Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10-6-2006 19:10:11
hallo iedereen

hier is cindy nog eens je weet wel he 10.06.2006.
normaal had het ook vandaag mijn dag geweest maar ja het is anders uitgedraaid he.
ik heb het behoorlijk moeilijk gehad.
maar ja ooit beter he.
ik wens ierdeen veel geluk en een geslaagd huwelijk toe

grts cindy

cindy
10-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1070


Phyllis

 Meld misbruik10-6-2006 21:11:23

Heel fijn je toch nog eens te horen. Heb nog vaak aan je gedacht. Ooit komt jouw dag ook wel meid!!

Vele lieve groeten,

Phyllis



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-6-2006 23:26:45

Dag Cindy

Amai, dit moet geen gemakkelijke dag zijn voor je. Ik heb enorm veel bewondering voor je dat je toch positief blijft, zeker vandaag. Ik wens je veel moed, en weet zeker dat jou dag er zal aankomen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik11-6-2006 10:56:22

Hoi,

Ik heb al veel aan je gedacht. Dit moet voor jou ff slikken zijn. Wetend dat dit jullie dag was. Jou dag komt zeker nog. Hoe gaat het anders nog met jou?

Debra
11/08/06



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik11-6-2006 11:05:44

Hey Cindy

Het zal moeilijk voor je geweest zijn, dat kan ik geloven. Ik hoop dat voor jou Dé dag spoedig komt. Veel sterkte nog.
Wendy
05/08/06



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik11-6-2006 18:21:26

hallo iedereen.

ja voor de rest gaat alles goed met mij zoals het weer he hihi.maar de drang om naar deze site te kijken is nog wel groot zenne ik kan geen dag zonder.ik vin het wel tof dat ik nog steeds men hart hier kan luchten zenne. en ben blij met men mede-bruidjes!!!!!!!!!!!!!! ja zenne ooit zal het mijn dag nog eens zijn. ik wens jullie allemaal heel veel plezier toe en maak er echt een toffe dag van

grts van cindy



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik12-6-2006 13:14:56

Hey Cindy,

Ik leef echt met je mee hoor, ik weet hoe het voelt. Wij gingen normaal gezien op 27/05/2006 trouwen, maar door omstandigheden (bindingsangst van 't ventje + nog niet genoeg gespaard) hadden we ons huwelijk ook afgelast.
Ik kan je verzekeren dat 27 mei voor mij ook een hele moeilijke dag geweest is. Dan zie je natuurlijk overal juist trouwers...
Maar bij ons is het terug goed gekomen en we hebben onze dag gewoon een jaartje uitgesteld.
Wij trouwen nu op 7/07/2007, hopelijk brengt die datum ons meer geluk...
Je ziet maar, vroeg of laat komt jouw dag er wel.

Ik wens je veel sterkte.

Groetjes
Fieke x



Elke
15-7-2006
 Meld misbruik12-6-2006 13:22:14

Dag Cindy,

ik heb ook veel aan je gedacht. Veel sterkte! Laat de moed niet zakken. Je dag zal zeker en vast nog komen.

Greotjes,
Elke



Marie
26-8-2006
 Meld misbruik12-6-2006 15:23:21

Hey Cindy,

Kheb enkele jaren geleden mijn huwelijk ook moeten annuleren. Kvond het vreselijk. Kheb niet goed begrepen wat het probleem bij jullie was, maar tis een heel pijnlijke situatie. Mijn ex-vriend zag het plotseling niet meer zitten. Ga dat maar uitleggen aan je ouders! Maar ik kan je verzekeren dat het goed komt. Ik heb ondertussen de man van mijn leven onmoet en we trouwen in augustus. Achteraf bekeken heb ik geen spijt meer van hetgeen gebeurt is. Integendeel. Iemand die mij zomaar laat vallen, had ik liever nooit ontmoet! Het heeft mij sterker gemaakt en realistischer. Echt waar meid, je raakt er overheen en je zal er sterker uitkomen!! veel sterkte.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...