Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes september 2011

  31-7-2011 12:59:23
Hey,

Nog 47 dagen op de teller en ongelooflijk veel werk... ik vroeg me af wat jullie nog allemaal te doen staat!
Wij moeten ons boekje nog afwerken maar heb het net doorgezonden naar onze proost, de proefversie. Moet nog kijken voor boeket, versiering van de zaal en ons huis, dessertbuffet, 10 augustus heb ik mijn laatste pas (kijk er naar uit om het totaal plaatje eens te zien, hopelijk bevalt het me nog!), de dagplanning moet ik nog verder uitwerken alsook de planning voor de dagen ervoor en erna (we doen alles zelf...), geschenkjes voor de kindjes in orde brengen, PWP maken, schoenen zoeken voor de bruidskindjes... veel dus!
Wat moeten jullie nog doen?

Groetjes en veel suc6 :)


Elisabeth
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1261


nathalie
10-9-2011
 Meld misbruik31-7-2011 13:07:52

bij ons nog 40 dagen en moet da ook nog allemaal doen




cindy
17-9-2011
 Meld misbruik31-7-2011 20:27:16

wij moeten de bedankjes nog gaan halen en onze foto erop plakken... verder alles in orde
op de bloemen na ( besteld maar nog halen) maar dat is voor op de dag zelf natuurlijk



vera
9-9-2011
 Meld misbruik31-7-2011 20:29:24

Bij ons nog 39 dagen en precies nog een langer lijstje :-(
- enveloppedoos verder afwerken
-gastenboek maken
-bruidsboeket
-dagplanning maken
- misboekje laten goedkeuren + nog maken (zelf)
- cd + huwelijkskaars viering kerk
-pas 12 augustus (blijkbaar volgt er ook nog eentje hierachter)
-alles overlopen met fotograaf
-alles overlopen met dj (heb nog niet voor alles een liedje gevonden!)
- nog een aantal dingen halen voor mijn make-up (doe ik zelf)
- verder nog stoelen, tafels, versiering, eten ed. voorzien bij ons thuis maar daar moeten we op wachten totdat alle gasten hebben bevestigt.

En ik ben ervan overtuigd dat ik een aantal dingen aan het vergeten ben...




Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik31-7-2011 20:34:16

Hoi hoi,

bij mij nog 33 dagen op de teller. Brrr, wat kort het in hé ;) begin al wat kriebeltjes in de buik te krijgen, als ik denk wat ik nog allemaal moet doen, want morgen is mijn verlof al gedaan en is het terug fulltime werken.
nog te doen:
-misboekje verder afwerken
- kadootjes kindjes
- kadootjes getuigen
- verrassing voor de ouders (dacht aan een powerpoint van ons geboorte tot nu)
- akte tekenen bij de notaris (al besproken met de notaris)
- gastenboek

We blijven dus nog een eindje bezig.
Veel succes allemaal!



Esther
3-9-2011
 Meld misbruik31-7-2011 21:28:35

Het enige dat bij ons nog moet gebeuren is het huwelijkscontract gaan tekenen bij de notaris en dan bij de gemeente binnen brengen...
Wij trouwen wel niet voor de kerk, dus dat scheelt wel...



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik31-7-2011 22:29:12

hier moet er nog belachelijk vele gebeuren en ik heb gewoon géén tijd...

- moet de eerste pas jurk nog inplannen...
- schoenen bruid en bruidegom
- juwelen bruid
- zonnebank beginnen
- bruidsringen
- beslissen welke cateraar (o ja, we zijn écht laat met alles)
- bruidsboeket, tafeldeco etc etcetc
- afspraak notaris voor huwelijkscontract
- proefkapsel (overmorgen ingepland)
- planning maken voor ceremoniemeester

heb jobstudent én verkoopster die weggevallen zijn en het is beredruk in de winkel (die 7 op 7 open is...) dus ik weet echt niet wanneer ik het allemaal moet gaan doen




nathalie
10-9-2011
 Meld misbruik1-8-2011 0:37:54

dus we zijn hier zeker niet alleen dat nog veel moeten doen ik heb het gevoel dat mijn lijste maar aan het groeien is als het allemaal lees. maar we slaan er ons wel door he



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik1-8-2011 9:54:13

Nog 53 dagen hier...

Nog te doen:
-bij notaris om te praten over contract
-hubbie-to-be moet nog kostuum laten inleggen plus ondervest, hemd en das vinden
-tweede pas 20 augustus, nadien wellicht nog eentje
-boeket, corsages, versiering zaal
-bedankje zal bij ons een gewone foto achteraf worden
-mijn kapsel is nog verre van in orde, GRRR!
-brouwer contacteren (zaal is vrij van traiteur)
-nog 's effe van gedachten wisselen met dj, maar daar ben ik eigenlijk heel gerust in
-gastenboek en enveloppendoos
-beslissen over bruidstaart of ander dessert
-kadootje ouders en getuigen: AARTSMOEILIJK!

komt goed, komt goed, komt goed!
geen stress ladies!!! en als er iets niet perfect loopt zoals je dacht: so be it! ik trouw met een geweldige kerel, da's het belangrijkste!

liefs!



Jenny
24-9-2011
 Meld misbruik1-8-2011 12:23:12

Ook hier 53 dagen en nog behoorlijk wat werk. Ik vind persoonlijk dat in de kleine dingen de meeste tijd kruipt...

- huwelijkskaars (is mn zus verantwoordelijk voor)
- logeerplaats huwelijksnacht zoeken
- tafels, stoelen, lounge etc bestellen (ons feest is in een tent, dus we doen ALLES zelf)
- bruidsboeket / corsages / altaarstuk / tafelstukjes bestellen
- kaarsen voor op tafels kiezen
- proefkapsel
- proef make-up
- lingerie / juwelen kiezen
- bedankjes (zijn 10min geleden besteld)
- misboekje (wel al goedgekeurd, maar moet nog afgewerkt worden)
- bedankjes ouders / getuigen (wel al n idee)
- gastenboek maken
- enveloppe doos
- liedje voor 2de en 3de dans kiezen
- thema tafels maken (idee is er wel al)
- wegwijzers maken
- voorzieningen voor parking en wc (zaklampen, gele vestjes, poetsgerief etc)
- emergency kit trouwdag samenstellen
- snoepzakjes voor de kindjes
- DJ / fotograaf / vervoer nogmaals bevestigen en planning doorgeven
- kapper voor bruidegom regelen
- checken of trouwringen op tijd arriveren
- huwelijksreis uitstippelen (3 maanden zuid-oost-azië)

Pfff, wat n waslijst, maar ik zie het nog volledig in orde komen hoor! Nu eerst 10 daagjes genieten in Toscane en dan er terug invliegen!

Groetjes!



vicky
10-9-2011
 Meld misbruik1-8-2011 12:59:44

hier momenteel nog 39 dagen op de teller:
ventje zen kostuum word momenteel ingenomen door zijn zus eind augustus heb ik mijn tweede pas nog naar de zaal om het aantal personen door te geven maar dit kan pas na het weekend omdat we dan het juiste aantal mensen gaan weten die effectief gaan komen + tafelschikking. bruidsboeket is besteld :) bedankingen voor de kindjes nog afwerken hebben van die kleine eendjes gekocht en gaan er van die suikerhartjes bijdoen. de dag met de volledige suite word dit weekend besproken. onze boekjes voor onze huwelijksviering moeten nog worden gedrukt (is al wel bij de drukker zijn momenteel aan het wachten op proefdruk) ik denk dat dit het zowat is dat wij nog moeten doen voor onze grote dag



nele

 Meld misbruik4-8-2011 15:22:10

wij trouwen op 30/9/2011 en het enige dat ik nog moet regelen is : lingerie zoeken, eventueel nog oorbellen, nog is afspreken met onze fotograaf, bij de notaris langsgaan en 1ste pas voor mijn kleed..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...