Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 vraagjes

  13-6-2006 15:02:04
hej,

Ik heb 2 vraagjes:
1. wat hebben jullie als versiering (van bloemen) op de tafels bij het avondfeest en hoeveel kost die versiering.
2. we willen graag foto's trekken in de Zoo van Anwerpen. dien je daar van te voren iets voor te regelen ( aanvraag doen )en zo waar en hoe.

alvast bedankt
kenne ( nog 46 dagen !)

kenn
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 873


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-6-2006 15:39:51

Hallo

De tafelversiering in de feestzaal wordt bij ons door de feestzaal zelf gedaan, best eens navragen bij jullie feestzaal.

Als je foto's wil trekken in de zoo van Antwerpen moet je dit aanvragen bij de zoo zelf, dan mag je gratis binnen. Dit kan je best zo vlug mogelijk doen, want het duurt even eer je een brief terugkrijgt met antwoord.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik13-6-2006 18:59:04

Hoi,

Bij ons is het ook zo dat de feestzaal zorgt voor de versieringen van de tafels en de feestzaal zelf. Bij ons is dit wel naar het strakke interier toe. Vorig jaar was het een kandelaar in de vorm van een boom en nu zijn het 3 gele vazen met een grote bloem in.

Debra
11/08/06



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik14-6-2006 7:51:52

Ik denk dat de zoo zlef het best op je tweede vraag kan antwoorden. Je kan gewoon even bellen naar daar. Ze hebben ook een website



Leen
26-8-2006
 Meld misbruik14-6-2006 20:31:02

hey,

ons thema is de zee en natuurlijk ringen.
Dit staat op alles faire parts, menu's en in 't echt op de tafels!! Een schaal met zand, schelpjes en drijfkaarsen en 2 grote ringen in't midden van elke tafel!

groetjes,

leen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...