Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels kapsel

  10-8-2011 19:39:49
hey bruidjes,

Gisteren proefkapsel gedaan en heb enorme twijfels. Toen ik buiten kwam was ik best tevreden maar toen ik nadien foto's zag vond ik het veel minder. Ik voel er mij nu niet zo goed meer bij maar weet niet wat ik ga doen. Ik durf ook niet goed aan de kapper te vragen of hij het toch niet eens opnieuw wil doen...Zouden jullie opnieuw gaan om een tweede kapsel te proberen? Het is al binnen drie weken, dus veel tijd is er niet meer...

groetjes

Saskia
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1366


Laura
30-6-2012
 Meld misbruik10-8-2011 19:58:14

Als je niet zeker bent zou ik zeker terug gaan voor een ander kapsel uit te proberen. Anders ga je er mss onzeker over blijven. Groetjes



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik10-8-2011 20:31:06

Hey Saskia,

Ik zou zeker teruggaan. Jij moet er een goed gevoel bij hebben en dan kan je beter verschillende dingen proberen. Je kapper zal dat zeker begrijpen!

groetjes

sofie



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 20:51:26

absoluut teruggaan !!! Je kapper zou zeker niet willen dat je twijfelt !!

Bij mij had hij een 'ruw' voorstel gedaan en ik zag dat niet zitten en dan heeft hij een ander 'ruw' voorstel gedaan dat ik veel beter vond.
Daar heeft hij dan op verdergewerkt tot we iets hadden waarvan ik zei : yes.


Qua make up was ik op 't moment zelf al beetje aan het twijfelen (iets te zware eyeshadow voor mij) en daar kan het zijn dat ik vraag om ietsje minder te doen.





Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 22:13:22

Als je je echt niet gelukkig voelt moet je zeker nog eens terug gaan.
Elke zich wel respecterend kapper zou zich vereerd voelen dat je enkel voor het beste gaat. Per slot van rekening ga je dit gans de dag uitstralen. Dus als je je ongelukkig gaat voelen gaan de mensen dit ook merken.
Anderzijds moet je jezelf ook eens afvragen of je het echt niet mooi vindt of is het omdat het op foto niet goed over komt. Waarschijnlijk was je haar wel zeer mooi gedaan, en had je daaronder niet je zondagse kleren aan. Dat kan op foto's natuurlijk ook een beetje klungelig over komen hé. Stel je jezelf even voor met dit kapsel en daaronder dan je trouwjurk en ga eens na bij jezelf of je het dan nog niet ziet zitten.
Dan zou ik wel terug gaan voor een andere proef.



monica
26-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 23:09:23

Ik trouw achter 15 dagen en heb al 2 proefkapsels achter de rug en volgende week gaat de 3de komen. Mijn kapster vindt dat je je er 100% goed mee voelen. dus terug gaan...
Succes



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik11-8-2011 8:57:01

Hey Saskia,

als ik jou was, zou ik zeker teruggaan. Op je trouwdag wil je echt niet opstaan met het idee "Oei, wat zal dat nu worden met mijn kapsel straks". Ik vind wel dat Cindy ook een punt heeft, beeld het je echt in met je trouwkleed. Mijn trouwkleed is een kort, strapless model, en voor mijn proefkapsel ben ik van plan om een balkleedje aan te trekken dat ook strapless is, zodat ik me goed kan voorstellen wat het zal geven met mijn trouwjurk.

Groetjes,
Hanne



timmy
2-9-2011
 Meld misbruik11-8-2011 10:25:28

Bij Je bruidskapsel moet je je echt goed voelen , zoek eventueel op het internet of in boekjes iets dat je mooi vind, iedereen heeft ander haar maar als u deze foto laat zien weet u kapper een beetje u stijl en is het veel makkeliijker voor hem om te lezen wat u wil en laat het nog eens opnieuw doen , ik ben zelf ook kapper en als ik een proefkapsel doe probeer ik meestal enkele dingen uit zodat u niet 3 keer hoeft terug te komen dat maakt het ook te duur voor de bruid en wil niet dat ze iets tegen hun zin hebben omdat het te duur is om 3 keer terug te gaan voor te proberen . Ik vind persoonlijk dat 2 keer nog kan maar 3 keer is te veel .



Daphne
9-9-2011
 Meld misbruik11-8-2011 12:35:17

Ik ga ook zaterdag terug voor de 3de keer ... en ik ben er nog steeds niet aan uit. Nu hoop ik echt dat ik het super ga vinden en zo niet ..... nog eens terug .... ik wil echt wel een kapsel waar ik mij super mee voel :-) dus ga zeker terug en test iets anders


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...