Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen vrijgezelle!!!

  12-8-2011 21:21:19
Hey bruidjes...

Morgen is het dan zover, dan hebben we onze vrijgezelledag en avond.
Ik ben echt benieuwd naar wat ze allemaal gepland hebben, ik weet echt van niets. Ze doen allemaal heel geheimzinnig.
Het enige dat we weten is dat ik stipt om 10u30 bij mijn ouderlijk huis moet zijn en dat mijn verloofde om 10u30 wordt opgehaald in onze woning. In de dag zouden we apart weggaan, en tegen de avond zouden we elkaar tegen het lijf moeten lopen.

Allemaal heel spannend! We hopen alleen dat het geen zatte bedoening wordt, want daar hebben we echt geen zin in.

Ik geef jullie de dag erna een volledig verslag!

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1707


Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik12-8-2011 22:15:51

Hey Sara,

Maak er een super toffe dag van.
Ik zal eens denken aan je :)

Groetjes



Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik12-8-2011 22:53:56

Wij hebben morgen ook onze vrijgezelle, leuk!
Geniet ervan!



Jill
20-8-2011
 Meld misbruik12-8-2011 23:00:29

Wij hebben morgen ook onze vrijgezelle... ik ben eens curieus...

Geniet alvast van jullie vrijgezelle...

Groetjes
Jill



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 0:06:04

Sara,

Ze maken het allemaal zo spannend hé. wij hebben onze vrijgezellen nu maandag die komt.
Hoop ook dat het geen zatte bedoening wordt. Hoorde dat er hier en daar een activiteit was, maar tja wat begrijp je onder activiteit hé.
Laat eens weten hoe je het gesteld hebt, ben echt benieuwd naar jouw verhaal, en ik naar mijn verhaal!
groetjes
Severine



Samira
2-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 7:23:21

Wij hebben ook onze vrijgezellen vandaag! spannend he? Ik hoop ook dat ze er geen al te drukke bedoening van maken. Geniet ervan he.
Groetjes



Elisabeth
17-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 7:40:39

hey,

heel wat 'vrij gezellige dagen' vandaag... ik heb ook mijn dagje vandaag... ben benieuwd en kijk er eigenlijk wel naar uit :)
veel plezier voor jullie...



vicky
10-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 13:27:52

dames hier geniet ervan ik had de mijne gisteren xxx



Isabel
3-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 13:41:25

Hey,

Vandaag heb ik ook mijn vrijgezellendag/avond. Ik ben nu vol spanning aan het wachten want moest om half 2 klaar staan. Ik ben zo benieuwd!



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 8:31:47

En? Hoe is het geweest?



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 14:14:06

Ik zal zeggen dat het "MEGA" geweest is! hihi...
Eerst zijn we met de vrouwen naar de wellness geweest, beetje relaxatiebehandeling voor wat nog moest komen wss... Bij het aankleden moest ik mij dan in een ander pakje steken, ik ging verkleed als Mega Toby, voor die dag omgevormd tot Mega Tom (naam van mijn aanstaande) Mijn aanstaande was verkleed in Mega Mindy. Zo kreeg ik opdrachten in allerlei winkels. Zo moest ik een spaarpot gaan "pikken" in de zeeman die ze gevuld hadden met geld, (uiteraard was de spaarpot wel reeds vooraf betaald, maar dat wist ik uiteraard niet!) waarna de kassierster mij betrapte en ik moest gaan lopen! Hilarische taferelen als gevolg. Ik moest in het kruidvat gaan kakelen als een kip om mijn volgende opdracht te verkrijgen, zo moest ik in de Hema in elke rayon op zoek gaan naar mijn Mega Mindy. Wel al roepend zodoende dat iedereen mij kon horen :-) In elke winkel kreeg ik dan een nieuwe opdracht van de kassierster. Op naar een café, daar moest ik een Mega Mindy cocktail bestellen, als ze deze niet hadden moest ik boos en hysterisch weglopen. Dan mocht ik gaan bedelen aan de Selfmade, met kartonnen borden met allerlei schooiteksten op mocht ik gaan zingen voor wat centjes in mijn gepikte spaarpot. Ik zong "ik ben Mega Tom ik trouw volgende week en mijn spaarpotje is bijna leeg" Nadat deze opdracht volbracht was, kreeg ik de opdracht om met mijn ingebeelde Mega Tom mobiel door de drive-in van de quick te rijden... (met geluid, getoeter en alles ) Er een hamburger te bestellen voor alle meiden en te betalen met mijn gesloten spaarpot die ik niet openkreeg. (Deze opdracht was echt hilarisch!!!) Het is mij uiteindelijk wel gelukt om 5 hamburgers te bestellen, wat niet evident was aangezien dat de drive-in op gebied van sensors werkt! Dan mocht ik met de kindjes gaan spelen in de speeltuin van de Quick, op zoek naar Mega Mindy.... Dit was eigenlijk heel mooi hoe ik de kindjes mee kreeg in het verhaal dat ik mega mindy zocht. Met zen allen waren we door de Quick aan het roepen naar Mega Mindy! Zelfs de ouders waren ontroerd.

Dan zijn we iets gaan drinken om wat te bekomen en vervolgens uitgebreid gaan eten waar ik uiteindelijk mijn Mega Mindy heb aangetroffen! We hebben dan samen nog tot in de vroege uurtjes gefeest. Het was echt MEGA!!



Tom
20-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 16:35:36

Ik heb sinds vorige zaterdag een mega mindy complex opgelopen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...