Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze perfecte dag: 9 juli 2011!!!

  3-8-2011 23:55:53
Hoi bruidjes,

Na een zalige huwelijksreis zijn we eindelijk terug in ons koude belgenlandje... Hier een verslagje van onze grote dag, we hebben genoten van elke seconde...

Om 7u30 bij de kapper, alles goed verlopen, geen stress

:Fotograaf moment's d'or: prachtige fotokes: alles staat goed geregeld. Iemand met oog voor emoties, leuke momenten en prachtige foto's tijdens onze huwelijksreportage. Onze huwelijksreportage deden we aan de grafittimuur aan het asielcentrum in Lanaken (Ter dennen) en op het blote voetenpad. EEn echt avontuur met zo een kleed, maar ook heel leuk om te doen!

Video: De kurt vermylen. Mooie video, je merkt niks van hem. Heeft de hele dag meegelopen van 's morgens bij de kapper tot een uur of half 3 op het avondfeest. een heel mooi resultaat als film. Zeer goede prijs- kwaliteit.

Wet: In zutendaal, heeel persoonlijk gemaakt door de lees goed, ambtenaar van Zutendaal. Een dikke duim voor Marina Seurs die er zo een leuk moment van heeft gemaakt. We waren blij verrast!

Kerk: Hier kregen we heel goede reacties over. We hadden alle ruimte om het zo persoonlijk mogelijk te maken. Mijn schoonzusjes (Sing sis) ( Ze zijn trouwens in te huren voor een heel klein prijsje en zingen alles wat jullie willen). zongen een aantal liedjes. Binnenkort staan de filmpjes van hun zangkunsten op youtube. Ik zal de link dan nog even posten voor wie geïntresseerd is. Ik kan enkel zeggen dat het heel professioneel was( en ik ben geen makkelijke), ze hebben dan ook alle 3 de kunst humaniora muziek af en de oudste studeerde aan het Lemmens instituut. De pastoor begon de preek met waar is dat feestje? En heel de kerk heeft hier op geantwoord! Echt een top moment. Toen we buiten kwamen, kilo's confetti over ons heen gehad en rijst, pingpongballetjes... Ook hier weer genoten van elk moment...

Receptie: deze deden we zelf om de kosten wat te drukken... Traiteur paulette verzorgde de hapjes tijdens de receptie, en wij hadden martini brut ingekocht in de colruyt! Traiteur krijgt een dikke pluim, alles was op! En heeeel lekker.... Prijs kwaliteit was dik in orde!!!!

Avondfeest: De vrije valk te alt hoeselt! Lekker eten, leuke formule ( 4 landen buffet). We wilden gezellig en goed gegeten hebben maar ook een knal feest. De all in prijs viel heel goed mee. Ilse en Dirk, de uitbaters verzorgen je feest tot in de puntjes. Ze doen alles om je feest te laten verlopen zoals jij het wil! Maatwerk bij wijze van spreken!

Kleed: Le chapeau bree: heel veel keuze. Ik had geluk dat er familiie werkte, die mij heeft kunnen helpen tijdens dit grote moment. Ik moet zeggen dat ze niet altijd even vriendelijk zijn, maar wel correct. Ze hebben veel keuze en de prijzen vallen best mee. Voor iedereen wat wils.

Vervoer: Mijn overgrootouders, hun fiatje is nog een familiestuk. Mijn oma en opa zijn ermee naar de kerk gereden op hun bruiloft en gouden bruiloft en nu ik ook! Daarbij ook een kost uitgespaard en het maakte alles nog persoonlijker!

Geen ceremoniemeester: dat maakte het voor ons wat te stijf en traditioneel. We wilden een dag zoals wij zijn! En dat is ons zonder een ceremoniemeester heel goed gelukt. Overal op tijd!

Bloemen: een vriendin van ons mama heeft deze gedaan. Heel mooi! Mijn bruidsboeket was perfect wat ik wou!

Bruidskindje: Overal op verschillende plaatsen rond gekeken. Broekje in de traffic gevonden, hemdje in de primark en vestje in de Nookies in de village Maasmechelen. Schoentjes in een outlet. Ook hier toch goed wat kunne besparen!

HIeronder de link voor wat fototjes van onze dag! Echt van elk moment genoten! Het was voor ons de mooiste dag uit ons leven!

Groetjes Ilse






ilse
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1530


Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik4-8-2011 10:03:54

Dag Ilse

Eerst en vooral een dikke proficiat! Je hebt een prachtige dag gehad!
Je mag mij altijd de filmpjes en de gegevens van Sing Sis doorsturen: onzetrouw@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groetjes



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik4-8-2011 19:38:47

Hey,

Super verslagje, ik heb er echt van genoten om het te lezen...

Veel veel geluk samen.

Groetjes Ellen



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik4-8-2011 23:05:33

Fantastisch toch als je op zo'n geslaagd feest terug kan kijken.
En nu nagenieten........
Groetjes,
Cindy



sandra
8-6-2013
 Meld misbruik17-4-2012 21:32:04

klinkt super! Ik kan de link wel niet zien of is deze al weg?
Had graag eens wat foto's gezien van de zaal wanneer deze was ingekleed...

Groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info