Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag trouw!

  7-8-2011 17:27:10
mijn laatste post hier aangezien het trouwfeest er spijtig genoeg helemaal op zit..

16 juli was ons burgerlijk huwelijk in Brecht, het weer zat totaal niet mee maar dat was gans de maand juli nu een constante. we hebben even foto's kunnen maken tijdens een droog uurtje maar de receptie buiten werd naar binnen verplaatst. Zoals sommigen misschien gelezen hebben, was de receptie gepland in Kasteelhoeve Nottebhom in Brecht. we hadden al een voorschot betaald en alles geregeld en om middernacht, 1 dag voor ons huwelijk kregen wij doodleuk een mail dat de zaal gesloten is. Wij waren helemaal uit de lucht gevallen omdat we er 2 weken voor de trouw nog eens waren gaan eten en alles besproken hebben en de uitbater wist toen al dat de zaak 16 juli gesloten zou zijn omdat hij eruit gezet zou worden door een torenhoge schuldenberg die hij had opgebouwd maar hij vond dat blijkbaar niet nodig om ons hiervan te informeren en hij bleef maar in ons gezicht liegen dat 16 juli alles piekfijn in orde zou zijn.. enfin 15 juli in allerijl op zoek gegaan naar een andere zaal. stress verzekerd! We kwamen bij het Kasteel van Brasschaet, de vroegere werkgever van de uitbater van Kasteelhoeve Nottebohm en zij hadden nog een zaal vrij wonder boven wonder. OK beneden was er een trouwfeest voor 200mensen aan de gang en wij zaten boven maar het was enkel voor een receptie, we waren maar met 70man en het regende dus we waren eigenlijk meer dan tevreden met het alternatief. De receptie was tot in de puntjes verzorgd, een aanrader voor wie graag een aziatische toets in de hapjes heeft. de bediening was ook zeer professioneel, niks op aan te merken, geen fouten gemaakt . De genodigden zeiden dat het niet eens te merken was dat alles last minute in mekaar gestoken was, niks dan lof!

23 juli hielden we ons avondfeest met ceremonie geleid door de Goede Herder. Omdat het weer meer tegen dan meeviel moesten we noodgedwongen een binnenlocatie zoeken. We zijn foto's gaan maken in het STAM in Gent en het was super. de mesen waren zeer vriendelijk en maakten er geen problemen van dat we foto's zouden maken, wt ze bv in de kunsthal van de Sint Pietersabdij niet wouden. we hebben zeer toffe foto's kunnen maken die we in de natuur niet hadden kunnen maken en eigenlijk waren we nog tevreden dat we ook een binnenlocatie hadden.
De fotograaf van dienst was Wouter De Moor. de foto's zelf hebben we nog niet gezien, behalve enkele op zijn fototoestel maar ook hier niks dan lof eigenlijk. Het is een zeer vlotte jonge fotograaf die zelf veel ideeën heeft maar ook openstaat voor suggesties van ons en dat vonden we wel belangrijk. zo vroegen we bv foto's in een bepaalde zaal dat hij eerder van mening was dat de zaal niet zo super was maar hij maakte de foto's toch en erna moesten we hem gelijk geven dat het inderdaad qua belichting en opstelling niet echt snor zat. maar het was van dat hij zei dat hij die foto's niet zou maken omdat hij op het oog zag dat de locatie niet optimaal was, hij luisterde naar ons. en de sfeer was heel ontspannen, we hebben veel gelachen wat wel tof was om de spanning wat te doorbreken. tijdens het feest maakte hij ook vele foto's en wat wij en de genodigden zo apprecieerden is dat hij dat zeer subtiel deed, hij viel niet op, hij dringde zich ook niet op, hij maakte langs de kant foto's en als mensen hem vroegen om een foto te nemen deed hij dat dan. we zijn alvast zeer benieuwd naar het resultaat! want de prijs viel zeer goed mee voor hetgeen je ervoor krijgt.
de ceremonie gebeurde dus door broeder Johan van De Goede Herder en was zeer persoonlijk en zat schitterend ineen. Broeder Johan is een zeer aangename man, stond open voor suggesties want wij wouden een lijn ophangen waar we briefjes met anekdotes opgehangen hadden voor de gasten om het persoonlijker temaken en hij ging ermee akkoord. en toen op het moment zelf we de briefjes vergeten waren, heeft hij dat vanzelf schitteredn opgelost, niemand had het door dat er iets mis gegaan was.
de live muziek werd verzorgd door DSO music, zeer professioneel en de vrouw die zong had een prachtige stem! we vroegen onder andere om het lied I see the light uit de disneyfilm Tangled, en ze heeft het helemaal ingestudeerd en het klonk zelfs beter dan in de film. we hebben zeer positieve commentaar gekregen van de genodigden!
het dansfeest werd verzorgd door Partysound en was dik in orde! de dansvloer bleef gevuld, iedereen ging uit de bol, Bart had ook helemaal geluisterd naar de soort muziek die we wel en niet wouden horen. hij had ook zijn lichtinstallatie mee, een micro, alles erop en eraan. we zijn echt zeer tevreden van hem!
en last maar daarom niet least, de feestzaal. ons avondfeest hebben wij in Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen gehouden. ik moet eerlijk toegeven dat ik bij de voorbereidingen vaak grijs haar gekregen heb omdat het soms dagen proberen was om de zaal te bereiken en ik maar bleef bellen en mailen om dan pas na een week een antwoord te krijgen maar eenmaal de afspraak vastgelegd was, krgeen we alle aandacht en werd rekening gehoduen met al onze wensen. zelfs tot op de laatste dag werd op ons gewacht met de opstelling voor de ceremonie omdat we het buiten wouden houden maar het weer er twijfelachtig uitzag en de zaal onze mening wou vragen wat we er zelf over vonden. het eten was zeer lekker, het dessertbuffet royaal, de taart werd met vuurwerk aangebracht, de bediening was tiptop en Tim die het feest leidde verdient er een dikke pluim voor. het feest was echt af. de zaal was mooi versierd, de opstelling klopte en er werd zeer goed voor ons gezorgd. enig minpuntje was dat ik vond dat we in het begin niet voldoende informatie kregen over de financiele kant. zelf wisten we niet goed wat er allemaal in de prijs zat en wat niet en vele dingen waar je niet aan denkt als je voor de eerste keer trouwt kwamen dan pas later aan bod en zo zaten we op het einde aan een hogeren rekening dan verwacht. anderzijds werd er geen zaalhuur aangerekend, wat bij ons wel een belletje moest laten rinkelen dat het wat onmogelijk zou zijn als we enkel voor het eten en de drnak moeten betalen en al de rest zoals de loper, bloemen, stoelen zetten enz enz niet aangerekend zouden worden. ik vermoed dat dat bij alle zalen zo is, dus brides to be, let daarmee op en vraag alles goed uit!!

ziezo dit is mijn verslagje en aanbevelingen. ik moet toegeven de 16e was ik zeer gespannen, 6mensen die op het allerlaatste moment op de dag zelf afbelden keldderden mijn humeur helemaal aangezien je voor die mensen wel al betaald hebt maar die hebben dat gelijk niet goed door. ik heb er niet echt van kunnen genieten toen. maar de 23e heeft alles goed gemaakt, het was een fantastische dag met veel aaah's en oooh's zoals ik hier vaak gelezen heb ( en de 16e niet geloofde) ik heb er helemaal van genoten om eens in het middelpunt van de belangstelling te staan!

en oh ja onze huwelijksreis was naar Xanadu Island in Turkije, bij Bodrum en het hotel is echt een aanrader voor wie een rustvakantie nodig heeft na de trouw met een all in service. we hebben ook een standaardkamer gereserveerd en betaald maar omdat we net getrouwd waren hebben we een upgrade gekregen naar de romance suite met jacuzzi en rond bed!

marta
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2082


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik7-8-2011 21:20:08

Proficiat!



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik8-8-2011 8:51:52

proficiat



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 9:48:36

Dikke proficiat! Nog goed nagenieten!

Doei


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info