Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gospel

9-6-2006 14:21:16
hallo bruidjes;

heeft er iemand ervaring met gospel muziek!
is dat mooi voor een huwelijk?
Mij spreeks dat wel aan ma kan er ni veel van vinden!

welk soort muziek hebben jullie?

groetjes,
karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 383

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-6-2006 14:22:40

Hey,

ik denk zeker dat dat mooi zou kunnen zijn, maar naar wat ik hier al gelezen heb, zou het ook ontzettend duur zijn om zo'n koor te laten komen.

Veel succes ermee!
Lieve

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-6-2006 14:56:13

Hey

Wou dit ook eerst. Heb zelfs nog contact gehad met de gospelfoon, maar dit was neit onze soort gospel (wij hebben het graag wat swingender). En ze vragen echt wel heel veel geld (250 euro per stem, en ge hebt toch minstens 4 stemmen nodig voor een koor, als ge der minder pakt is het trouwens nog duurder per stem). DUs hebben we dit weggelaten en werken we met cd'tjes, en hebben we ook enkele gospelliedjes erin gezet

Groetjes

Vicky
09.09.06

Els
14-10-2006
 Meld misbruik9-6-2006 16:40:50

Dag Karen,

Wij hadden ook eerst gedacht aan gospelmuziek maar zoals Vicky zegt, het is inderdaad ontzettend duur, veel te duur vonden wij.
Wij hebben dan als alternatief voor Isabelle & Marc gekozen, zang en gitaar. Anders dan gospel, maar ook zéér mooi vonden wij. En zij zijn wel betaalbaar.
Moest je hen willen contacteren, hun mail is: isabelle.dewulf@tiscali.be

Groetjes,
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...