Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Burgerlijke trouw

14-6-2006 18:08:55
Hallo

Wij trouwen 2 weken voor onze grote dag al voor de wet. Ik heb al mijn ideekes en muziek en teksten die ik wou gebruiken al in de misviering gestopt, maar ben nu op zoek naar een tekst en liedjes voor in het stadhuis.

Ik heb nog een intrede- en uittredeliedje nodig. Tijdens het ondertekenen heb ik al Fly me to the moon van Frank Sinatra, dus liefst iets in dat genre een beetje.

En dan heb ik ook een tekst nodig, maar wat? Ouders bedanken enzo gebeurt in de mis, onze geloftes ook en ringen enzo. 2 Geloftes? Wordt dat gedaan? Ik weet het niet. Ik wil het toch een beetje feestelijk maken, maar veel losser dan onze andere dag, nadien gaan we met iedereen (onze suite) gaan bbq in een leuke hoeve. Maar veel mensen komen wel speciaal voor onze burgerlijke trouw van ver, dus er moet toch iets te zien zijn hé.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, want dit is iets dat ik maar blijf uitstellen. Nu wil ik toch een beetje beslissen hoe de burgerlijke viering er zal uitzien.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 447

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik14-6-2006 18:30:54

Dag Vicky,

Is dat bij jullie de gewoonte om daar zelf iets aan te doen aan die plechtigheid? Bij ons werd dat eigenlijk niet verwacht. Er was wel wat muziek toen we binnenkwamen, maar verder niets. Wij kregen wel een glas wijn na de ceremonie. Al bij al heeft dat zo'n 45min geduurd. Maar bij m'n schoonzus vorige week in Leuven was dat maar 15min. En da's maar juist genoeg tijd om alle administratie af te handelen. Dus zeker geen tijd om daar geloftes of bedankingen te gaan doen. Misschien toch nog eens informeren voor je al je werk erin steekt?

Groetjes,
Sylvie
11/03/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik14-6-2006 19:10:52

In de gemeente zei men dat ik drie liedjes moest voorzien, vandaar.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2006 13:20:57

Hey Vicky,

Wij nemen als intredelied in de kerk "A moment like this" (Kelly Clarkson). Supermooi en kippevelliedje vind ik...
Je kan dat misschien gebruiken voor het gemeentehuis?

Hierbij de tekst:

"What if I told you
It was all meant to be
Would you believe me,
Would you agree
It's almost that feelin'
That we've met before
So tell me that you don't think I'm crazy
When I tell you love has come and now...

A moment like this
Some people wait a lifetime,
For a moment like this
Some people search forever,
For that one special kiss
Oh, I can't believe it's happening to me
For a moment like this

Everything changes
But beauty remains
Something so tender
I can't explain
Well I maybe dreamin'
But 'till I awake
Can we make this dream last forever
And I'll cherish all the love we share

For a moment like this
For a moment like this
For a moment like this

Could this be the greatest love of all
I wanna know that you will catch me when I fall
So let me tell you this...
Some people wait a lifetime

For a moment like this
Some people spent two lifetimes,
For a moment like this
For a moment like this

OHHHH, LIKE THIS

OHHHH, YEAH, 'cuz people search for every moment yeah.

For a moment like this.

Ohhhhh, like this."

Veel succes,
Fieke
7/07/2007

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-6-2006 21:09:37

Hoi Fieke,

A moment like this is ook bij ons het intredelied van de misviering! Idd kippevel e en echt heel toepasselijk!

Grtz Debra
11/08/06

Evi

Meld misbruik16-6-2006 1:32:59

op onze site kan je de teksten zien die wij gebruikt hebben in het gemeentehuis wij hadden ook drie liedjes het liedje tijdens het geven van de ringen was ik heb je lief van paul de leeuw
groetjes
www.kenny-evi.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...