Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar vind ik een ijscremekar??

  12-6-2006 17:59:38
Hallo allemaal,

Nog 75 dagen tot onze grote dag. We hopen natuurlijk dat het op die dag ook zo'n stralend weer als nu is! En als dat zo zou zijn, willen we graag onze gasten na de viering in de kerk, trakteren op een ijsje. Nu is mijn vraag: waar vind ik zo'n antieke crémekar? Liefst omgeving Brabant - Limburg. (We trouwen in Diest)
Alvast bedankt
Evy
26/08/2006

Evy
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1437


Kelly
27-5-2006
 Meld misbruik12-6-2006 18:36:59

Hallo,
veel succes met de voorbereidingen.
Wij zijn 2 weken geleden gehuwd, echt de max , geniet van deze dag en zorg dat alles tot in de puntjes voorbereid is.

Voor zo'n ijscreme kar moet je gewoon vragen aan een kar die zo in de wijken rond rijdt of ze om dat uur wil staan aan de kerk, Ze willen dat met plezier doen en je moet daarna enkel het aantal ijsje betalen., echt tof met zo'n siréne en zo.
doen!!



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik13-6-2006 12:56:58

Ons ceremonievervoer kwam van bij Retro. Daar heb ik een ijscremekar zien staan. Voor 195 euro geloof ik. Zij zijn wel van Antwerpen, maar komen ook verder weg.

En de service was echt prima op onze trouwdag!!

Lindsay
06/05/06



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik13-6-2006 15:08:51

Kijk eens op www.jantje.be
Is een kennis van ons, hij doet veel huwelijken en andere evenementen.

Groetjes,

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...