Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen !

  12-8-2011 9:59:36
Hi,

Zoals velen ben ik op zoek naar originele bedankingen...Ik heb niet zo veel zin om een foto te geven omdat ik schrik heb dat de mensen deze ergens gaan leggen en dan eigenlijk vergeten zijn...
Ik ben dus op zoek naar een leuk en zinvolle bedankingen....

Alle hulp is welkom !

Groetjes,

Annelies
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 39 | Gelezen: 2688


joyce
30-4-2011
 Meld misbruik12-8-2011 10:09:52

hoi Annelies

Wij hadden magneetjes, samen ingepakt met 3 Merci'kes, in de stijl van onze uitnodigingen.

groetjes
Joyce



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik12-8-2011 10:12:38

Hallo, Als bedankingskes gaan we kleine flesjes met stop Uit de AVA halen en daar zetten we Limoncello in. Ik denk dat de meeste bij ons dat wel vlug opgedronken zullen hebben.wij wouden ook geen foto want denken net als jij dat die dan ergens onder in een lade terrecht komt. Groetjes Laura



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-8-2011 10:30:59

wij gaan ( maar hou het nog stil ;)) zelfgemaakte confituur geven. Mijn vader is daar super in en ik kook ook heel graag. Die doen we dan in glazen potjes ( besteld via een duitse site, veel goedkoper dan ava) en doen er een bedankingslabelop . Voordeel hiervan is dat het niet slecht wordt en mensen hebben er nog iets aan



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik12-8-2011 10:49:22

Amaai!!! Wat leuke ideetjes allemaal!!! Die van Sara vind ik geweldig!!
Wij willen het ook bij een zinvolle bedanking houden...maar zijn er nog niet goed uit wat we juist willen! Hebben al op een bepaalde site pizzasnijders gevonden, en maatlepeltjes en van die dingen...en eigenlijk vind ik het persoonlijk al véél leuker dan gewoon een foto te geven.
Het is iets nuttigs, en het is al héél mooi ingepakt dus je hoeft er niets meer aan te doen....
Dus denk dat wij zoiets gaan nemen!
Groetjes xxx



julie
24-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 10:51:11

Hey,
Wij hebben kleine glazen potjes gekocht bij AVA en daarin doen we snoepjes en dan een kaartje aan hangen met onze namen, de datum en bedankt op.
Dan kunnen ze de glazen potjes achteraf nof gebruiken om iets anders in te doen.
Wij hebben bedankjes voorzien voor 300 personen en hebben alles in nog geen 200 € betaald.
Groetjes



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 10:56:44

Ik vind het echt moeilijk om iets leuks te vinden !
Dat van de confituur vind ik wel leuk, maar dat kan ik niet... :)
Magneetjes vind ik ook wel leuk, maar als ik dat dan persoonlijk bekijk, zou ik er niets mee kunnen doen...

Maar het begint te korten, dus ja...



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik12-8-2011 11:08:51

Annelies,

ik heb je een berichtje gestuurd met wat wij gaan doen. Net als Sara ga ik zelf iets maken, in dit geval bakken, maar ik wil er nog niet te veel details over vrij geven want nieuwsgierige getuigen komen hier ook soms piepen :o)

Ik denk dat je vooral iets moet zoeken dat bij jullie past. Iedereen in onze vrienden- en familiekring weet van mij dat ik heel graag kook en bak (voor Music for Life vorig jaar hebben we meer dan 2000€ ingezameld door chocoladekoekjes te bakken en verkopen), dus dat past volledig bij ons. Dus ik zou zeggen: waar houden jullie je graag mee bezig? Ook de glazen potjes met snoepjes in bv vind ik leuk en dat is goed te doen hé. Zorg vooral dat het iets is wat je leuk vindt om te doen, want je moet waarschijnlijk toch voor serieus wat exemplaren zorgen en het is niet de bedoeling dat het een werk is waar je tegen op ziet. We hebben bv ook nog overwogen om iedereen een klein plantje in een klein potje mee te geven. We hadden daar al over gesproken met een bloemist, en die zei dat dat zeker te doen was voor 3€/stuk.

Groetjes,
Hanne



Evi
18-8-2012
 Meld misbruik12-8-2011 11:22:10

Aloha!

ik heb overlaatst via het forum hier ook een heel leuk idee gevonden dat wij wss gaan gebruiken: ze hadden allemaal sleutelhangers laten maken met van die winkelwagenmuntjes aan met een persoonlijke toets! handig en origineel!

heb ook al gezien dat ze een zakje 'echtgeNOOTJES' geven. :) ook wel leuk

Succes!
X



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik12-8-2011 11:53:24

Ik ga Merci Petits in een cellofaanzakje steken, daar nog een gelukspoppetje bij (heb er gevonden in 12 verschillende kleuren, dus kunnen de mensen zelf een kleur kiezen, zijn wel kleiner dan de gewone gelukspoppetjes) en dan kaartje eraan Merci dat je er was.

Ik heb het idee 'gepikt' van deze website, staan super leuke en niet dure spulletjes op en gemakkelijk zelf na te maken
http://www.bruidssuikers.nl/producten



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik12-8-2011 12:38:10

Hoi evi,

Weet jij nog via welke site dit was? En weet jij hoeveel dit kost? Ik had toen een prijsofferte laten maken maar ik heb er niets meer van gehoord en mijn pc is eergisteren gecrasht dus ben ik al die mailadressen kwijt.

Je mag het mij ook mailen als je wil naar Spoenkie6@hotmail.com
Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes,
Vicky



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-8-2011 12:54:50

Hey!

Wij hadden sleutelhangers met daarop ons logo op gedrukt.
(hebben dit besteld bij printermezzo.be)
Loading image ...



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 13:04:44

Heyhey,

Wij gaan waarschijnlijk het voorbeeld van een ander bruidje hier op het forum volgen en winkelwagenmuntjes laten maken. Daaraan gaan we dan nog een chocolaatje hangen met de tekst "bedankt". Voor de jongeren die nog thuiswonen (en dus niets hebben aan zo'n winkelwagenmuntje) gaan we dan 3 chocolaatjes voorzien met "bedankt" - "evelien & gunther" - "01/09/2012" in zo'n plastiekje. Enkel de kleuren van de tekst en de folie moeten we nog eens over nadenken.

Achteraf gaan we dan nog een fotokaart maken via Extrafilm en naar iedereen opsturen zodat we toch ook de mensen van de receptie en de mensen die iets gestort hebben zonder langs te komen, kunnen bedanken :-).

Groetjes!



suzy
6-8-2011
 Meld misbruik12-8-2011 13:05:17

hoi, ik ben dus degene met de winkelwagenmuntjes, hebben hier heel veel positieve reacties op gehad. als je kijkt vind je ze wel terug bij mijn fotokes :-) Je kan hier vele richtingen mee uit, wij hebben er gewoon onze naam en datum op laten drukken , maar je kan ook een foto er op laten maken. :-)




Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 13:07:18

Inderdaad, bedankt Suzy voor die tip!! ;-)

Groetjes,

Evelien



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik12-8-2011 13:30:52

Hey,

Wij dacht ook de winkelwagenmuntjes te doen,maar toen kwam ik op een ander idee.
Voor degene die enkel naar de receptie komen hebben we bedankkaartjes met foto. Maar voor degene die naar het feest komen gaan we USB sticks laten bedrukken met onze naam en datum en daarop het bedankkaartje zetten en ook de persoonlijke foto's van hun die op de trouw getrokken zijn.



Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik12-8-2011 14:26:44

Hey,


Wij hadden als bedankje gekozen voor een flesje Vedett-bier met onze eigen foto op! Dit paste perfect bij ons omdat we af en toe graag eentje drinken met onze vrienden! Jong en oud vond het een super herrinnering aan onze mooie dag!

groetjes

Katrijn



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 14:50:11

Hier zullen het ook winkelwagenmuntjes worden (Suzy, nog eens bedankt voor de originele tip). Mijn verloofde werkt in het magazijn van een grootwarenhuis dus voor ons is dat supertoepasselijk! En de mensen hebben er nog iets aan achteraf.



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik12-8-2011 16:29:21

hallo..

wij bestellen onze bedankjes bij zuchero hier in brugge
het worden dus precies hele grote witte smarties die je kan open doen en op het dekseltje komt er dus jamie en alexander en 9 maart 2012 en een logo van 2 ringen., we zullen deze dan vullen met zwarte en witte smarties (als ik dat vindt en anders worden het zwarte en witte doopsuikers)

dus het is een soort blekken doosje die iedereen achterna nog kan gebruiken.. toen ik het toonde aan mijn ma tss.. ik hoor het haar nog zeggen ik kan het nog gebruiken als pillendoosje.. dusja kijk het zou voor vanalles van pas kunnen komen é





jamie
9-3-2012
 Meld misbruik12-8-2011 16:31:12



dit bedoel ik dus



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 16:46:47

Die USB-sticks vondt ik ook een leuk idee maar vond 5 eur pp toch wat veel voor een bedankje, zeker als je rekent dat wij dit x 110 moeten doen :-).

Vind het wel nog steeds superorigineel!

Groetjes!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik12-8-2011 17:28:58

Evelien: Ik heb hier 2 site's doorgekregen op het forum en daar kan je er al kopen voor 2 a 3 euro...
5 euro gaan we ook zeker en vast niet geven hoor.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 17:34:07

@ Ann: dat scheelt natuurlijk al veel :-) Ik had offertes voor 5 eur :s

Groetjes!



Inge
10-8-2012
 Meld misbruik12-8-2011 17:46:23

Hallo

Wij waren bij de fotograaf ook bezig over een foto en hij zei dat de meeste die gewoon weg gooide. En nu was hij laatst naar een trouw geweest en daar had hij een klopper gekregen. Nu daar zo over bezig geweest met mijn vriend en eigenlijk is het wel zo. Nu wij hier is Lommel zitten dicht bij een brabantia winkel en nu heb ik sauslepels gekocht. En dan laat ik bij goedgemerkt daar stickertjes drukken met onze namen die gaan er niet af want ik heb die voor de kindjes ook en nu iedere keer als ze de sauslepel gaan gebruiken dan denken ze aan ons.




kelly
8-6-2013
 Meld misbruik12-8-2011 19:00:08

hej, ik vind het idee van de winkelwagenmuntjes ook wel een heel goed gedacht... nu was mijn vraag weet iemand waar je deze vind voor een schappelijke prijs? wij zullen er rond de 200 moeten hebben dus...
er zijn natuurlijk nog leuke ideetjes hier al boven gekomen die ik zeker mee onthoudt.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 19:02:26

www.winkelwagenmuntjes.com

Vanaf 0.90 eur per muntje met tekst langs 1 zijde :-).

Groetjes!



kelly
8-6-2013
 Meld misbruik12-8-2011 19:07:13

bedankt evelien!! ga het sebiet eens bekijken en bij noteren bij de ideetjes :-) want vind dit tot hiertoe wel een van de beste en orgineelste of zoals velen het zeggen ten minste iets dat bij gehouden wordt...



suzy
6-8-2011
 Meld misbruik12-8-2011 19:38:09

ik had de mijne besteld via looland in Nederland, heel goeie service daar !!!



inge
12-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 19:59:37

Ik heb mooie blikke doosjes besteld met een persoonlijke bedank etikette op en ik vul deze met senseo koffie pads en met munt thee zakjes dan mogen ze kiezen wat ze willen en dat kunnen ze nog gebruiken nadien ;-)



kelly
8-6-2013
 Meld misbruik12-8-2011 20:04:23

nog een vraagje nemen jullie dan eentje per koppel? of voor ieder persoon eentje? want ik was eventueel aan het denken voor de mannen een usb en de vrouwen een winkelwagenmuntje maar dit wordt mss te veel en te kostelijk dan??



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 23:37:46

Ik neem 1 winkelwagenmuntje pp + een chocolaatje :-).

Groetjes!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik13-8-2011 9:26:41

Hey Evelien, maar hoe doe je dat dan met dat chocolaatje, hang je dat eraan op de één of andere manier? En waar kan je die bestellen in de letters "Bedankt"?



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2011 10:30:23

@ Lindsy: het is zo een vierkant chocolaatje waarvan de folie bedrukt wordt met "bedankt!". Mijn nicht heeft een doopsuikerwinkel en ik ga het daar bestellen, maar op internet vind je dat ook ze :-). Ik ga het dan in een klein plastiek foliezakje (Ava) steken en dan met een lintje in de kleur van de rest van de versiering aan de sleutelring binden die bij die muntjes geleverd wordt :-).

Ik ga wel nog moeten zien dat de praktijk even goed lukt als de fantasie maar heb er goede hoop in ;-).

Groetjes!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 15:11:47

Klinkt goed, dat moet praktisch zeker haalbaar zijn!
Ooh, het is toch zo leuk om hier allemaal mee bezig te zijn



natasha
7-7-2012
 Meld misbruik15-8-2011 8:52:34

hey, Wij hebben er een andere zinvolle betekenis aangegeven.
Ik weet niet of je al hebt gehoord over de levensboom of fairtaile?Het is een vzw in verscheidene arme landen. het zijn moeders en kinderen die allerlei leuke bedankingetjes maken. de opbrengst hiervan gaat naar de kinderen en zij kunnen er een heel jaar van naar school gaan. Wij hebben Kenia gekozen omdat dit ook onze huwelijksreis wordt. grtj



Sarah
10-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 11:12:03

Hey

Wij hebben bij Van Helden (relatiegeschenken site) stress autokeverkes besteld.
En op het dank hebben wij onze namen en datum laten drukken.
kost in totaal 215 euro.


grtjes



Alessia

 Meld misbruik17-8-2011 15:32:32

Hey, wij hebben onlangs bij een bruiloft als bedankje een set speelkaarten gekregen met op de achterkant telkens hun namen met de datum, vond dit wel zeer leuk aangezien je het ook echt kunt gebruiken (Ik weet wel niet wat dik kost aangezien het om een trouw van de hogere klasse gaat)

groetjes



Sylvie
1-10-2011
 Meld misbruik21-8-2011 19:03:18

Hallo,

Wij geven kleine wijnflesjes met ons eigen etiket!

Groetjes
Sylvie



Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik6-4-2012 23:09:06

Wij gaan ook een levensboom nemen! Superleuk en je helpt er ook een ander mee die het hard nodig heeft!
Wij gaan er ijzeren kapstokjes inhangen :)



Meggie
8-8-2015
 Meld misbruik14-2-2015 22:35:18

Die levensboom, waar kan ik dat bestellen aub??


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...