Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemversiering in de kerk

  10-6-2006 11:25:54
hallo,

wij trouwen 26 aug... en we gaan voor de kerk de bloemstukken en sierstukjes zelf maken. Ik heb al enkele ideeen maar voor op het altaar zit ik vast. en met dit bericht nu te schrijven begin ik nu ook al te twijfelen over de rest van mijn ideeen...

Kan iemand mij helpen met mooie ideeen of eventueel foto's van mooie kerkversiering?

Alvast bedankt.

saartje
(saartje_pimboli@hotmail.com)

sara
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 954


Inge
30-9-2006
 Meld misbruik10-6-2006 14:47:38

Hallo Sara,

wij gaan werken met een brood en graanhalmen. We gaan onze bloemist hiermee een modern stuk laten maken.

Groetjes

Inge
30/09/2006



Elke
15-7-2006
 Meld misbruik12-6-2006 9:38:32

Dag Sara,

wij trouwen op 15 juli en gaan ook zelf voor de kerkversiering zorgen. Ik ben voor ideeën bij verschillende bloemist geweest. Ik heb dan ook gelukkig bij die ene bloemist de kerk die door haar versierd werd, zelfs mogen bezoeken.
By the way, waar ga jij je bloemen halen?

Groetjes
Elke
15/07/06



Marie
26-8-2006
 Meld misbruik12-6-2006 15:17:31

hey,
Wat leuk dat jullie ook op 26 augustus trouwen!!! Het wordt vast en zeker een superdag. Het begint bij ons stilletjes aan door te dringen dat er nog wat werk aan de winkel is. Een kennis zorgt bij ons voor de bloemen. Ik vertrouw op haar goede smaak. Ze sprak over een soort riet (holle buisjes)waar je zonnebloemen (of andere bloemen) kan insteken. Je kan zelfs water in de rietstengels gieten. Veel succes alvast en veel plezier op 26/08/06!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...