Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding voor moeder

  10-6-2006 13:11:45
Voor de suitekleding van mijn moeder zijn we op zoek naar een winkel waar ze moderne kleding hebben voor een maatje meer, iets dat ze achteraf nog kan dragen, maar natuurlijk wel feestelijk is. Liefst provincie Antwerpen of Vlaams Brabant.
Waar zijn jullie mama's hun kleren gaan kopen?
(en we gaan niet kijken bij de suitekleding van Linea Raffaelli of zo)

groetjes
Katrien
30-9-2006

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1378


Jurgen
14-8-2006
 Meld misbruik10-6-2006 20:23:25

Hey Katrien,

Wij hebben voor de kledij van mijn toekomstig schoonmoeder in de winkel A & S in Halle geweest.

Zij zocht ook iets voor de feest die ze achteraf nog kan dragen en ze heeft ook niet alledaagse maten (klein van gestalte). Ik moet wel zeggen dat ze ons daar uitstekend geholpen hebben. Wanneer men binnenkomt zie je enkele voorbeelden op paspoppen, maar voor de rest zie je enkel rollen stof. Alles wordt op maat gemaakt en in de stijl die je zelf wenst. Hou er wel rekening mee dat je een drie tot vier keer moet gaan passen voordat alles goed zit (Afhankelijk van de gekozen kledij). Qua prijs valt dit enorm goed mee. Bij ons viel het goedkoper uit dan in de winkels.

Het adres was: Augusthe Demaeghtlaan 54 in Halle.

Groetjes
Jurgen en Sandra
14/08/2006



carine
9-9-2006
 Meld misbruik10-6-2006 20:30:55

hoi,

In Nijlen (Bouwelsesteenweg) is er een winkel voor maatje meer: Phaedra. ik weet niet in hoeverre die feestelijke kledij hebben en of dat de stijl is die jullie in gedachten hebben.
Groetjes
Carine



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik11-6-2006 12:48:02

Hey Jurgen en Sandra,
Denken jullie dat er voor mijn moeder nog iets zou kunnen gemaakt worden vòòr 30 september?
En mag ik mss zo indiscreet zijn om te vragen hoeveel jullie dan moesten betalen?

Aan Carine: bij Phaedra zijn we inderdaad ook al geweest. Daar gaan we (normaal gezien) einde juli terug langs, als de nieuwe collectie binnen is. Maar ik wilde toch nog even rondvragen of er nog meer winkels waren die ik nog niet kende.

groetjes
Katrien



Kathleen
16-9-2006
 Meld misbruik13-6-2006 10:09:13

Je kan ook eens gaan kijken bij Liliane Claes in Herentals. Kledij voor alles maatjes. Ze hebben veel keuze, ze helpen zeer goed. Ik ben er erg tevreden over.

Veel succes met je zoektocht.



Jurgen
14-8-2006
 Meld misbruik14-6-2006 9:16:58

Hey Katrien,

Als ik me niet vergis was haar kledij klaar op ongeveer 4 à 5 weken. Het gaat dus wel vrij vlug.

Wij hebben daar 2 verschillende kleedjes laten maken, een soort kostuumjas voor dames om met een kleed te dragen, een zwarte broek en een wit hemdje voor mijn toekomstig vrouwtje. Dit alles kwam op ongeveer 750 euro en ze hebben er dan nog 2 sjaaltjes bijgegeven. De prijs hangt natuurlijk wel af van de gekozen stof, maar ik vond het daar toch zeer prijslijk.

Groetjes,

Jurgen


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...