Terug naar overzicht
Mijn vriend en ik hebben elk twee getuigen: 1 voor kerk en 1 voor wet. Ik heb twee broers en hij borer en zus en konden ook moeilijk kiezen...
Hi,Voor mij was het ook een moeilijke beslissing. Ik heb dan maar 2 getuigen genomen voor de kerk en een ander getuigevoor de gemeente. Het is dus allemaal mogelijk.GroetjesElke15/07/06
HeyDit kan je zeker doen. Anders kan je ook aan 1 iemand vragen om getuige te zijn, en aan de andere vriendin enkele andere dingen vragen, zoals je vrijgezellenavond regelen, spreken in de viering,... enzoGroetjesVicky09.09.06
Hey,tuurlijk kan dat! Ik geloof zelfs dat je in de kerk verschillende getuigen kan hebben. In het stadhuis is het beperkt tot elk één.Groetjes,Lieve
Bij mij zal mijn zus getuige zijn voor de wet, en mijn beste vriendin voor de kerk. Het is dus echt geen probleem om twee (of meer) verschillende getuigen te kiezen.
Hoi,Mijn ventje zat met een gelijkaardig probleem. Hij wou zijn broer en beste vriend als getuige. Zijn broer is getuige voor het officiële gedeelte (de wet) en zijn vriend is getuige in de kerk. Voila, zaakje opgelost. Natuurlijk is het voor jou moeilijk om nu goed te doen en wie neem je voor het officiële gedeelte en wie voor de kerk?Maar normaal maken ze daar geen probleem van als je met 2 verschillende getuigen werkt.SuccesDebra11/08/06