TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
18-6-2011
|
29-7-2011 11:47:36
Hihi, herkenbaar, vooral dat snurken :p
Voor je gastenboek:
- meer romantische, ivoren-handegeschept-papier-achtige boeken met strikjes en hartjes: AVA.
- eerder 'cleane', rode, zwarte, enz. gastenboeken: Ordnig en Reda (Groendalstraat, tegenover de Oil & Vinegar, in die kleine straatjes tegenover de Boerentoren). Ons boek kwam van daar, vraag er zeker advies.
- als je het echt goedkoop wil houden: koop een eenvoudig boek in de Boekenvoordeel op de Meir, knutsel er wat mee en je hebt ook een boek.
Wij hadden een rood boek met witte bladen. We hebben er dan ook een goedschrijvend, rood stiftje bij gekocht en dat met een lang rood lint aan het boek vastgeknoopt. Dus denk ook eens na in welke kleuren je de tekstjes wil.
En als je een groot boek koopt, schrijven vele mensen samen op één pagina, en heb je eigenlijk helemaal niet veel pagina's nodig. Tenzij je er achteraf nog foto's of zo wil inplakken. Dus als je iets in gedachten hebt met het gastenboek achteraf, best op voorhand aanduiden in het boek waar mensen el of niet mogen schrijven, of je er 1 per blad wil, enz. (Hadden wij dus niet gedaan, waardoor de eerste tien blz. volgekribbeld staan en de overige 30 leeg zijn :p)
De vraag is dus vooral: wat wil je nog doen met dat boek? Als je het wil uisttallen of er je foto's in plakken, koop dan een mooi boek met een mooie cover. Als je alleen wil weten wat de mensen schrijven, moet je zelfs geen mooie cover hebben, want dat boek ligt toch alleen maar open ;)
Succes met alles!
|
|
Samira
2-9-2011
|
29-7-2011 11:50:36
Hoi Katrien,
Spannend he. Hier nog 34 dagen en ik wou ook al dat het zover was.
Wat je gastenboek betreft: ik heb er een van de reeks vertel 's. Ik heb dat wel via internet bol.com besteld maar deze site is volkomen veilig.
Ik denk dat ze deze reeks ook verkopen bij de standaard boekhandel.
Allé nog veel aftelgenot ;-)
Groetjes
|
|
Sharon
20-8-2011
|
29-7-2011 15:02:44
Wij nog 21 dagen. Ik snap wat je bedoelt... Er is niet zo heel veel meer te doen! Allé, de week en de dag voordien moeten wij nog veel doen: alles klaarzetten enzo, kostuums gaan afhalen, stoelhoezen afhalen, ... Maar we kunnen niet veel meer op voorhand doen. En toch zijt ge zo zenuwachtig, komt alles wel goed enzo :)! Spannend allemaal! En leuk, ik mag sebiet mijn kleed gaan afhalen!
Ciao
Sharon
|
|
Katrien
26-8-2011
|
29-7-2011 17:12:03
Da's inderdaad ook niet veel meer he Sharon :)
Mijn kleed hangt sinds een paar weken ook in de kast, moet mijzelf bedwingen om niet constant te gaan kijken/kwijlen ;)
Veel plezier met de laatste pas!
|
|
Kathleen
20-8-2011
|
29-7-2011 20:19:31
Amai, ik moet nog een pak meer doen dan jij Katrien! (en ik trouw binnen 21 dagen!) Ik zou in ieder geval niet teveel stressen, ik denk wel dat je safe zit! :)
Ik moet de misviering nog afwerken en de boekjes moeten natuurlijk nog gedrukt worden, net zoals de menu's. Morgen ga ik eens langs een bloemist (die aangeraden werd door iemand op dit forum!) en ik ga ook mijn kleed ophalen.. ik vind de voorbereidingen wel heel plezant. Geniet er nog maar van!
|
|
jeff
27-8-2011
|
29-7-2011 21:53:10
Wij nog 28 dagen... Alles is geregeld. Laatste afsrpaak nog met het restaurant. Bloemen afhalen de dag zelf.............. Tdoet raar...niks meer te moeten doen -)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|