Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To do lijst 3/09/2011

  12-8-2011 15:49:40
Dag bruidjes allemaal,

Zijn er nog bruidjes van 3/09 die nog denken aan last-minute zaken om te regelen voor het huwelijk:
wat nu reeds gedaan is:
tafelschikking, tafelnamen,...
bloemen kerk
bruidsboeket
misboekjes
menu's gedrukt
muziek met dj besproken
afspraak voor nagels
afspraak voor wenkbrauwen te epileren
huwelijkscontract bij notaris
gelofte geschreven

nog to do:
kadootjes ouders, kindjes en getuigen (totaal geen inspiratie)
Wat neem je allemaal mee op jouw trouw, kan mij niet inbeelden dat ik aan zoveel moet denken om mee te nemen, toch?

Wat vergeet ik?

Alvast bedankt!
Ellen

Ellen
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1235


Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik12-8-2011 16:02:16

Dag Ellen,

van sommige bruiden hier heb ik gezien dat ze een "EHBO" tasje meenemen voor als er wat bijwerking nodig aan je jurk, make-up, haar,... Ik vond dat alvast een goed idee. Als je eens zoekt hier op "EHBO" zal je die posts wel tegenkomen, denk ik. Als je die dag ook je wettelijk huwelijk hebt, zorg dan zeker dat jij, je verloofde en jullie getuigen jullie identiteitskaart bij hebben.

Ik check ook nog eens met elke persoon (bloemist, DJ enz.) hoe we de betaling regelen. Kwestie dat ik zeker ben dat er niet plots iemand om 700€ in cash komt vragen ;o)

Groetjes,
Hanne



Melissa
2-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 17:01:42

Hoi,

Ik geef mijn ouders een grote vierkante kaars met onze initialen en trouwdatum erop en hun (deze worden handgemaakt). En de getuige krijgen een cineamatickets (knn ze altijd iets mee doen).

En ja ik moet alleen nog cadeau kopen voor getuige en de tafelschikking (en dat is niet simpel) en voor de rest niks meer buiten genieten en genieten.

En ja zo'n noodkistje is handig die dag geloof mij!

Groetjes



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 19:44:38

Wij moeten nog de tafeldecoratie afwerken, misboekjes printen en iedereen voor de zekerheid nog eens opbellen! Het komt eindelijk zeer dichtbij :-)



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 20:29:37

Hallo,


Ja het begint spannend te worden hé :)

Hier moet nog gebeuren:
kado ouders en getuigen
Ceremonieboekjes afdrukken
Liedjes ceremonie op cd zetten
Tafelschikking concreet afwerken
Wensboom maken voor in onze viering en kaartjes in hartvorm knippen
Menukaarten maken en drukken
Versiering voor de auto's zoeken
Stola zoeken die bij mijn kleed past (want met dat weer de laatste tijd)

Nog héél veel eigenlijk :s,
Nu ga ik zeker beginnen stressen als ik mijn lijstje bekijk hehe!

Ik ga ook wel nog kijken voor zo'n EHBO-ding met oa pijnstillers, compeed, gewone pleisters, naaisetje, deo en make-up.

Veel plezier iedereen met jullie dagje :) en duimen da we goe weer hebben hé ;)
x



Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 23:19:43

Ja het is aan het korten!
Wat nog te doen:
- liedjes op CD zetten voor ceremonie
- kado ouders verder afwerken (maken soort bonnenboekje waar ze iets uit kunnen kiezen)
- verzoeklijst DJ doormailen
- gastenboek inkleden (op pagina's een gepaste Disney-quote noteren)
- morgen onze ringen ontvangen, ben zo benieuwd!!!
- en de laatste betalingen doen en de juiste aantallen doorgeven
- drankbestelling
- tafeldecoratie (overgedragen aan de schoonmama en de mama :) )
- stola ben ik ook over aan het twijfelen om te zoeken, maar ik ga er nog steeds vanuit dat de zomer begin september begint ;)

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...