Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

meningsverschil...

  12-6-2006 22:08:30
hallo,

Ik en mijn vriend hebben een groot meningsverschil. Graag had ik van jullie uw mening over gehad en eventuele ideeen.

Ik ben kleuterleidster en de klas komt naar de misviering... Ik vind dit geweldig en zou de kleuters graag betrekken in de viering zodat het niet te saai is voor hun.
vb
liedje zingen in de kerk, kinderchampagne en snoepmand bij het buitenkomen,
stratenplan geven waar de koets voorbij komt zodat ze kunnen wuiven onderweg...

Mijn vriend vind dat ik daar een beetje in overdrijf,, omdat het nog altijd onze dag moet zijn.
Ik vind dat ik ze toch mag betrekken omdat ze allemaal komen en twee jaar deze kls in de klas had. Maar weet ook dat hij ook een punt heeft!

Wat is jullie mening?
Wat zouden jullie doen?

gr
sara

sara
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1033


Hannelore
29-9-2007
 Meld misbruik12-6-2006 22:12:45

Hoi,
Ik zou doen zoals je vriend zegt: niet overdrijven. Ik zou enkele ideeën ten uitvoer brengen, want je hebt er wel heel veel hé.
Groetjes



Elke
15-7-2006
 Meld misbruik12-6-2006 22:53:14

Hi,

wat je vriend zegt, is waar. Het is jullie dag. Ik zou de dingen doen die voor jou van belang zijn.
De dag zal al druk genoeg zijn en snel voorbijgaan.

Zingen in de kerk vind ik wel schattig ;-).

Elke
15/07/06




Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik12-6-2006 23:53:45

Wel moeilijk want ik begrijp wel dat je de kindjes erbij wil betrekken omdat ze toch allemaal aanwezig zullen zijn.
Ik zou dan in overleg met je aanstaande toch 1 ideetje uitkiezen om het toch beperkt te houden maar om dan wel iets te doen maar niet alles wat je noemt, dat zou wellicht wat te veel zijn.

Succes !

Groetjes Mireille
01-09-2006



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik13-6-2006 9:17:02

Ik deel de mening van de anderen hieronder... Denk je niet dat als je echt zoveel met de kindjes van de klas wil doen, dat je teveel daarmee bezig zal zijn (ook de ganse mis door) ipv met het ganse trouwgebeuren?

Het is idd in de eerste plaats jullie dag en ik denk dat je vooral daar moet aan denken. Ik vind het voorstel van Mireille goed: leg je vriend je voorstellen voor en kijk welk idee hij het meest ziet zitten en werk dat uit.



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik13-6-2006 10:07:52

Hey,

Ook ik sluit me aan bij de rest.
Zoek inderdaad 1 ideetje uit om uit te werken. Misschien kan je de kindejes bij het buiten komen betrekken ipv in de misviering. Dan is de meeste stress al achter de rug.
Een erehaagje laten vormen of zoiets....
Veel succes met je voorbereidingen

Peggy
23/06//07



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik13-6-2006 10:17:31

Hoi,

Wat de dames hieronder allemaal vermelden sluit ik mij bij aan. Het is heel leuk dat je hen ermee wil betrekken maar het is en blijft jullie dag! Dat idee van dat stratenplan vind ik heel goed gevonden, zo zie je langs de weg de kindjes wuiven. Ik persoonlijk zou hen niets in de viering zelf laten doen maar iets erna, bv zoals Peggy zegt zo'n erehaag.

Veel succes
Debra
11/08/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-6-2006 12:15:38

Hallo

Less is soms more. Ik heb daar ook last van, ik heb 101 ideetjes, maar moest ik ze allemaal uitvoeren dan zouden we eht belangrijkste uit het hoofd verliezen, namelijk onze trouw! De regel geldt dat er maar een aantal 'speciale' dingen mogen gebeuren, anders is het té. Dus ik zou idd samen met je vriend afspreken wat jullie allebei tof vinden, zo geniet hij opt moment zelf ook van dit specialeke, ipv zich te storen aan ál die dingen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik13-6-2006 14:08:05

Je kan één iets voor hen doen vb.: snoepmand, maar ik zou hen zeker niks laten doen tijdens de viering. Een vriendin van mij staat ook voor de klas (eerste leerjaar). Haar klas zong in de kerk één liedje, maar met alle repsect. Ik vond dat het meer leek op een eerste communie dan op een trouw.



sara
26-8-2006
 Meld misbruik13-6-2006 20:15:42

hallo,

bedankt voor de reacties...

ik denk dat ik er echt nood aan had om toch eens te horen van buitenstaanders dat ik niet teveel voor de kleuters moet denken op onze trouwdag.
Ik maakte mij gewoon zorgen dat het voor vijfjarige een saaie bedoeling is waar ze zoveel van verwachtte...
Maar ik geef jullie gelijk, dus ook mijne vriend. ik ga al mijn ideeen opschrijven en dan moet hij maar ééntje kiezen dat hij leuk vind. het stratenplan vond hij tof heeft hij al laten merken, we zullen zien.

alvast bedankt.

groetjes

sara



sara
26-8-2006
 Meld misbruik13-6-2006 20:20:04

ik heb mijn vriend juist laten meelezen...
haalde opgelucht adem en was blij met de reacties die zijn mening juist verwoordde... dus ook in zijn plaats: merci.

groetekes

sara en robby



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-6-2006 18:59:36

Hey Sara,

eens een kleuterjuf, altijd een kleuterjuf hé. Dat je er zo mee bezig bent bewijst dat je in hart en nieren een lieve juffrouw bent. Ik vind het wel schattig.

Succes ermee.
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...