Terug naar overzicht
Hoi Sofie,bij een vriendin van mij die vorige maand getrouwd is stond er iemand van de zaal aan de ingang en die vroeg aan de mensen of ze iets in het gastenboek wilden schrijven. Goeie oplossing vond ik..groetjes,Astrid08.09.2007
HeyIk denk dat je best iemand aanstelt om met het boek van tafel naar tafel te gaan en te vragen om erin te schrijven. Zo gaan wij het ook doen.GroetjesVicky09.09.06
Wij hadden ook een gastenboek en bij ons is mijn nichtje ook van tafel tot tafel rond gegaan met het gastenboek.Maar verwacht toch niet teveel van een gastenboek, de meeste mensen geven je een kaartje bij hun geschenk waar reeds hun gelukswensen op staan dus voor het gastenboek blijft er meestal niet veel inspiratie meer over.
Bij ons heeft de DJ enkele malen verwezen naar het gastenboek... Een gemakkelijke oplossing en er staat toch heel wat in...Groetjes,Karolien03/06/2006
hoi, wij voorzien tijdens de kerkviering een moment om dit te doen.We hangen een potloodje en boekje aan ons misboekje en de bruidskindjes gaan dit ophalen.leuk toch?Groetjes