Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

last-minute zenuwen

14-6-2006 10:55:45
Dag mede-bruidjes,

Binnen 10 dagen is het aan ons en nu beginnen de zenuwen toch te komen... We moeten nog een aantal dingen regelen, zoals de tafelschikkingen, bedanking voor de ouders, enkele kleine tekstjes voor in het stadhuis... Ook begin ik soms te denken dat onze fotograaf of onze DJ het zou laten afweten. Ik weet wel dat dit van die last-minute zenuwen zijn en dat alles wel zal loslopen maar hoop dat de zenuwen de laaste dagen voor de trouw niet te veel overbelasten. Zijn er nog bruidjes die binnenkort trouwen en die een beetje aan het stressen zijn? Of heb je goede tips om de zenuwen wat te onderdrukken?

Groetjes,

Katrien (24/06/06)

Katrien
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 381

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik14-6-2006 11:00:50

hoi,

wij trouwen ook op 24 juni...
we moeten ook nog kleine dingetjes doen, maar sress heb ik eigenlijk nog niet. Daar verschiet ik toch wel van.

groetjes Cindy

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik14-6-2006 12:37:13

Ik had dit ook de laatste 2 weken voor de trouw. Maar troost je, eens je vriend je thuis komt ophalen, vallen die zenuwen zo van je af.
En dan is het de hele dag genieten!!

Groetjes en veel succes!
Lindsay
06/05/06

tina
24-6-2006
 Meld misbruik14-6-2006 13:23:46

wij trouwen ook deze dag en moeten ook nog een paar dingen regelen, zoals tafelschikking, ik moet mijn kleed zelfs nog gaan ophalen. voorlopig nog geen stress.

Groetjes Tina

Kirsten
30-6-2006
 Meld misbruik14-6-2006 14:42:37

Hey,

Wij trouwen op 30/6, en de ene dag kan ik de zenuwen beter onder controle houden dan de andere.
En dan begin ik aan vanalles te twijfelen ...

Er zijn nog een aantal dingen te regelen zoals de tafelschikking, m'n kleed ophalen, tekst voor in het stadhuis, geschenken voor de ouders ...

Maar ik heb nog enkele dagen verlof voor de trouw dus dat moet allemaal in orde komen.

groetjes,
Kirsten

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik14-6-2006 21:38:54

hey katrien,

wij trouwen ook die dag en idd, 't kriebelt é.
ben ook aan de laatste voorbereidingen bezig...vrijdag schieten, zaterdag vrijgezellenavond, maandag kleed halen...t' vliegt gewoon de laatste dagen.

grtjs
Heidi

Michelle
16-6-2006
 Meld misbruik15-6-2006 2:30:51

Hallo, het is donderdagnacht half drie en ik ben druk aan het stoeien met de tafelindeling. Morgenochtens moet ik nog naar de notaris, mijn trouwring ophalen en mijn jurk afpassen en meenemen en dan ga ik vrijdag trouwen. Ik ben absoluut niet nerveus en heb er vooral heeeeel veel zin in. Het belangrijkste is dat jullie allebei 'ja'zeggen en de rest kan dan op het moment zelf worden opgelost. Laat het maar gewoon over je heenkomen, dat doe ik ook!

Groet, Michelle
16 & 17 juni 2006

ines
27-5-2006
 Meld misbruik15-6-2006 13:38:56

ik heb ook heel veel zenuwen gehad op voorhand maar de dag zelf was ik de rustigste van allemaal, geniet van alles want het is een prachtdag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...