Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 9 dagen!!!!

  10-8-2011 17:59:06
Dag lieve bruidjes!

Nog 9 dagen.. Wie trouwt er nog op 20 augustus??? Wat zijn jullie nog aan het doen?

Wat denken jullie van het weer...Sommige sites zeggen goed, andere wisselvallig.. Help paniek!!!

Dikke zoen!
Een zenuwachtig bruidje

bruidje
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1088


Kim
19-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 19:16:00

Spannend hé.
Ik trouw net de dag ervoor en kijk ook heel erg veel op de weersites. Maar het kan nog alle kanten op. Het verandert precies elk uur.
Nu zijn de laatste loodjes. Nog de zaal bellen ivm aantal gasten, tafelindeling.
De koster bellen voor afspraken met de kerk. En verder nog wat kleine zaken gaan kopen, zoals hapjes, broodjes bestellen,...
Groetjes en relax. Iedereen zegt geniet er van, want nu is het zo voorbij.
Kim



Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 19:44:03

Wij zijn nu bezig met de schieting voor te bereiden. (Dat is zondag) En vrijdag is het onzen vrijgezellen.

Momenteel moeten we nog onze bedankjes afwerken, onze bloemen bestellen (een nicht gaat de bloemversiering zelf doen), onze tafelschikking bespreken met de zaal + genodigden bevestigen en nog het draaiboek naar de familie doorsturen. Misboekjes nog laten afdrukken. (het zit in elkaar, maar er moet nog aan de vertaling worden gesleuteld)
Ons vernieuwd gastenboek gaan ophalen (er was een fabricatiefout in ons vorig gastenboek) De naamkaartjes maken en kado's voor de ouders nog gaan afhalen.

Wat betreft het weer: ik denk dat we dit maar volgende week zullen zien, want de voorspellingen veranderen constant. Zelfs de dag zelf kan het nog heel anders zijn dan voorspeld. Ik heb allesinds een paraplu voorzien, maar zou het heel jammer vinden moesten we de ceremonie niet buiten kunnen doen...

Groetjes!! En veel succes allemaal!



Ellen
20-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 21:12:34

Hi ...

Hier ook nog 9 daagjes ...


Heb besloten me niet al té druk te maken over 't weer ... de voorspellingen zijn inderdaad elke dag anders dus heb er me al bij neergelegd dat het gewoon slecht weer kan zijn die dag. Moet wel dringend nog eens op zoek naar paraplu's.

Wat er nog moeten gebeuren:
- tafelschikking moeten we nog finaal maken + doorgeven aan de feestzaal
- DJ moeten we nog onze tafelthema's (op muziek) laten weten
- bloemversieringen voor de stoelen (maken we zelf) moeten we nog in orde brengen
- kaftjes voor de misboekjes printen en misboekjes ineen steken

Verder is denk'k alles min of meer klaar ... volgende week hebben 'n weekje verlof om de laatste hand aan alles te leggen en ons rustig voor te bereiden.

Ik wens alle 20 augustus bruidjes alvast een fantastische dag !

Groetjes





Sara
20-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 22:30:44

Hiier ook nog iemand met 9 dagen op de teller... Het begint nu allemaal heel snel te gaan!

Gisteren nog een paar kleine dingen in orde gebracht, vandaag nog eens langs de ceremoniemeester om het draaiboek te doorlopen. Iedereen nog eens opgebeld, zoals traiteur voor de receptie, fotograaf, kapster etc...

Nu moeten we nog kleine prullen doen,
- Kaartjes op de bedankjes vastmaken
- Tekst in het gastenboek schrijven
- Feestreglement drukken
- Misboekjes plooien en nieten
- Naamkaartjes schrijven
- Koffers van de kindjes inpakken (gaan paar dagen op logies bij de nani)
- EHBO tasje inladen
- Draaiboek aan iedereen bezorgen
- Speech voorbereiden

Voor de rest wat het weer betreft, ben ik ervan overtuigd dat de zon gaat schijnen! Positief denken!!! :o)

Grtjs
Sara




Anna Maria
20-8-2011
 Meld misbruik11-8-2011 18:01:19

Hoi ,

Hier nog 8 dagen op de teller! tot nu toe gaat het met de zenuwtjes :-) kdacht dat ik het erger zou ervaren. het weer ja.... het wisselt iedere dag. ik ga er ook vanuit dat het slecht weer wordt maar we weten nooit.
Veel succes aan de andere bruidjes

lieve groetjes Anna Maria



Jill
20-8-2011
 Meld misbruik12-8-2011 22:19:18

Hey bruidjes,

bij mij begint het toch ook stilletjes aan te kriebelen, nog 7 dagen te gaan... spannend...

Nu nog zo wat last minute voorbereidingen doen...ik heb steeds het gevoel ik vanalles vergeten ben, maar zou niet weten wat. Zullen waarschijnlijk de zenuwtjes zijn zekers...

Hopend op goed weer :-)

Groetjes
Jill


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...