kan je goed afwegen of de prijs die "enkele " keren waard is. Persoonlijk zou ik liever iets meer geven aan de fotograaf voor nog meer foto's ofzo
Veel succes met je beslissing Peggy 23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
Heidi
24-6-2006
|
17-6-2006 10:42:24
hey Veerle,
ik hou van herinneringen vandaar onze dvd. zo zal ik onze dag meerdere keren kunnen herbeleven, vind dat toch anders dan bij foto's. bij ons kunnen mensen ook een persoonlijke boodschap inspreken, gewoon leuk. ik zal er alvast géén spijt van hebben. bij mij is het een "professionele" vriend die komt filmen, heb al enkele dvd's gezien en hij doet 't ni slecht :-)
grtjs Heidi
|
|
Vicky
9-9-2006
|
17-6-2006 12:37:34
Hey
Wij laten ook filmen, maar enkel omdat dit ons niets kost. Mijn papa zit namelijk in een filmclub en 2 mensen van daar komen filmen. De film wordt wel heel mooi gemonteerd enzo, met ook beelden van vroeger erbij, allé, ze maken er hun werk van. Ik denk dat dit wel leuk zou zijn.
Maar moesten we er echt voor betalen zou ik dit niet doen, alles kost al zoveel geld, en de foto's hang je op (allé, toch eentje alleszins) en bekijk je dus veel, terwijl je de film niet zo veel meer zal zien. Maar je kan misschien wel vragen aan iemand uit de familie of kennissenkring om te filmen.
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Sophie
24-9-2005
|
17-6-2006 13:40:34
Ik ben reeds een paar maand gelukkig getrouwd. Wij hebben vrienden van ons laten filmen. Ik ben héél blij dat we dit gedaan hebben: onze foto's zijn prachtig maar die beelden opnieuw 'live' terug zien is echt kippevel-moment. Je merkt dingen op die je die dag niet hebt opgemerkt. Een vriendin van mij heeft niet gefilmd die dag en toen ze onze beelden zag had ze er immens veel spijt van. Bij ons hebben we het niet laten monteren omdat het een herinnering is voor ons en onze kindjes later. Maar ik zou wel aanraden om iemand te laten filmen...want vele dingen ontgaan je die dag gewoon en zie je ook vaak niet: bijv. je misviering....je ziet vaak niet hoe de mensen rondom je reageren enzo.
Groetjes, Sophie
|
|
theo
|
17-6-2006 14:21:02
Beste Veerle,
De meningen lopen hier uiteen.Zelf filmen en al dan niet zelf monteren? Helemaal niets filmen en méér foto's. De keuze is aan u. Wat ook mogelijk is,u laat iemand van de familie alles filmen.Wij monteren ook opnamen die door derden gefilmd werden. Vraag vrijblijvend onze demo.Daarop staat een volledige reportage.Dus niet alleen de romantische momenten !!! U kan dan beslissen of u zelf een video wenst of niet. Veel geluk, www.videomanie.be
|
|
davida
7-9-2008
|
18-6-2006 12:18:29
hey wij trouwen in september en wij laten ons huwelijk ook opnemen op video maar wel door iemand van onze familie groetjes
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
19-6-2006 12:40:14
Hallo,
Mijn man wou eerst ook geen film, omdat we al een professionele fotograaf hadden. Uiteindelijk heb ik hem toch kunnen overtuigen (door naar een film te kijken die m'n broer gemaakt had op 't huwelijk van vrienden van hem) en hebben we een vriend van m'n broer gevraagd. Nu zijn we daar heel blij mee! 't Is nog niet gemonteerd, daar gaan we ons nog eens mee bezig houden, maar 'k zou 't zeker opnieuw doen! Nu hebben we dingen gezien en gehoord, die we de dag zelf helemaal niet hadden opgemerkt. Zeker doen dus! Vraag eventueel iemand van de familie of zo (in elke familie is toch zo'n nonkel die fotografeert of filmt?) :-)
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Lieve
1-9-2006
|
19-6-2006 12:59:02
Hey,
mijn vader en schoonbroer gaan zo'n beetje filmen. Het zal niet zo naadloos zijn als bij een professionele firma, maar dat maakt het net zo persoonlijk vinden wij.
Zelf heb ik jaren terug gefilmd op het huwelijk van mijn beste vriendin en onlangs hebben we er toch nog eens naar gekeken, dus het verdwijnt niet helemaal in de kast hoor. Al kijk je er maar een keer of drie naar, het is toch een mooie herinnering!
Groetjes, Lieve
|
|
Mario
|
21-6-2006 21:50:04
Beste Veerle,
ik ben op zoek naar iemand die volledig gratis zijn huwelijk wil laten filmen (en laten monteren) om aan mijn portfolio toe te kunnen voegen.
Alles wordt gefilmd met een semi-professionele camera en verwerkt met professionele programma's. Je krijgt dan 1 DVD in een persoonlijke DVD-box. (DVD wordt bedrukt op de DVD-schijf)
jullie bepalen zelf de rode draad van jullie film. Als jullie willen wordt er gefilmd van 's morgens (kapper, make-up,...) tot het einde van het feest.
Groeten, Mario macrea@mac.com
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|