Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 week!

  6-8-2011 9:11:16
Hoi,

Waar zijn de bruidjes van 12 en 13 augustus? Nog 1 week en het is aan ons!
Zoals het weerbericht er nu uitziet zou het zelf mooi weer zijn (fingers crossed).
Ikzelf moet nog 2 dagen werken volgende week en vanaf dan naar de trouw toeleven.
We hebben nog enkele zaken te regelen maar dit zijn eerder details. Kijk er heel erg naar uit!

Groetjes,

Bride to be in 6 days!

Babs
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1050


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 9:42:02

Heyhey,

Ik doe ook mee ;) Wij trouwen een dagje vroeger. Ik ben sinds gisterenmiddag thuis. Sebiet ga ik voor de laatste pas en hopelijk krijg ik het gelijk mee :) Ik hoop ook dat de weerberichten uit komen :) Wij moeten ook nog enkele dingen doen maar het zal wel lukken :)



Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 12:12:05

Wij ook :) vrijdag is het zover.

Ook nog 2 daagjes werken en vanaf woensdag thuis...
Anderhalf jaar geleden leek het nog een eeuwigheid en nu staat het al voor de deur!

Alles is geregeld, straks kleed nog eens passen om te zien of het het best is met grote of kleine hoepelrok. Ring gaan halen. Mijn vriend laat woensdag zijn ring zetten (tattoo).
Donderdag mijn meter gaan helpen met de bloemstukken en dan 's avonds alles naar de zaal brengen.

En inderdaad het weerbericht ziet er altijd een beetje beter uit! Doe maar genoeg kaarsjes branden! :D



joke
13-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 15:46:36

hier nog een bruidje voor de 13 de, wij hebben toch nog wel wat dingetjes te doen hoor, nog enkele misboekjes inbinden, de zaal klaar zetten, aan huis wat versieren, bloemen bestellen,...
pffffffffff komt allemaal wel in orde
hopelijk schijnt het zonnetje dan komt alles goed
veel succes

joke



Sofie
13-6-2011
 Meld misbruik6-8-2011 19:21:25

Hier ook een bruidje voor 13/08 :-)

Ik moet ook nog twee daagjes werken en vanaf woensdag vrij!
Hier is zo goed als alles geregeld... gaan nu beginnen met alle misboekjes in te binden, voor de rest is alles klaar (Hoop ik :-) )
Vrijdag terug naar de zaal voor al enkele dingen af te geven zoals de bedanktjes, menukaarten, ...
Woensdag laatste pas voor mijn kleed, donderdagavond laatste keer dansles voor onze openingsdans, ... Spannend allemaal!!!!
Hopelijk schijnt het zonnetje inderdaad!!!! Duimen allemaal!!! :-)



renske
12-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 20:49:10

hoi hier nog een 12augustus bruidje bij ons is alles al geregeld niets meer te doen of te halen en donderdag de zaal inorde gaan maken en versieren woensdag avond voor mijn nagels (gel)
met veel stress in het koppeke hoop ik ook idd dat de weersvoorspellingen kloppen!

grtz


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...