Terug naar overzicht
Hey Natacha!Welkom in de club van 7-7-7. Tof dat er stilaan meer en meer bruidjes bij komen die op deze leuke dag trouwen.Ikzelf heb al een fotograaf (van hier op de site www.enoa.be ), maar daardoor weet ik dat je wel redelijk snel moet zijn, vermits het een populaire datum betreft en er dus al veel mensen bezet zijn die dag.Ik ken geen fotografen in West-Vlaanderen, maar als je op www.goudengids.be "fotograaf" en "West-Vlaanderen" intikt, heb je er vanzelf genoeg in de aanbieding. Als je dan kijkt naar welke fotografen er een eigen website hebben, dan weet je dat het al betere fotografen (maar meeestal ook duurdere) betreft.Veel succes!Fieke7/07/2007
Hallo,wij hebben fotograaf Filip Mestdagh, Brignoleslaan 19, 8700 Tielt.GSM: 0495/21.00.52, http://home.scarlet.be/~fwiep , e-mail: filip.mestdagh@scarlet.be.Voor een fotoreportage van 9u smorgens tot 20u savonds, 100 foto's, album inclusief betalen wij 865 euro. Persoonlijk vind ik dit heel goed meevallen. Zijn werk vinden we ook echt mooi!Een aanrader!!
onze fotograaf is kris landuyt uit oedelem. hij werkt niet met vaste albums maar maakt ze zelf naar gelang jullie budget en het aantal foto's
Hoi,Onze fotograaf is Kris Vanparys uit Meulebeke. Wij hebben voor hem gekozen omdat hij met ons mee naar het buitenland wil en omdat hij een heel mooi huwelijkspakket aanbood.Voor 1095 euro hebben we de fotoreportage van de grote dag, de album, 100 bedankingsfoto's, een vergrootte foto van 50x60cm en een 2de opnamedag.Grtz Debra11/08/06
ik zou je Jan Darthet aanraden. zijn website is: www.fotograafjan.be hij deed onze huwelijksreportage en het resultaat is wonderbaarlijk mooi! de manier waarop hij de foto's verwerkt is onvoorstelbaar.je moet er wel vlug bij zijn, want hij is héél vlug volzet!groetjes,sophie
Wij trouwen ook op 7/7/7... :-) Je zal best snel zijn, onze fotograaf ligt al 3 maanden vast en toen waren er al veel bezet voor die datum... Succes!
Ook wij trouwen op 07.07.2007. Wij hebben een tijdje geleden onze fotograaf vastgelegd. Wij zijn maar bij één Westvlaamse fotograaf gaan kijken: Jan Darthet en hadden een optie genomen, maar uiteindelijk hebben we toch voor een andere fotograaf gekozen. We hebben lang getwijfeld, maar mijn vriend vond een andere fotograaf toch iets mooier. We hebben geloof ik een ander koppel blij gemaakt door onze optie niet te lichten. Ik meen me te herinneren dat een ander koppel al was komen kijken voor 07.07.2007. Maar je weet maar nooit... Ik vind het in elk geval een schitterende fotograaf!
Hey,Wij waren heel tevreden over DVO van Waregem.Hij maakt niet de klaasieke reportage vind ik, er zit altijd iets speciaal in.Groetjes,Joke
http://www.w-lfotografie.be Ga snel even op hun website kijken of stuur hen een mailtje voor meer info.Zij leveren heel knap werk en hun service is uitstekend. Echt een aanrader!
Hallo, wij hebben gekozen voor 'het huis van de fotografie' uit Brugge.prachtige foto's!www.hethuisvandefotografie.be groetjes,Karen 16/09/2006