Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu huwelijksfeest

13-6-2006 20:35:09
Hallo iedereen,

Ben momenteel bezig de menukaarten voor ons huwelijksfeest aan het maken. Dit wordt bij ons immers niet door de feestzaal verzorgd.

Maken jullie de menu's ook zelf? Is er iemand die ons eens een voorbeeldje zou willen sturen?
Mijn e-mailadres: janssenscaroline@skynet.be

Hartelijk dank!
Caroline

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1591

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik13-6-2006 21:58:50

hey momenteel zijn we ook met onze menukaarten bezig. Wij hebben het in een worddokument gedaan een prentje ingevoegd (thema zee) en ons beide namen op dat prentje ingevoegd. Met kalkpapier gewerkt en dan raffia lintjes. ik kan je geen voorbeeld mailen.... we zijn er nog aan bezig. nog 25 dagen te gaan

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik14-6-2006 10:37:13

wij hebben hetzelfde papier als onze uitnodigingen (A4-blad) in de lengte door 2 gesneden met daarop het menu, heel simpel gedaan in Word. We gaan zelf de servetten plooien met daarin de strook en een blad laurier voor de afwerking.
succes nog!

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik14-6-2006 12:04:07

Hey

Ook ik ga de kaartjes die ik gebruik voor de uitnodigingen (en ook misboekjes) gebruiken hiervoor. Ik plak er gewoon een blad in met daarop de menu (ook in word gemaakt). Heel eenvoudig, maar toch dezelfde stijl als misboekje en uitnodiging.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...