Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje/tips van ons huwelijk

  3-8-2011 11:18:00
Haaai bruidjes!

Ik ben ondertussen al een paar daagjes getrouwd en ik wil toch ook nog even wat extra tips enzo meegeven!
Een verslagje is te vermoeiend om te schrijven want ik heb het idee dat er teveel gebeurd is op zo'n korte dag...
Geniet van die dag en vooral van de kleine dingen! Geniet van elkaar, geniet van de mensen die speciaal voor jou naar die dag kwamen!
Laat je dag niet verpesten door mensen die eens lastig moeten doen, dat gebeurt aaaaltijd... Je kan er niets aan verhelpen!

Zoek een goede fotograaf en laat andere mensen ook zoveel foto's trekken als ze willen!
Wij deden onze shoot bij Leentje http://www.facebook.com/media/set/?set=a.21304633539144...
De eerste 14 foto's zijn van onze shoot :)
Ze heeft dat suuuuuper gedaan!! Ik vond het jammer dat we haar niet voor de hele dag gevraagd hadden!!
Leentje stelde ons echt op ons gemak en ze had allemaal leuke spulletjes bij om de foto's wat mee af te wisselen. We gaan zeker nog eens foto's bij haar trekken om ook foto's in "normale" kledij te hebben...

Onze feestzaal was een Van der Valck hotel in Nazareth. De hotels liggen naast de snelweg maar dat was vooral een voordeel omdat de mensen dan niet eerst nog 20 kleine straatjes door moeten om thuis te geraken! Veel gasten zijn ook blijven slapen en kregen een mooie korting. Wij kregen de honeymoon suite gratis en hebben ook goed gebruik gemaakt van het grote bad dat erbij kwam :) Zo mooi!
De prijzen zijn echt voordeliger dan een gewone feestzaal maar alles is er perfect! De inkleding van de zaal (wij hadden een zaal met allemaal kroonluchters en een grote tuin met trampoline en speeltuig voor de kindjes, zeteltjes buiten en tafeltjes enzo! De bediening was professioneel en heel vriendelijk... Echt een serieuze aanrader! We hebben ongeveer de helft moeten betalen van wat we eerst dachten dat het avondfeest zou kosten ;)
http://www.hotelnazareth.be/

Onze DJ was SU-PER! Hij kost maar 250 euro (amazing, right?!) maar hij draait op héél veel feestjes, ook van BVs enzo... We vroegen waarom hij zijn prijs zo laag houdt en hij zei dat hij teveel van zijn werk houdt en dat hij op deze manier ook genoeg verdient :) Echt een lieve man, heel down-to-earth! Hij neemt lichtjes mee, een rookmachine, een superleuke DJtafel met zo'n dakje op (waar ik op let he?!) en hij weet goed de mensen te amuseren :)
http://users.skynet.be/Discobar.Supersound/paginas/page...
Het is een ouderwetse website maar dat is maar schijn ;)

Voor de rest ben ik eigenlijk vooral HEEL dankbaar voor onze vrienden en familie... Het is echt niet te doen hoeveel zij voor ons gedaan hebben! We trouwden in een evangelische kerk en onze vrienden hebben de muziek gedaan, aankleding van de zaal, de receptie (inderdaad, een hele receptie voor 200 man en de mensen vonden het één van de beste recepties ooit!).
Echt, ik ben zo dankbaar voor onze trouw, hoe alles gelopen is...

Als ik er nu op terug kijk zou ik wel een videograaf nemen (zeker na het filmpje van Iris en Joachim te zien :))
Ik zou meer aandacht besteed hebben aan de foto's van de familie want dat is er een beetje tussenuit geschoten door een klein probleempje op het avondfeest hehe :)

Geniet er van mede-bruidjes!
Het is jullie dag en niemand hoeft slechtgezind te doen ofzo tegen jullie! Laat je omringen door mensen waar je van houdt en die begrijpen dat het allemaal wat stress met zich meebrengt!



Evelien
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2457


natje
12-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 12:17:58

super mooie fotos.
geniet nog maar goed na
en nog is een hele dikke proficiat.


vele groetjes
natje



Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 12:27:56

héél mooie fotos!! Een dikke proficiat!

groetjes



Eline
23-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 12:36:52

Mooie foto's! Ben blij dat je een superdagje hebt gehad. De prijzen van Van der Valk zijn inderdaad voordeliger he. Wij doen ons feest in motel/restaurant Dennenhof in Brasschaat, ook van die groep. Ze geven zelfs korting op familieleden die blijven slapen in het hotel. Geniet nog na van je dagje he!!!!



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik3-8-2011 14:09:52

Ja die korting hadden wij dus ook, maar ook voor de niet-familieleden! Gewoon iedereen die naar ons feest kwam. Ik denk dat er zo'n 20 kamers gereserveerd waren uiteindelijk door onze groep!

En de foto's zijn inderdaad suuuuuperprachtig :)
Again: wij zijn echt wel fan van Leentje Schoofs!
extra foto's staan op www.leentjeloveslight.com , misschien zet ik er zelf nog een paar op facebook van de fotootjes op ons DVDtje :)



Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik3-8-2011 14:16:18

Amai super te lezen dat alles zo goed verlopen is!

Mooie foto's idd!
was haar ook al tegenkomen valt ze goed mee van prijs?





Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 14:44:57

Mooie foto's van een stralend koppel! Proficiat!



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik3-8-2011 14:51:35

Ik vond toch dat Leentje meevalt van prijs, maar al haar prijzen staan online op haar officiële website www.leentjeloveslight.com (dus niet facebook he)
En anders kan je haar vrijblijvend mailen, ze is heel lief en antwoordt meestal ook snel :)



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik3-8-2011 17:30:15

Hey,

Super echt zeer zeer tof!!!

Je was prachtig! Echt, zeer stralende bruid.

Veel veel geluk samen en groetjes Ellen



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 20:08:48

Leuke foto's!
Dikke proficiat en geniet van het getrouwde leven!




Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik4-8-2011 9:26:16

Proficiat!!!! Jullie foto's zijn inderdaad geweldig!! :)
Geniet ervan!!
xx



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik4-8-2011 11:37:52

Gefeliciteerd! Zeer mooie foto's van een mooi koppel! XXX



Iris
15-7-2011
 Meld misbruik4-8-2011 13:54:19

Dag Evelien;)

Gefeliciteerd!!! De foto's zijn echt mooi. Jij en je man zien er dan ook fantastisch uit! Leuk he, zo pas getrouwd zijn. Lekker genieten van elkaar.

Groetjes Iris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info