Terug naar overzicht
Dag Vicky,Is dat bij jullie de gewoonte om daar zelf iets aan te doen aan die plechtigheid? Bij ons werd dat eigenlijk niet verwacht. Er was wel wat muziek toen we binnenkwamen, maar verder niets. Wij kregen wel een glas wijn na de ceremonie. Al bij al heeft dat zo'n 45min geduurd. Maar bij m'n schoonzus vorige week in Leuven was dat maar 15min. En da's maar juist genoeg tijd om alle administratie af te handelen. Dus zeker geen tijd om daar geloftes of bedankingen te gaan doen. Misschien toch nog eens informeren voor je al je werk erin steekt?Groetjes,Sylvie11/03/06
In de gemeente zei men dat ik drie liedjes moest voorzien, vandaar. GroetjesVicky09.09.06
Hey Vicky,Wij nemen als intredelied in de kerk "A moment like this" (Kelly Clarkson). Supermooi en kippevelliedje vind ik...Je kan dat misschien gebruiken voor het gemeentehuis?Hierbij de tekst:"What if I told youIt was all meant to beWould you believe me,Would you agreeIt's almost that feelin'That we've met beforeSo tell me that you don't think I'm crazyWhen I tell you love has come and now...A moment like thisSome people wait a lifetime,For a moment like thisSome people search forever,For that one special kissOh, I can't believe it's happening to meSome people wait a lifetime,For a moment like thisEverything changesBut beauty remainsSomething so tenderI can't explainWell I maybe dreamin'But 'till I awakeCan we make this dream last foreverAnd I'll cherish all the love we shareFor a moment like thisSome people wait a lifetime,For a moment like thisSome people search forever,For that one special kissOh, I can't believe it's happening to meSome people wait a lifetime,For a moment like thisCould this be the greatest love of allI wanna know that you will catch me when I fallSo let me tell you this...Some people wait a lifetimeFor a moment like thisSome people spent two lifetimes,For a moment like thisSome people search forever,For that one special kissOh, I can't believe it's happening to meSome people wait a lifetime,For a moment like thisOHHHH, LIKE THISOHHHH, YEAH, 'cuz people search for every moment yeah.Some people wait a lifetime,For a moment like this.Ohhhhh, like this."Veel succes,Fieke7/07/2007
Hoi Fieke,A moment like this is ook bij ons het intredelied van de misviering! Idd kippevel e en echt heel toepasselijk!Grtz Debra11/08/06
op onze site kan je de teksten zien die wij gebruikt hebben in het gemeentehuis wij hadden ook drie liedjes het liedje tijdens het geven van de ringen was ik heb je lief van paul de leeuwgroetjeswww.kenny-evi.com