Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis..

  10-8-2011 9:50:17
Hoi iedereen,

Ik zit met een vraagje. Wij hebben als huwelijksreis 3 opties,en geeneen van ons beiden kan echt kiezen of uitsluiten.
De opties zijn : Australië,China of Bali.
We zien ze alle 3 zitten,maar uiteraard gaan we er maar eentje kiezen :)
Is er iemand onder jullie die 1 van de 3 kan aan- of afraden? En indien ja,waarom?
Ook zoeken we nog altijd een reisbureau uit omgeving Aalst-Dendermonde-Asse.

Alvast merciekes!!


Groetjes!

Petra
2-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1319


Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 9:53:11

Veel hangt af van wat je zoekt in je huwelijksreis: natuur, cultuur, strand. Misschien speelt ook de periode waarin je op reis wil gaan een beslissende factor?



Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 10:46:21

Inderdaad, veel hangt af wat je zoekt in een huwelijksreis en ook de periode waarin je gaat.
We gaan naar Bali gaan...Iedereen die ik hoor over Bali is superenthousiast, dus het is afwachten wat het gaat worden ! Maar smaken verschillen natuurlijk...
Bij ons ging het tussen Bali of Afrika, maar mits we niet zoveel zin hadden in safari is het Bali geworden .
Succes met jullie keuze !

Groetjes,
Annelies



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik10-8-2011 11:30:18

Hello!!
Ikzelf ben een reisagente en weet er dus wel iets van..! :-)
Het hangt voor een groot deel af van je reisbudget en type van reis die je wilt maken.
Hou er rekening mee dat China en Australië geen goed seizoen heeft om in juni naartoe te reizen, dit zijn bestemmingen die je best tijdens onze wintermaanden (november-maart) bezoek. Bali is wel het ideale seizoen en is supermooi en super service ter plaatse!
Bij vragen, mag je me altijd een privéberichtje sturen. X



petra

 Meld misbruik10-8-2011 13:03:51

Bali , zeker en vast, dit hebben <ij ook gedaan. Super: aardsparadijs



N.
29-5-2013
 Meld misbruik10-8-2011 16:27:30

SOWIESO AUSTRALIA!! Ik ben er met mijn vriend geweest voor 5 weken en het was van begin tot einde GE-NIE-TEN! Je kan er ook vanalles doen: aan het strand zitten, natuurwandelingen maken in de mooiste natuur die je ooit in je leven zal zien, snorkelen of duiken, steden bezoeken,... Je kan ook kiezen tussen eenvoudig kamperen in auto's die omgebouwd worden tot kleine huisjes (hebben wij gedaan) of luxe hotels (hebben we ook gedaan :p). Het is echt een absolute aanrader! De beste periode is rond oktober/november voor het zuiden (=great ocean road = prachtig!) en het oosten (=great barrier reef= nog prachtiger:)). Wij hebben toen geboekt met Aussitours, gelegen te Roeselare. Laat dat vooral geen belemmering zijn, wij zijn van Leuven, dus ook een tijdje rijden. Wij zijn toen 1 keer geweest om alles te bespreken en achteraf via mail alles geregeld. En alles was PERFECT geregeld!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 21:07:29

Australie is GE-WEL-DIG !
MAAR : ik vind australie in juni geen aanrader omwille van het weer en als je gaat zorg dan dat je lang genoeg vakantie hebt, want het is VER !
Je reist gemiddeld 24 hr (met wachten en overstappen erbij) en hebt 12hr decalage horaire. 3 weken ter plaats is toch echt wel een minimium als je iéts gezien wilt hebben, ttz ik redeneer dat je daar niet elk jaar geraakt dus doe je het best ineens goed.
Ik was er 6 weken en vond dat prima, maar 3 zou ook al goed geweest zijn.

Bali is bij wijze van spreken half zo ver (ik geloof een 14hr vliegen als ik me goed herinner) en de decalage is geloof ik 8hr. Ik was 5 weken in Indonesië, ik ben geland in Jakarta en ben vanaf Denpasar teruggevlogen. Ik deed ook een zijstap naar Lombok en kan je dat warm aanbevelen. Persoonlijk vond ik het gedeelte in Java veel leuker dan Bali maar voor een romantic honeymoon/zonnevakantie zal Bali dan wel weer beter zijn dan Java.

China ben ik nog nooit geweest jammer genoeg.




Karen
16-6-2012
 Meld misbruik10-8-2011 22:00:17

Wij zijn net terug uit indonesie en het was super! Wij hebben het zelf gepland: vliegtickets bij connections: qatar airlines is een aanrader Tik de volgende 3 hotels eens in op google en tripadvisor ( wij hebben er gelogeerd en was onvergetelijk) Bambu Indah ( Ubud bali) 6 dagen Gili Trawangan ( Desa Dunia Beda hotel) 3 dagen Qunci Pool Villas ( Lombok) 6 dagen Transport is simpel, want Niets is ver! Groetjes, Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums