Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautip 15 jarig huwelijk

  5-8-2011 19:14:05
Hallo,

Ik zou graag even jullie hulp inschakelen omdat jullie tijdens de voorbereidingen of bij trouwcadeau's misschien al wel toffe dingen zijn tegen gekomen :)

Binnen 'n dikke week zijn goede vrienden van ons 15 jaar getrouwd.
We proberen echt iets origineel te vinden om te geven want zij geven altijd zelf super originele cadeaus :)

Zo hebben we voor onze trouw een pakketje van 2 handdoeken en 2 washandjes gekregen waarbij zij "kim <3 Wim" er op had genaaid in 'n boord en met echt leuke stofjes. Van de kindjes kregen we een boeketje met "badroosjes" (enige boeket dat hier nu nog ingepakt mooi ligt te wezen, haha). Vorig jaar hadden ze van mensen 'n schatkistje met 10 euro biljetten gekregen met hun foto er op en er tussen ook echte 10 euro biljetten ..

Weet iemand nog zo'n toffe dingen? Ofwel gewoon iets tof ofwel 'n leuke manier om geld te geven?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1522


timmy
2-9-2011
 Meld misbruik6-8-2011 15:35:54

Als je op een originele manier geld wil geven kan je een gelvaas laten maken of zelf maken , je neemt gewoon een grote vaas en kan met verschillende kleuren werken bijvoorbeeld in de vorm van een zee . op de bodem word er gewoon wat zand gedaan en wat blauwe gel daarna kan er drijvend geld in verwerkt worden met wat schelpjes.
Bij stockaerts in Meerhout maken ze dit op aanvraag ook kan je er alles kopen om het zelf te maken . de gegevens vind u op de website www.stockaerts.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...