Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze ervaring met de praatpaal

  11-8-2011 10:43:52
Dag Dames en heren!

Wij zijn al meer dan een maand getrouwd, zijn een weekje terug van huwelijksreis én vandaag is al de eerste werkdag!

Begin deze week hebben we de dvd's van de praatpaal ontvangen! We waren enorm benieuwd (vooral mijn man eigenlijk)!

Het was SCHITTEREND! De dvd telt meer dan een uur videomateriaal... en wat voor materiaal!
Wij lagen plat van het lachen van de eerste minuut tot de laatste!

Het is echt een supertoffe souvenir van onze trouw! We hebben er al drie keer naar gekeken en krijgen er maar niet genoeg van!

Twijfel dus niet en bestel de praatpaal.
Dit was het enige wat mijn man op ons huwelijksfeest echt wou en we hebben er zeker geen spijt van!

Groetjes

Liselotte

Meer info: www.depraatpaal.be


Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2087


Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik11-8-2011 10:59:54

heylah, alvast een dikke proficiat! Hoe snel dat dat toch allemaal voorbij gaat hé
Ik had een vraagje nu... hadden jullie ook nog een klassiek gastenboek liggen? Of alleen de praatpaal? Vorig jaar stond er voor de gouden bruiloft van mijn voorloofde zijn grootouders ook een praatpaal en idd het resultaat is geweldig!! We hebben er ook verschillende keren naar gekeken en et is inderdaad lachen van het begin tot het einde
Nu had ik er ook al aan gedacht om zoeits te nemen, maar ik weet niet als iedereen daar wel een berichtje gaat achterlaten dus zou ik ook een gewoon gastenboek willen neerzetten.. is dat teveel ? wat denk je?
Groetjes x



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-8-2011 11:11:43

Hey Patrizia!

Wij hadden ook een gewoon gastenboek. Dat lag er gewoon naast en dat vonden wij niet teveel :)

Het zijn twee leuke herinneringen... de praatpaal is gewoon lachen en domme antwoorden geven op vragen... het gastenboek zijn lieve woordjes en gelukwensen. Ik wou zeker een gewoon gastenboek omdat ik dacht, de oudere mensen gaan dat niet willen doen en dan kunnen ze daar iets achterlaten, maar bijna iedereen staat op de dvd van de praatpaal en bijna iedereen staat ook in het gastenboek :)!



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik11-8-2011 11:15:08

Oh leuk!! Bedankt! Ja dan gaan we er eens goed over nadenken maar denk wel dat we dat erbij dan bij gaan nemen! groetjes xxx



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik11-8-2011 20:29:33

Hey Liselotte! Zo'n praatpaal lijkt me kei tof! Dit is toch hetzelfde als een videogastenboek veronderstel ik? Mag ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald? Ik heb ook prijs opgevraagd ergens en zij vragen €385.



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-8-2011 8:35:40

Hey Leslie!

De praatpaal is niet echt een videogastenboek (dat is de praatpaal touch wel)

De praatpaal zijn eigenlijk vraagjes die om het half uur worden vervangen.

Bv.: wat zal de openingsdans zijn? of wie is de beste danser? of geef een originele naam voor het eerste kindje...

Daar antwoorden de gasten op...

De Praatpaal koste ons 400euro... de prijs hangt af welke provincie je je feest geeft.

Ga gewoon eens op www.depraatpaal.be en daar vind je er allerlei info over!
(als je een mailtje stuurt, heb je de dag zelf normaal al antwoord)



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 9:29:15

Dank je Liselotte! Ga ik zeker doen!



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 10:55:07

Ik heb geïnformeerd naar de praatpaaltouch maar die is op onze datum niet meer vrij



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-8-2011 11:35:00

Oei! Kijk eens naar de andere opties dat hij heeft...

Feestcameraadjes waren ook superleuk (http://www.defeestcameraadjes.be/)
En de Flitspaal vonden wij ook supertof.... maarja keuzes moeten gemaakt worden en we hebben de goeie gemaakt :) (http://www.deflitspaal.be/)





Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik12-8-2011 21:29:32

Wij hebben ons vandaag geïnformeerd en ja hoor de praatpaal is nog beschikbaar op 2juni en net een reserveringsformulier ingevuld!!!! Superblij natuurlijk en m'n ventje vond dat meteen een leuk idee!!!
Dus dankjewel Liselotte voor de leuke tip
Groetjes xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...