Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opletten voor bedankjes

8-6-2006 14:02:29
Hallo,

wij hebben onze bedankjes besteld via www.geluk.com . We moesten ze half mei betalen zodat ze tegen 1 juni aan huis geleverd zouden worden. Tot op heden nog niets ontvangen. Daarom belde ik er even naartoe. Wat blijkt: ze hebben het te druk dus de levering is pas voor half juli. Nu trouwen we pas op 9 september dus dat is in principe nog wel tijd genoeg. Maar ik vind het gewoon niet kunnen dat ze niets laten weten en dat we nu wel al twee maanden op voorhand betaald hebben terwijl dat normaal niet moet. Ze wisten ook al van februari dat we dat tegen juni geleverd wilden hebben. Gelukkig dat we op tijd besteld hebben want we moeten er zelf ook nog wel wat aan doen.

groetjes,

marjolijn

Marjolijn
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 391

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik9-6-2006 7:49:38

Hallo Marjolein,

Bedankt voor je berichtje !!
Ik heb ook mijn bedankjes daar besteld en ze zouden in Augustus geleverd worden, we hebben ze besteld voor begin augustus en we trouwen 1 sept.
Ik ga dus in juli zeker nog even bellen !!!
Thanks!

Groetjes Mireille
01-09-2006

tjorvina
19-8-2006
 Meld misbruik10-6-2006 12:01:09

bedankt om het te laten weten. wij moeten nu ongeveer onze bedankjes krijgen. Hopelijk zijn ze op tijd.
wat hebben jullie besteld als bedankje?

groetjes
tjorvina
19/8/2006

karen
4-11-2006
 Meld misbruik13-6-2006 22:33:05

hey,
wij denken er ook aan onze bedankjes bij geluk.com te bestellen (we twijfelen tussen de bloemenharten "bruidssluier" en "brandende liefde"). Zijn er nog mensen die hier ervaringen mee hebben? Wat hebben jullie besteld? Hielden ze zich aan de afspraken?
Alvast bedankt!
groetjes,
Karen

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik14-6-2006 22:38:15

hallo,

wij hebben trouwgommen besteld.

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...