Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige

8-6-2006 21:30:48
Hallo allemaal,

Mijn toekomstige weet al wie hij als getuig wil vragen maar bij mijzelf ligt dat een beetje moeilijker. Ik heb twee goede vriendinnen waar ik moeilijk tussen kan kiezen. Nu is mijn vraag: wordt het gedaan dat je aan iemand vraagt om getuige te zijn voor de kerk en aan iemand anders als getuige voor de wet? Of wordt er altijd maar 1 getuige gevraagd?

Groetjes, Sarah.

Sarah
12-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 334

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik8-6-2006 21:42:47

Mijn vriend en ik hebben elk twee getuigen: 1 voor kerk en 1 voor wet. Ik heb twee broers en hij borer en zus en konden ook moeilijk kiezen...

Elke
15-7-2006
 Meld misbruik8-6-2006 21:45:04

Hi,

Voor mij was het ook een moeilijke beslissing. Ik heb dan maar 2 getuigen genomen voor de kerk en een ander getuigevoor de gemeente. Het is dus allemaal mogelijk.

Groetjes
Elke
15/07/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-6-2006 21:54:04

Hey

Dit kan je zeker doen. Anders kan je ook aan 1 iemand vragen om getuige te zijn, en aan de andere vriendin enkele andere dingen vragen, zoals je vrijgezellenavond regelen, spreken in de viering,... enzo

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-6-2006 7:44:47

Hey,

tuurlijk kan dat! Ik geloof zelfs dat je in de kerk verschillende getuigen kan hebben. In het stadhuis is het beperkt tot elk één.

Groetjes,
Lieve

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik9-6-2006 13:28:39

Bij mij zal mijn zus getuige zijn voor de wet, en mijn beste vriendin voor de kerk. Het is dus echt geen probleem om twee (of meer) verschillende getuigen te kiezen.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik9-6-2006 14:35:57

Hoi,

Mijn ventje zat met een gelijkaardig probleem. Hij wou zijn broer en beste vriend als getuige. Zijn broer is getuige voor het officiële gedeelte (de wet) en zijn vriend is getuige in de kerk.
Voila, zaakje opgelost. Natuurlijk is het voor jou moeilijk om nu goed te doen en wie neem je voor het officiële gedeelte en wie voor de kerk?
Maar normaal maken ze daar geen probleem van als je met 2 verschillende getuigen werkt.

Succes
Debra
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...