Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ons huwelijk in beeld

  9-8-2011 13:20:23

Hallo iedereen,

Ons huwelijk is al een 2 weekjes achter de rug, maar wij kunnen terugblikken op een super mooie dag met alles erop en eraan. Dankzij Spotsonline werd onze dag voor altijd vastgelegd op de gevoelige plaat. En hoe !


Bob van Spots online heeft met ons rond de tafel gezeten en al onze creatieve ideeën verwezenlijkt en dat waren er heel wat. Van Live gastenboek tijdens de receptie, extra camera's, tot een trailer tijdens het avondfeest die overdag gemonteerd werd. Zo konden we op het feest al een impressie zien van de hele dag tot aan de receptie. Het was gewoon overweldigend om het zo snel al te kunnen bekijken.

Het was voor hen de eerste keer dat ze zo werkten dus dit geeft nog eens aan dat ze open staan voor jullie creatieve inbreng of ideeën.

Al wat maar in je opkomt proberen ze te realiseren. Wij zijn via deze site op spots online gebotst en zijn zeer tevreden. Gisterenavond mochten we naar het resultaat gaan kijken van onze DVD.

Wat we te zien kregen was AF!, alhoewel er nog wat mankementjes inzaten en er moeten ook nog enkele aanpassingen gebeuren. Wat normaal is want wij wilden sommige scenes extra in de film gemonteerd zien. Deze worden nu nog in orde gebracht en binnen enkele dagen krijgen we dan onze defintieve versie in meerdere exemplaren alsook onze trailer + speechen en live muziek in de Kerk

Wij zelf zijn van Tervuren en hebben toch even geaarzeld om met Spots online in zee te gaan omdat ze van Gentbrugge zijn en das toch een eindje. Maar hebben ons dit achteraf niet beklaagd, sterker nog wij kunnen hen ten zeerste aanbevelen aan jullie alsook aan vrienden en familie (die trouwens ook perplex stonden van het knappe en senlle montagewerk om tijdens het avondfeest al iets te kunnen zien)

Tot slot nog even meegeven dat zij prijs / kwaliteit bieden. Wij hadden 25 offertes over heel België aangevraagd en zij zitten echt qua prijs goed en werken naar ieders budget !!! Er is veel mogelijk voor een schappelijke prijs.

Wie zin krijgt kan onze trailer van ons huwelijk bekijken op http://www.vimeo.com/27017755 - huwelijk Katleen en Sam

Meer info: www.spotsonline.be - Zij werken aan een aparte site ook enkel voor huwelijken - binnenkort online

Groetjes
Katleen en Sam

Sam
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1889


Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik9-8-2011 13:42:06

Hele leuke film!
Het zag er een schitterende dag uit en een schitterend bruidskoppel!!
Heel veel succes en geniet van jullie witte broodsweken
Groetjes,
Vicky



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik9-8-2011 14:32:12

leuk filmke ,
en je had een mooie bruidsjurk aan echt knap ,
en je haren waren ook heel mooi gedaan echt iets wa ik zoek eigenlijk ,
ik vond het heel mooi
ik wens jullie nog heel veel geluk toe
en geniet ernog maar van
grtz nanske



aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik9-8-2011 14:40:06

Dikke proficiat! Prachtige film, jullie zagen er beiden stralend uit!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik9-8-2011 14:51:49

Proficiat met jullie huwelijk. Het zag er een super dag uit voor jullie.
Mooie film trouwens,ga meteen eens kijken naar hun site want ik ben ook nog op zoek naar een videograaf.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-8-2011 15:13:59

Leuk fimpje en jullie zijn een prachtkopel!!!!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik9-8-2011 16:16:06

Hey,

Heel leuk, echt super.

Veel groetjes Ellen



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik9-8-2011 16:30:29

Proficiat met jullie huwelijk

en echt heel leuk
francis



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 19:26:31

geniet van het leven samen. alvast proficiat!x



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 19:51:29

Dikke proficiat en veel geluk samen!



renske
12-8-2011
 Meld misbruik9-8-2011 22:17:11

dikke proficiat samen
het was een zeer mooi filmpje met tranen in men ogen ;-)

grtz renske


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info