Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van onze dag

  13-8-2011 22:23:28
hoi. eerste bercihtje in het getrouwde leven dat me al goed bevalt.
Dit gaat wss een kort verslagje zijn want waarden schieten me nog te kort van die prachtige korte dag !
Foto's komen wat later als ik ze allemaal heb ;-)
zo is onze dag verlopen:
docher bleef bij mij slapen in ons huis en men man bij zijn ouders alles ging goed tot 2uur snachts hupla dochter wakker tot 5uur!!! dan geslapen en om half 8 ging mijn wekker dat ik naar de kapper moest..
eerst haar inrollen bij kapper en onder de droger en nadien naar huis voor mijn make-up als dat gedaan was waren men ouders juist geariveerd en moest ik terug naar de kapper op krullen op te steken dit ging niet vroeger wnt mijn make-up assistente kon niet vroeger/later komen.
Kwam thuis en toen was broer en zijn vrouw hier dan snel in men kleed gesprongen :-p snel snel nog glaasje cava gedronken en ik hoorde de paarden met de huifkar aankomen dus mijn familie snel buiten en dan ojee die deurbel!!! Al snikkend van het huilen deed ik de deur open en wauw wat een bom van ne vent stond daar(in de regen) !!! :-p mijn ventje was prachtig en dat boeket was helemaal hoe ik het had bestelt...
zo alles was hier oke en vertrokken we allen met huifkar naar het stadhuis waar we halfuur te vroeg waren maar wat foto's hebben getrokken. zo we komden binnen en het was op een kwartier afgehandeld toen waren we man en vrouw SUPER!
buiten het stadhuis nog wel mensen begroet en dan op naar de kerk waar we ook te vroeg ware wilde we ook nog foto's trekke maar toen regende het. Dus moesten we wachten in de huifkar maar ging niet over dusja gewacht tot ik binnen mocht tot onze viering begon. Met veel tranen heeft men vader mij naar het altaar gebracht. de viering verliep super onze dochter was ook flink :-) toen we buiten kwamen stond iedereen buiten en ook paar bewoners van mijn werk(rusthuis) jaja als gevolg weer huilen! hihi . Toen na het begroeten en de bedank wensen gedaan te hebben snel terug haar hier thuis voor een boke te eten en toilet gebeuren eerste keer met mijn kleed man man totoaal niet simpel!!!! snel snel en dan foto's gaan trekken in de abdij in tongerlo normaal in begijnhof te lier maar was geen tijd voor , super foto's getrokken en van genoten!!! nadien naar de feestzaal dit was zo leuk!!!! heb er woorden tekort voor! ontvangst van genodigde dan lekker en veel gegeten! :-) onze openigsdans na het dessrt gedaan : shania twain - from this moment. VEEL gehuild ;-) nadien met papa en men man met zijn moeder (wat niet toepasselijk is op dat liedje maarja schoonmoeders wilde het zo ze wilde niet appart en ik wilde dat liedje!! heartland - i loved her first. na even te dansen huple een verassing! SUPER !!!! nonkel begon met zo we gaan even het leven van het bruidspaar is opnoemen en pakje papiertje van mij boven super klein wc papiertje gescheurt en van men man een half meter wc papier :-p oke zij hij hier is geen begin aan me zullen het zo doen en dan moesten we een wc papiertje aftekken waar op stond pif poef paf (om beurten moeten aftrekken) en toen kwam mijn broer en 2 vrienden van men nichtn binnen als cowboy op een paardenstok met zo western muziek op achter grond ik begon te denken woehoe striptease !!!! :-p en dan komen men nicten en vrouw van broer en een tante binne als cowgirl en begint het liedje "kom pak je lasso maar" geweldig dus!!! dus we kregen een mooi dansje van hun. en toen begon de dansavond weer terug de dansvloer heeft nooit stil gestaan dus super... mensen gingen zo al wat naar huis rond 1uur en begon weer moe te worden .. om 5uur waren we uiteindelijk thuis!!!! maar het was zo een geweldige dag en dan men ventje men kleed losgedaaan amai een half uur duurde dat dus :-p (rijg sluiting) dan naar boven gegaan en besloten om gwn te slapen en huwelijksnacht op te schuiven ;-)

dit was dus het "kort" verslagje
hopelijk tot snel met de foto's ;-)

groetjes van een gelukkige bruid maar zeer moe, kruipt nu in haar bedje met haar versverse man ;-)

xxx

renske
12-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1998


Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-8-2011 22:39:04

Ga maar lekker naar jullie warme liefdesnestje toe.
GENIETEN!
En gefeliciteerd hé, meneer en mevrouw!
Klinkt fantastisch hé.



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik13-8-2011 23:00:24

van harten gefeliciteerd

geniet er van
veel geluk en liefde toegewenst





Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 1:44:00

Amai, en dat was het korte verslagje! Gefeliciteerd!



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 8:26:21

Dikke proficiat! GEniet nog goed na!

Groetjes
Sharon



Sara
30-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 8:54:10

Proficiat! En geniet nog verder van jullie getrouwde leven!



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 11:03:56

Proficiat!!! Geniet maar van jullie wittebroods-weken
Groetjes xxx



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 12:24:37

die dag is blijkbaar voorbij gevlogen! geniet nog van het leven samen!



tamara
19-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 14:06:46

een dikke proficiat..
geniet van jullie wittebroods-weken.

groetjes x



ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-8-2011 14:13:01

het zag er een mooie en ontroerende ;) dag uit!!veel geluk samen!!!xxxx



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 19:21:00

Dikke proficiat en veel geluk samen!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik16-8-2011 13:49:40

een hele dikke proficiat en een geweldige toekomst samen!!!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-8-2011 3:16:03

Hey,

waaw, ik heb echt mijn moed volgekregen als ik jou verhaal las... super mooi verslagje...
Heel veel geluk samen.

Groetjes Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info