Terug naar overzicht
mmm zolang er niets mis met de tanden zou ik dan toch maar wachten tot na de trouwdag se .. wat is de kans dat er toch iets gebeurd...ga je dan ook naar de dokter om u volledig te laten onderzoek kwestie van 'Mocht er de dag zelf iets voorvallen?????'.het is ook wel zo dat eens je éénmaal geweest bent, je er niet onmiddellijk meer vanaf geraakt (bij mij toch ...) en dan weer een gaatje gevonden , dan weer iets dat zich inwendig aan het vormen is en dat opgevolgd moet worden, .....wacht hiermee tot je getrouwd bent! :-)Miekereeds 30 dagne getrouwd!
HeyIk zou ook wachten. Ik ga wel zo'n kuur van een week volgen om mijn tanden wat te witten. Maar niet bij de tandarts (dat kost enorm veel geld en tis niet alsof mijn tanden er zó erg aan toe zijn). Ik ga gewoon iets bij de apotheker halen, dat is een vorm waar ge een gel inspuit en dat dan een week lang iedere avond een uurtje moet inhouden. Mijn tandarts (tevens buurvrouw) zegt dat dit wel goed werkt. Alleen moogt ge dan een week lang geen koffie drinken (zucht).GroetjesVicky09.09.06
Luc Matthijs (Daalstraat 12, Affligem (Teralfene) Tel. 053/66.95.16.Dat is de (ex-) schoonvader van mijn zusje. Een hele lieve man, die constant vraagt of alles ok is.Qua hygiëne alles dik in orde, zijn vrouw zit zijn praktijk en de instrumenten constant te poetsen.Ikzelf zou geen andere tandarts meer willen.Bel wel goed op voorhand, want hij heeft het meestal druk.Groetjes,Sofie & Christophe7/07/2007
Dag bruidjes,Ik ben pas een paar weken geleden naar de tandarts (toevallig mijn toekomstig schoonbroer) geweest om tandsteen te laten verwijderen en dergelijke. Eventjes voor onze trouw ga ik hetzelfde laten doen en mijn tanden laten witten zodat alles er de dag zelf mooi uitziet.Ik zou zeker niet wachten tot na de trouw. Stel je voor dat je die dag verschrikkelijk veel tandpijn hebt door iets wat vermeden had kunnen worden als je wel naar de tandarts was geweest.Mijn toekomstig schoonbroer is een hele goede tandarts (al zeg ik het zelf), die zeer hygiënisch werkt, je op je gemak stelt, ... . Hij werkt bovendien ook vaak 's avonds en regelmatig zelfs op zaterdag. Zijn agenda staat wel altijd redelijk druk dus indien het kan, liefst goed op voorhand bellen.Hij woont niet erg ver van Aalst, namelijk in Ninove op de Aalstersesteenweg 128. (=Thomas Van Kelecom)Groetjes,Heidi09-09-06