Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering auto's

15-6-2006 19:32:22
Hallo,

Versieren jullie de auto's ook vanbinnen? Witte lintjes voor buiten hebben we al, maar ik was nu aan het denken aan witte voile ofzo, voor op de hoedenplank...

groetjes
Sofie
14.08.06

Sofie
14-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 473

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik15-6-2006 19:36:41

Goh, ik vind dit nogal afhankelijk van de auto. Wij hebben een mercedes oldtimer cabrio, en vind de auto mooi en speciaal genoeg dat wij hem totaal niet versieren.

Veel succes

An
13-8-2005
 Meld misbruik15-6-2006 21:34:53

Hoi Sofie,
Bij de auto's van de suite (Renault Espace) hadden we alleen lintjes aan de deuren. En aan onze auto (een Wrangler Jeep) nog een strik achteraan. k Zou er geen al te bonte boel van maken.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-6-2006 21:48:12

Hey

Wij hebben eem koets en die wordt vesierd met bloemen, maar dat doet de koetsier zelf, daar meoten wij niet naar kijken. Ik zou e niet te veel moeite en geld insteken, want niemand gaat erop letten denk ik.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...