Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hellp.. Hoe doen jullie dit?

  15-8-2011 11:46:51
De proefdruk van onze uitnodigingen is binnen en we moeten dus enkel nog toestemming geven voor ze in druk gaan.
Wij zijn van plan om met goede vrienden en familie te eten en dan de rest van de vrienden uit te nodigen voor een dansfeest. Wordt het dessert meestal ook gehouden tot de rest van de gasten aanwezig is of eerst dessert en daarna pas de andere gasten laten komen??
Momenteel hebben we 20 uur op de uitnodiging van de gewone vrienden staan, is dit dan niet te vroeg wanneer ze geen dessert meer krijgen of kan het wel?
Heel erg bedankt voor jullie hulp!
Groetjes

Kim
21-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 870


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-8-2011 11:52:12

Wij zijn van plan om de avondgasten wel te laten genieten van het dessertenbuffet om dan met alle genodigden de taart aan te snijden. Dat vonden we wel romantisch en leuk.

Ik zou het vragen aan de zaal, dat ze een tijdsplanning maken.



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik15-8-2011 11:54:29

Hmmm ik denk dat dit redelijk vroeg is tenzij je al redelijk vroeg aan tafel gaat ook
Wij hebben op onze uitnodiging 19u30 staan en dan gaat iedereen mee aan tafel en dan mag ik denk ik rekenen tot een 23u voor de desserts gegeten zijn als het al vlug gaat want als het uitdraait zal het nog later zijn dan 23u30 voor de openingsdans

groetjes



Kim
21-10-2011
 Meld misbruik15-8-2011 12:44:08

Wij gaan nu wel redelijk vroeg eten omdat bij de familie enkele oudere gasten zitten die verkiezen om vroeger te eten... eten zal rond 18.30 zijn. Liefst zou ik het dessertenbuffet voor iedereen doen, maar dan kunnen we misschien best 21.00 uur op de uitnodiging zetten.
Ga het inderdaad eens vragen aan de zaal. Bedankt!



Kim
18-8-2012
 Meld misbruik15-8-2011 16:14:21

Wij zijn ook van plan om enkel te eten met enkele vrienden en wat familie.
Aangezien we 's avonds een dessertenbuffet willen geven aan de mensen die enkel naar het avondfeest komen, plannen we om vroeg te eten.
Wij denken eraan om om 16u30 te beginnen met het eten (dan hebben we toch ook al niets meer gegeten vanaf een uur of 10u30....
De meeste zalen rekenen toch 3u voor het eten, dus dan is het al 19u30, zouden de gasten laten komen rond 20u - 20u30 en dan het dessertenbuffet te laten beginnen om 21u- 21u30. We willen niet al te laat beginnen met dansen om er een echt feestje van te maken.

Wij kiezen voor deze optie omdat we niet ellenlang aan tafel willen zitten.



Ils
14-1-2012
 Meld misbruik15-8-2011 19:03:30

Hey Kim

Onze planning is als volgt: van 16u tot 17u worden de gasten onthaald tijdens een ontvangstreceptie en tussen 17u en 17.30u begint het buffet gevolgd door het dessertenbuffet. Vanaf 21u worden de gasten voor het dansfeest verwacht, zij krijgen - samen met de eerdere gasten - een late snack zoals een frietje. Het dessert wordt dus enkel voor de eerste groep gasten voorzien (familie en collega's), we wilden niet dat de avondgasten enkel van de laatste gang konde meesnoepen. Lijkt ons precies alsof ze niet meer krijgen dan dat. Vandaar de volledige opsplitsing, maar dit kies je natuurlijk zelf. Onze gastenlijst overschrijdt momenteel de 330 dus we moesten opsplitsen om het feest betaalbaar te houden...

Groetjes & succes ermee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...