Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aaaaaaaah nog 30 dagen !

  10-8-2011 10:50:51
Nu begint het echt af te korten... en begin meer en meer stress te krijgen... Er is ook nog een heleboel dat gedaan moet worden.
Laatste bevestigingen moeten nog binnen komen. Dan kunnen we beginnen aan de tafelschikking. We hebben nog niet echt een thema maar we zouden iets willen doen met tennis... aangezien we elkaar op den tennis hebben leren kennen en we ook redelijk wat tennissen en tornooikes spelen enzo... vinden jullie dat dit kan?
We moeten onze ringen nog afhalen... Misboekjes nog laten drukken, menukaarten maken, gastenboek gaan kopen...liedje openingsdans.... Pfft nog zoveel precies !!!!

Groetjes,
Annelies

Annelies
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1106


Esther
3-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 11:19:02

Hoi Annelies!

Tuurlijk kan dat als thema! Vind ik zelfs wel origineel enhet heeft echt met jullie te maken, beter kan niet

Spannend als het zo begint op te korten hé! Hier nog 23 dagen, juist een week minder dan bij jullie...

Geniet ervan!

xxx



Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 11:54:28

Geen paniek! Bij mij is het nog 15 dagen (!!!) en mijn lijstje is nu nog:

- misboekjes printen
- gastenboek zoeken
- bloemen bestellen
- ringen ophalen

Eigelijk dingen die je allemaal op 1 vrije dag kan doen als je doorgaat :-p
Geniet er nog van!



an sofie
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 12:11:32

wij trouwen dezelfde dag, en ons to do-lijstje is redelijk hetzelfde :-) we zijn dus ook niet de enige die nog geen liedje voor de openingsdans hebben.

tegen wanneer moesten de mensen antwoorden op jullie uitnodigingen?

veel succes nog!!



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 13:14:40

Ghoh, noch mn vriend, noch ik, hebben echt een band met een liedje... dus ja, het is niet gemakkelijk om eentje te kiezen....

De mensen moesten reageren tegen 7 augustus, maar ja, er zijn er altijd die te laat zijn natuurlijk...

Het worden nog spannende tijden !

Succes !



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik10-8-2011 15:01:16

Bij ons wel nog 51 dagen, maar hier toch ook al stress! Momenteel druk bezig met de uitnodigingen uit te delen bij de familie! Tijd te kort, want allebei aan het werk! Ze moeten deze week de deur uit!
Voor het overige:
- cadeautjes kindjes aan de kerk/bruidskindjes
- bloemen bestellen
- "ringhouder"
- gastenboek of alternatief
- cadeau ouders/getuigen
- misboekje afwerken
Echte grote dingen moeten niet meer gedaan worden, maar zo veel dingen die je echt maar pas op het laatste kan doen, zoals tafelschikking, naam/menukaartjes, etc... wij hebben vorige vrijdag pas beslist op welk liedje we zullen dansen. Moeilijke keuze, want wij hebben ook niet echt een nummer dat "van ons" is. We hebben nu gewoon gekozen voor een liedje dat we allebei graag horen
Jullie thema vind ik ook zeker kunnen hoor! Het past perfect bij jullie, dus waarom niet?
Zij die nog niet gereageerd hebben, kan je misschien zelf eens opbellen?

Veel succes nog!



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 15:10:55

Mja, maar we weten niet goed hoe we het thema moeten omzetten... ofwel met tennisspelers en dan wie waar zetten..

Het zijn die kleine dingskes waar nog veel tijd in kruipen... en we werken ook beiden...
Het zal wel in orde komen hopelijk !
Ben echt aan het stressen voor de moment !

Succes !



Tinne
2-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 16:00:50

Hey,

je zou ook kunnen werken met een aantal grote tennistormooien... wimbledon, roland garros, ... Of met bekende spelers en daarvan dan een foto uitknippen en op tafel zetten. Kan je aankondigen met "jullie zitten vanavond bij Kim Clijsters,...

Denk wel dat je daar een heel aantal kanten mee op kan en het is super persoonlijk! Doen dus!



Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 19:01:31

hey
wij trouwen ook op 10 september en ja we hebben ook nog een hele waslijst om te doen
vandaag op ondertrouiw geweest en nog spulletjes gehaald voor versiering thuis
nog te doen :
*tafelschikking
*jurk en kostuum gaan passen
*taart bestellen
*ringen halen
*blomen bestellen
*openingsdans kiezen
*cd voor op ceremonie maken
*enz

maar het al wel lukken zeker, alleen de bevestigingen komen maar traag binnen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...