Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester phfff

  12-8-2011 19:40:17
Phfff ik weet ik heb nog lang tijd maar krijg er soms de kriebels van.

ik vraag prijs bij enkele ceremoniemeesters en de prijzen liggen allemaal een beetje het zelfde maar uiteindelijk kies ik er eentje en ik vraag om eerst eens een klein gesprekje te voeren en ja hoor alles ok 30aug komt hij langs.
krijg ik deze middag een mailtje
'sorry inge en tim een ander koppel heeft mij geboekt voor jullie datum, u kan kijken op www.ceremoniemeesters.be voor een nieuwe ceremoniemeester'
ja halloooooo!!!!! ik dacht toch wel even dat wij een afspraak hadden.
ik stuur een mail naar de andere ceremoniemeester en die is natuurlijk al bezet nu. phffff...
kzal dan maar gaan zoeken zeker op die site?? of weet er iemand van jullie een goede ceremoniemeester in de buurt van wijnegem.

dank je wel alvast


inge
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1539


Nathalie
19-11-2011
 Meld misbruik12-8-2011 19:42:22

van waar ben je ergens afkomstig ?



inge
12-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 19:45:55

wijnegem.



Nathalie
19-11-2011
 Meld misbruik12-8-2011 19:52:48

Mss dat dit daan een beetje uit de richting is .
Wij hebben hem als DJ maar hij is ook ceremoniemeester.
Guy de Kok
Vossenplein 1
2360 Oud - Turnhout
guy.de.kok@telenet.be



ellen
10-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 19:54:03

wij hebben onze ceremoniemeester in Hemiksem bij de feestbengel



inge
12-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 20:03:05

dat is idd wat ver toch bedankt.

en ellen: ik ken verschillende koppels die hem al gehad hebben. en zijn vrouw is een lieve maar hij zelf vind ik niet zo'n prettig voorkomen. en ik heb er ook al veel klachtenover gehoord vooral over de butlerservice. ze doen er zelf zo wauw over maar 2vriendinnen die mij waarschuwde om het zeker niet te doen. dus ik durf niet zo goed.
dus tja wa moet ik nu doen.



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 20:14:09

Zeker eens horen bij Pierre Loncin, wij hebben hem ook en naar het schijnt is het echt een geweldige man, wij zelf hebben hem geboekt maar hebben onze eerste gesprek pas in oktober.


Groetjes



Brigitte

 Meld misbruik12-8-2011 21:07:32

Dag Inge,

Ik ben ook Ceremoniemeester en beschikbaar op 12 mei 2012. U kunt meer informatie vinden op www.perfectcelebrations.be of stuur een emailtje: brigitte.kater@perfectcelebrations.be. U kunt natuurlijk ook vrijblijvend een afspraak maken.

Alvast succes met de voorbereidingen en ik hoor graag of u geïnteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,

Brigitte Kater
Perfect Celebrations



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik12-8-2011 21:09:12

Wij hebben Pierre Loncin geboekt.
Wij hebben ons eerste gesprek gehad en we vonden dit een zeer aangename man en de prijs viel ook goed mee.
Toch hebben wij na dit eerste gesprek nog een paar andere ceremoniemeesters gecontacteerd en hebben wij voor Loncin gekozen.
Zeker de moeite om eens bij hem te informeren.

Groetjes



Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik12-8-2011 21:49:23

Jef Naedts uit Halle (Zoersel)



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik13-8-2011 0:08:35

Ik blijf het herhalen hier, Pierre Loncin uit Berchem! Denkt aan alles, stelt je gerust, .. Als er 1 iemand zijn geld dubbel en dik waard was op onze trouwdag is hij 't wel.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...