Terug naar overzicht
hoi,wij trouwen ook op 24 juni...we moeten ook nog kleine dingetjes doen, maar sress heb ik eigenlijk nog niet. Daar verschiet ik toch wel van.groetjes Cindy
Ik had dit ook de laatste 2 weken voor de trouw. Maar troost je, eens je vriend je thuis komt ophalen, vallen die zenuwen zo van je af.En dan is het de hele dag genieten!!Groetjes en veel succes!Lindsay06/05/06
wij trouwen ook deze dag en moeten ook nog een paar dingen regelen, zoals tafelschikking, ik moet mijn kleed zelfs nog gaan ophalen. voorlopig nog geen stress.Groetjes Tina
Hey,Wij trouwen op 30/6, en de ene dag kan ik de zenuwen beter onder controle houden dan de andere.En dan begin ik aan vanalles te twijfelen ...Er zijn nog een aantal dingen te regelen zoals de tafelschikking, m'n kleed ophalen, tekst voor in het stadhuis, geschenken voor de ouders ... Maar ik heb nog enkele dagen verlof voor de trouw dus dat moet allemaal in orde komen.groetjes,Kirsten
hey katrien,wij trouwen ook die dag en idd, 't kriebelt é.ben ook aan de laatste voorbereidingen bezig...vrijdag schieten, zaterdag vrijgezellenavond, maandag kleed halen...t' vliegt gewoon de laatste dagen.grtjsHeidi
Hallo, het is donderdagnacht half drie en ik ben druk aan het stoeien met de tafelindeling. Morgenochtens moet ik nog naar de notaris, mijn trouwring ophalen en mijn jurk afpassen en meenemen en dan ga ik vrijdag trouwen. Ik ben absoluut niet nerveus en heb er vooral heeeeel veel zin in. Het belangrijkste is dat jullie allebei 'ja'zeggen en de rest kan dan op het moment zelf worden opgelost. Laat het maar gewoon over je heenkomen, dat doe ik ook!Groet, Michelle16 & 17 juni 2006
ik heb ook heel veel zenuwen gehad op voorhand maar de dag zelf was ik de rustigste van allemaal, geniet van alles want het is een prachtdag!