Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

middernacht snacks

  8-8-2011 17:28:22
hoi iedereen,

wij trouwen 12 mei 2012 en ik wil eigenlijk een wedding party maar wil ook niet mijn gasten enkel dronken voeren en laten dansen :-) dus ik zou tegen een uur of 23u een snack willen aanbieden. alles behalve een broodje.
maar nu is de vraag kent of weet iemand een goed eetkraampje voor frietjes of pasta of tapas of loempia's dat tot aan de zaal komt en dat ook nog betaalbaar is.
het is voor de omgeving wijnegem schoten wommelgem deurne.
alvast bedankt voor jullie ideeen.
xx


inge
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2097


kelly
8-6-2013
 Meld misbruik8-8-2011 17:58:47

hej ge moet via google is zoeken achter papa chico die hebben van alles wel een keuze of via prestige catering vind je het ook. ik vind deze wel de moeite we hebben er zelf ook naar gekeken maar hebben nog tijd genoeg om alles te beslissen...

hopelijk vind je iets
groetjes kelly



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik8-8-2011 19:38:01

Hallo Inge,
mag ik weten welke zaal jullie gekozen hebben?
Ik woon namelijk in Borsbeek en vind het heel moeilijk om een zaal zonder catering te vinden.
Het is voornamelijk om andere feestjes te vieren, voor de trouw hebben we voor een zaal gekozen met alles in zodat we ons geen zorgen moeten maken.

Ik heb al heel veel goede commentaren gehoord over 't Fortje in Deurne, maar daar moet je dus de catering van de zaal nemen.

Veel succes met de zoektocht!



Lesley
15-10-2011


Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik8-8-2011 20:43:30

Ik ben niet van de streek dus ik kan je er niet mee helpen maar allesinds een hééél mooie datum!!! :-)



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik8-8-2011 20:48:24

Dag Inge,

wij hebben voor catering van de zaal gekozen: Italiaans buffet met kleine porties pasta, pizza, lasagne enz...

Hanne



inge
12-5-2012
 Meld misbruik8-8-2011 21:26:34

bedankt allemaal. ik ga alvast eens kijken. heb op google aan het kijken geweest maar phfff... begin er zot van te worden zoveel keuze. en dan begin ik te twijfelen is het dan wel goed enz... :-))
@ lesley: op dit moment hebben wij de mange-tout in wijnegem. wij nemen enkel een diner in de namiddag voor de nabije familie en vrienden +/- 30pers en een drankenformule in de avond voor de rest van de mensen.
maar ik ga ook nog eens horen in het dennenhof in brasschaat en de kaasboerin in deurne.
de prijzen liggen allemaal een beetje het zelfde alleen vond ik bij de mange-tout dat we al een zeer vriendelijke service kregen de rest valt af te wachten.

nog eens bedankt ik zal zoeken en hou jullie op de hoogte :-)

groetjes



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik8-8-2011 21:32:35

Die had ik ook gecontacteerd, maar denk dat ik die te duur vond
En heb je daar dan al geïnformeerd of je een extra catering mag aannemen? Want bij veel feestzalen ben je verplicht om de catering van de zaal te nemen hé, dus mss eerst beter eens horen wat dat zij je kunnen aanbieden.

De Kaasboerin in Deurne werkt volgens mij ook met hetzelfde principe.

Wij hebben De Lisper in Boechout genomen, hele mooie zaal en zit qua prijs/kwaliteit ook heel goed (www.delisper.be )
Den Moor in Broechem is ook zeker een aanrader (www.denmoor.be )
of het Molenhuis in Vremde (www.molenhuis.be )



inge
12-5-2012
 Meld misbruik8-8-2011 22:02:47

Ja das waar die twee zijn met catering. :-) ge ziet het he ik begin er helemaal naast te slaan.
kheb nog een zaaltje in wijnegem de schuur via een traiteur bresseleers maar je mag een eigen catering nemen. mijn schoonbroer heeft de twee communiefeesten daar gegeven en was heel leuk.
kan je ook eens horen he.



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik8-8-2011 23:43:43

Oh, super, merci!
Die kende ik nog niet en ziet er idd wel heel interessant uit!
Ik ga eens horen of die schuur nog vrij is en wat de huurprijs is want dit zou wel veel dichter bij zijn (die zaal da'k meldde voor ons buffet is momenteel in Duffel, dus zou het wel leuker zijn om van Borsbeek naar Wijnegem te rijden )



Shanna
8-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 13:00:32

Er zijn ook traiteurs die met van die themakraampjes werken. Die kan je dan in de zaal zelf zetten en heb je ong een 8-tal hapjes per gast. Prijzen schommelen wel, normaal wordt dit pas voorzien vanaf 100 personen en kost je dit tss 400€ en 800€/100pers.



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik11-8-2011 11:19:04

Wij hadden ook een "mid night snack", meerbepaald puntzakjes frietjes met mayonaise en 'k moet zeggen dat dat echt een succes was!
De gasten van het diner hebben er niet meer allemaal van gegeten, maar de dansgasten waren zeer blij met de lekkere zakjes friet!

Bij ons was het gewoon de zaal die dit verzorgde, dus misschien eens bij je traiteur horen?






inge
12-5-2012
 Meld misbruik11-8-2011 13:42:31

bedankt allemaal!!!

ik ben eruit.
ik heb gekozen voor verse pizza's 4soorten en deze worden gemaakt door de kok van de zaal zelf. dan hoef ik niet te onderhandelen met nog een 3de partij. toch bedankt allemaal.
xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...