TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
8-6-2006 9:31:58
Hey,
wij ontwerpen ze zelf, maar laten ze nadien wel drukken. Da's ook al een serieus werk hoor. Veel succes ermee dus.
Groetjes, Lieve
|
|
Yvonne
8-9-2006
|
8-6-2006 11:28:02
Hoi, Ik heb hem ook zelf gemaakt maar ik zit in de grafisch wereld dus vandaar... Denk eraan dat waneer je het laat drukken dat het ze in grote getalen gaan. Je kunt het ook digitaal laten drukken - dan maakt het niet uit hoeveel je neemt. Vandaar dat menesen al bestaande kaarten nemen - zijn de kosten wat lager want dan hoef je alleen maar de zwarte text te drukken.
Maar zelf maken is wel het leukst (gewoon omdat het dan heel persoonlijk is) Succes Yvonne
|
|
Veroniek
|
8-6-2006 11:46:30
Hoi
Wij gaan ze ook zelf maken, maar zijn er nog niet goed uit of we ze zelf gaan drukken of laten drukken. We vragen ons ook af hoeveel dat ongeveer zou kosten om het te laten drukken... Afh. wat het goedkoopste zou zijn en het mooiste...
Ons idee is als volgt: We maken een drieluik. Vanvoor komen onze namen en als ze de kaart opendoen zien ze onze trouwdatum & een foto van ons, maar we weten nog niet dewelke. Heb nog geen inspiratie... Afh. wie links staat, komen de gegevens van de ouders links en wie rechts staat komen de gegevens van de ouders rechts . Links zouden we dan een cadeautip zetten en rechts wanneer & waar we trouwen. (weten wel nog niet hoe we het gaan verwoorden)
De uitwerking is er nog niet, maar het idee wel! We trouwen pas 20-07-2007, dus we hebben nog tijd...
Laat eens weten wat jullie zouden doen?
Groetjes Veroniek 20-07-2007
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
8-6-2006 11:57:21
hey
wij hebben de onze ook zelf gemaakt; je kan ze bezichtigen op www.tomenmieke.be (klik op de kaart om ze open te doen)
Mieke reeds 26 daagjes getrouwd!
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
8-6-2006 12:10:24
Hallo,
Wij hebben onze uitnodiging ook zelf ontworpen in Photoshop. Nadien is er wel nog een vriendin die in een drukkerij werkt, mee bezig geweest om alles drukklaar te maken. Ons ontwerp was ook een drieluik (vierkant) waar langs de buitenkant onderaan een band met fotootjes van ons liep (dus als je de kaart openvouwt, zie je alle foto's). Binnenin stond dan in het midden onze naam, datum, plaats en zo verder, dan links de gegevens van mijn ouders en rechts die van m'n man z'n ouders. Voor de uitnodiging voor receptie of feest zat er nog een apart vierkant kaartje in. De kleur was frisgroen (beetje zoals het decor van 't zeven uur journaal op VRT!). Onze uitnodigingen zijn in vierkleurendruk gedrukt (niet digitaal), dus dat heeft wel serieus wat gekost (ca. 800 EUR voor al onze uitnodigingen, receptie- en feestkaartjes, omslagen misboekjes en menukaarten). Dat moet je eerst afwegen, of je dat wel wil geven aan drukwerk. Vraag eens raad aan de drukker, want wij dachten ook eerst digitaal te laten drukken, maar dat kon niet op het papier dat we wilden.
Alvast veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Mieke
22-9-2007
|
8-6-2006 12:42:49
Hoi Veroniek, Weten nog niet precies hoe wij zouden maken, maar zoals Tom en Mieke (website)vinden we wel mooi. Hebben al wel tekstje dat we erop willen zetten. Heb ik bewaard al voor ik wist gingen trouwen, past gewoon bij ons. Vierkant kaartje met vooraan foto, en dan binnenkant gedichtje met gegevens mis. Ouders vermelden we niet, ik zou wel willen, maar enkel mijn ouders en dat gaat niet hé. en dan kleiner kaartje bevestigt aan linker kant met gegevens feest. Dat is maar eerste gedacht. Kan bij Ava boeken halen met voorbeelden voor kaarten zelf te maken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Nog heel veel tijd.. alé ja, beginnen volgende week ook aan bouw, dus zal heel druk jaar worden. Groetjes
Mieke 22/09/2007
|
|
Veroniek
|
8-6-2006 13:21:01
Dag Mieke
Het zal inderdaad een druk jaar worden voor jullie!
Het is hier op de site ook al eens ter sprake gekomen heb ik gezien: http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=3466...
Wij gaan ook eens gaan kijken bij Ava, want we hebben nog geen papier...
We werken wel met Photoshop en Illustrator.
Veroniek 20-07-2007
|
|
Elke
15-7-2006
|
9-6-2006 10:52:05
Hi,
wij hebben ook zelf onze uitnodigingen gemaakt. We hebben de uitnodiging ontworpen in Illustrator en Photoshop gebruikt voor de bewerking van de foto. We hebben met een beeld en een gedicht gewerkt. Als je wilt, wil ik je die gerust doormailen. Geef me dan jouw emailadres.
Groetjes Elke 15/07/06
|
|
Annelies
28-10-2006
|
9-6-2006 17:05:55
Elke, ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar leuke ideetjes voor onze uitnodiging. Zou je ze aan mij ook eens kunnen doorsturen aub? Wij trouwen in december... Groetjes en alvast bedankt! Annelies annelies.debeuf@ua.ac.be
|
|
Elke
15-7-2006
|
12-6-2006 17:44:32
Dag Annelies,
Sorry maar ik heb nu pas jouw reactie gezien. Ik mail je de uitnodiging vanavond sans faute.
Groetjes Elke 15/07/06
|
|
Mieke
22-9-2007
|
14-6-2006 10:31:26
Hoi Elke, mijn e-mail: mieke_v20@hotmail.com
Alvast bedantkt.
Mieke 22/09/2007
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|