Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Paraplu's

  8-8-2011 8:45:21
Even een kleine herinnering :) :

Lieve mensen,
Na onze grote dag, blijkt dat we 5 paraplu's teveel hebben gekocht...(ongebruikt)
ze zijn nog nieuw en zitten in de verpakking. Ze hebben ons 14,99 euro gekost per stuk
Het zijn doorschijnende met een wit handvat en zijn ongebruikt!
We zouden graag nog 10 euro per paraplu krijgen.
Geïnteresseerden kunnen mailen naar sarah.dw@telenet.be

groetjes,
Sarah

Ze zijn nog steeds niet weg, wegens moeilijke communicatie (moest voordien gaan via mijn papa, aangezien wij op huwelijksreis waren)... maar nu gaat het terug via mij en hoop ik ze alle 5 aan 1 gelukkige bruid te kunnen verkopen...


groetjes!!!!

Sarah
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1131


jeslov
20-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 11:29:20

Hei Sarah


is het mogelijk mij de foto's van de paraplu's te mailen naar jeslov84@yahoo.com

ik zou graag 2paraplu's willen nemen

groet,

Jeslov




Jill
20-8-2011
 Meld misbruik12-8-2011 22:27:40

Hey Sarah,

moest je nog 3 paraplu's op overschot hebben, wil ik deze wel overkopen.

Laat maar iets weten: Jijost83@gmail.com

Groetjes Jill



Kelly
10-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 20:32:39

Heb je er nog of zijn ze allemaal al weg? Je mag me altijd iets laten weten op kellydiscart@hotmail.com, als je foto's hebt, mag je die altijd doorsturen! :) Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...