Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TAFELSCHIKKING

  8-6-2006 17:03:43
HOI ALLEMAAL. IK WEET NIET HOE IK DE ERETAFEL MOET SCHIKKEN. WIE ZIT WAAR? IS HET OOK MOGELIJK DAT JE VRIENDEN AAN DE ERETAFEL ZET?

VEEL SUCCES EN TOT BINNENKORT

Kate
10-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 935


Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik8-6-2006 18:50:57

Wij zetten aan onze eretafel de getuigen. Familie zit dan gewoon elk aan eigen tafel...
Zelf vonden we het nodig om alles zo traditioneel te doen op dat vlak...



davida
7-9-2008
 Meld misbruik8-6-2006 19:11:40

hey wij zetten onze ouders bij hun familie en wijzelf zitten tussen onze vrienden aan tafel en in onze feestzaal zeiden ze dat dat nog gedaan word.
grtjs



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-6-2006 19:39:44

Hey

Volgens de etiquette zitten de mensen die in de suite lopen ook aan de eretafel. Maar wij zijn nu aant denken om met onze beste vrienden aan tafel te zitten, dat lijkt ons veel leuker, anders ist een familiefeest. En ik zie mijn moemoe heel graag, maar veel interessants komt er niet meer uit, denk dat de sfeer dan aan de tafel van de vrienden leuker is.

Natuurlijk zitten mijn ouders ook mee aan tafel, en mijn vriend zijn broer ook, maar de tante's en nonkels (die mee in de suite lopen) verhuizen naar een andere tafel en daar id plaats komen andere goede vrienden. Ik heb namelijk 2 vriendinnen die mij even nauw aant hart liggen. Maar 1 ervan is mijn getuige omdat ik via haar ook mijn vriend heb leren kennen. Ik zou het tof vinden moest die andere vriendin toch ook mee aan tafel kunnen zitten.

Dus ik zou zeggen: doe wat je het liefste doet (als je daarmee niet op teveel tenen trapt natuurlijk)

Groetjes

Vicky
09.09.06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-6-2006 8:42:34

Hey,

wij gaan zelf tussen onze vrienden zitten aan de eretafel. Onze ouders gaan dan met hun broers en zussen, of met hun vrienden een tafel delen. Het is minder traditioneel, maar wij voelen ons er beter bij. Per slot van rekening is het onze dag en hebben we gewoon meer plezier met onze vrienden.

's Middags, we gaan brunchen met de suite, gaan wij wel onze ouders, grootouders en getuigen bij ons aan tafel zetten, maar zonder specifieke volgorde, dus iedereen zit waar hij wil.

Groetjes,
Lieve



Kirsten
30-6-2006
 Meld misbruik9-6-2006 20:55:44

Hey,

Wij zitten samen met onze getuigen en vrienden aan de eretafel, en onze ouders zitten bij hun eigen broers, zussen of vrienden.
Wij hebben daar eigenlijk niet over getwijfeld en vinden dat zo veel plezanter. Onze ouders maken daar ook geen problemen over, tenslotte is het onze dag.
Kiezen jullie maar waar jullie het beste bij voelen!

groetjes,
Kirsten
(30/06/2006)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...