Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: waar naartoe?

  15-6-2006 13:21:09
Hallo iedereen,
wij trouwen 28 oktober en zijn nog op zoek naar een leuke bestemming voor onze huwelijksreis. Aangezien ik in het onderwijs werk, kunnen we enkel in de herfstvakantie gaan.

De reisbureaus raden ons allemaal Tenerife of Gran Canaria aan, maar dat zien wij zo niet zitten.
Wij dachten meer aan een citytrip of een vakantie in de natuur.
Mijn moeder heeft gehoord dat Marrakech wel leuk schijnt te zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?

Alle vakantie-ideeën zijn welkom.

groetjes,
An

An
28-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1101


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-6-2006 15:32:29

Hey

Marokko lijkt me ook wel heel mooi, en nog goed te doen van temperatuur, en heel romantisch! Wij hebben ook nog een tijdje getwijfeld over Marokko, maar uiteindelijk besloten om iets verder te gaan.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Natalie
26-5-2007
 Meld misbruik15-6-2006 15:49:09

Hoi,

Persoonlijk zou ik niet naar landen als Tunesië/Turkije/Egypte op huwelijksreis gaan omdat de kans hier (zelfs in 5* hotels) nogal groot is dat je diarree krijgt. En er zijn wel leukere dingen dan ziek in bed liggen op huwelijksreis, niet?
Of je kan misschien preventief iets van medicatie nemen...
Verder vind ik Kreta wel heel mooi, of Lanzarote, of La Palma als je van wandelen in de natuur houdt. En waarom geen weekje naar Dominicaanse Republiek? Daar ist echt zaaaaaaaaaaaaaalig!

Succes met je zoektocht!

Natalie
26-05-2007



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik15-6-2006 16:51:57

vrienden van ons zijn naar marokko geweest en willen er toch niet meer naartoe.


zoveel is er niet te zien ... mensen die de hele tijd komen bedelen en u niet met rust laten, ....

wij naar naar Tenerife geweest en daar heb je ook heel mooie natuur hoor! wij zijn eigenlijk geen zon en warmtemensen, maar nu wou ik niet al te actief doen, maar toch met mooie natuur want wij kunnen niet stilliggen aan een strand of zwembad.

Het was wel mooi .. maar natuurlijk is het niet zo groot en heb je het wel snel gezien.

Wat ik ook nog wou doen is eventueel een cruise/boottocht naar noorwegen en ijsland .. dat lijkt me ook fantastisch!

Mieke
13/05/06



Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik15-6-2006 17:50:02

Hey An,

ik ben een paar jaar geleden naar Marrakech geweest en dat is toen heel erg meegevallen! Dat van dat bedelen klopt idd wel maar dan moet je nergens buiten Europa gaan hoor. Ik vond het een fascinerende stad en ik zou voor een huwelijksreis ook net dat tikkeltje meer willen dan mooie natuur, ook wat cultuur enzo.. Veel succes met jullie 'zoektocht' naar de ideale bestemming!

groetjes,
Astrid
08.09.2007



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik15-6-2006 19:39:45

Hoi, wij twijfelen tussen cyprus en turkije. In turkije ken ik een fantastisch hotel www.hotel-baia.com .

Zeker eens een kijkje nemen, lijkt mij ideaal om er op huwelijksreis te gaan!

Sarah



anita
28-10-2006
 Meld misbruik15-6-2006 19:53:00

Dag An,

Wat leuk,wij trouwen ook op 28 oktober. Waar trouwen jullie ergens? Wat die huwelijksreis betreft. Wij hebben ook alleen maar de herfstvakntie omdat ik ook in het onderwijs actief ben. Wij gaan voor 4 dagen naar Parijs in een luxueus hotel en doen dan allerlei arrangementen die we erbij geboekt hebben. Niet goedkoop, maar ja trouwen is ook niet goedkoop.

Groetjes,

Anita
28/10/2006



Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik15-6-2006 21:32:01

Wij zijn op 29 oktober vorig jaar getrouwd en we hadden ook alleen maar de herfstvakantie.
Wij zijn 4 dagen op citytrip naar Rome geweest.
Net lang genoeg om romantisch samen te zijn, en toch op tijd thuis om alles in orde te maken voor school, wassen en plassen, ...

Rome was mooi, maar heel druk. Barcelona vind ik dan een betere aanrader.

Groetjes
Veerle
29-10-2006



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik16-6-2006 8:03:09

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Egypte. Prachtig gewoon!!! Eerst een Nijlcruise van 8 dagen en dan nog 8 dagen Hurghada.

De perfecte mix van cultuur en romantiek!! En geen last van diarree of ziekte, hoor! Op de boot wassen ze al het eten in mineraalwater, idem voor het hotel. Wel erop letten dat je een 5-sterrenboot en hotel neemt.
Ons hotel was Makadi Palace, net een sprookje uit 1001 nacht.

Een echte aanrader!

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik16-6-2006 10:09:00

Hallo,

Ook ik werk in het onderwijs. Wij trouwen wel deze zomer (omdat ik dan nog wat meer voorbereidingstijd had) en gaan op citytrip naar Wenen voor 5 dagen. Twee dagen na terugkomst beginnen voor mij ook opnieuw de vergaderingen en zo ter voorbereiding van het nieuwe schooljaar...
Veel succes met de keuze!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums