Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog minder dan een maand te gaan...!

29-7-2011 11:37:38
Opeens staat de teller op 27..
Toen ik met de planning begonnen ben stond het op 153, ook niet echt veel
maar wow wat is dat snel gegaan.
Gisteren de laatste details gaan regelen in de feestzaal en bij de DJ.
Mijn lijstje is nu nog:

- nieuwe cd maken voor in de kerk, die wou niet afspelen op hun speler.. hopen dat het nu wel werkt (de schoonbroer en papa maken er ook een voor alle zekerheid)
- moet nog een gastenboek zoeken, durf het zo niet bestellen via internet omdat foto's nogal kunnen bedriegen, en in de winkels vind ik er niet direct een. Dus als iemand een winkel weet regio antwerpen waar je er mooie kan vinden, altijd welkom :-)
- nog wat extra decoratie voor de tafels zoeken, op de eretafel komt een groot bloemstuk, maar de andere tafels ga ik met verschillende kleine vaasjes en bloemen versieren, met daarrond kristallen en veel theelichtjes.
- trouwringen gaan ophalen
- misboekjes uitprinten (moet niets speciaal zijn, er is al zoveel geld in de rest gekropen..)

En dat is het.
Valt wel mee hé denk ik.

Ik had gehoopt dat eens alles in orde was ik wat beter zou kunnen slapen, niet dus. Ik kan uren liggen piekeren snachts, gewoon alles van A tot Z afgaan tot in de details, erg vermoeiend, terwijl mijn vriend lekker ligt te snurken naast mij haha, hij heeft helemaal nergens stress om, maar hij heeft ook helemaal niets moeten regelen :-p
Ik wou dat het er morgen al was, kijk er ZO naar uit..

Katrien
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 482

Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik29-7-2011 11:47:36

Hihi, herkenbaar, vooral dat snurken :p

Voor je gastenboek:
- meer romantische, ivoren-handegeschept-papier-achtige boeken met strikjes en hartjes: AVA.
- eerder 'cleane', rode, zwarte, enz. gastenboeken: Ordnig en Reda (Groendalstraat, tegenover de Oil & Vinegar, in die kleine straatjes tegenover de Boerentoren). Ons boek kwam van daar, vraag er zeker advies.
- als je het echt goedkoop wil houden: koop een eenvoudig boek in de Boekenvoordeel op de Meir, knutsel er wat mee en je hebt ook een boek.

Wij hadden een rood boek met witte bladen. We hebben er dan ook een goedschrijvend, rood stiftje bij gekocht en dat met een lang rood lint aan het boek vastgeknoopt. Dus denk ook eens na in welke kleuren je de tekstjes wil.

En als je een groot boek koopt, schrijven vele mensen samen op één pagina, en heb je eigenlijk helemaal niet veel pagina's nodig. Tenzij je er achteraf nog foto's of zo wil inplakken. Dus als je iets in gedachten hebt met het gastenboek achteraf, best op voorhand aanduiden in het boek waar mensen el of niet mogen schrijven, of je er 1 per blad wil, enz. (Hadden wij dus niet gedaan, waardoor de eerste tien blz. volgekribbeld staan en de overige 30 leeg zijn :p)

De vraag is dus vooral: wat wil je nog doen met dat boek? Als je het wil uisttallen of er je foto's in plakken, koop dan een mooi boek met een mooie cover. Als je alleen wil weten wat de mensen schrijven, moet je zelfs geen mooie cover hebben, want dat boek ligt toch alleen maar open ;)

Succes met alles!

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 11:50:36

Hoi Katrien,
Spannend he. Hier nog 34 dagen en ik wou ook al dat het zover was.
Wat je gastenboek betreft: ik heb er een van de reeks vertel 's. Ik heb dat wel via internet bol.com besteld maar deze site is volkomen veilig.
Ik denk dat ze deze reeks ook verkopen bij de standaard boekhandel.

Allé nog veel aftelgenot ;-)
Groetjes

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 15:02:44

Wij nog 21 dagen. Ik snap wat je bedoelt... Er is niet zo heel veel meer te doen! Allé, de week en de dag voordien moeten wij nog veel doen: alles klaarzetten enzo, kostuums gaan afhalen, stoelhoezen afhalen, ... Maar we kunnen niet veel meer op voorhand doen. En toch zijt ge zo zenuwachtig, komt alles wel goed enzo :)! Spannend allemaal! En leuk, ik mag sebiet mijn kleed gaan afhalen!

Ciao
Sharon

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 17:12:03

Da's inderdaad ook niet veel meer he Sharon :)
Mijn kleed hangt sinds een paar weken ook in de kast, moet mijzelf bedwingen om niet constant te gaan kijken/kwijlen ;)
Veel plezier met de laatste pas!

Kathleen
20-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 20:19:31

Amai, ik moet nog een pak meer doen dan jij Katrien! (en ik trouw binnen 21 dagen!)
Ik zou in ieder geval niet teveel stressen, ik denk wel dat je safe zit! :)

Ik moet de misviering nog afwerken en de boekjes moeten natuurlijk nog gedrukt worden, net zoals de menu's. Morgen ga ik eens langs een bloemist (die aangeraden werd door iemand op dit forum!) en ik ga ook mijn kleed ophalen.. ik vind de voorbereidingen wel heel plezant. Geniet er nog maar van!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 21:53:10

Wij nog 28 dagen...
Alles is geregeld.
Laatste afsrpaak nog met het restaurant.
Bloemen afhalen de dag zelf..............
Tdoet raar...niks meer te moeten doen -)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...