Terug naar overzicht
Claudia, veel water drinken en matig zijn met pasta's, aardappelen en brood. Vooral niet gaan crashdiëten want dat kan snel weer omslaan. Succes!
misschien wat meer water drinken? dat helpt bij mij wel enorm. En heb je je op hetzelfde moment van de dag gewogen want dat is ook soms een wereld van verschil
Misschien ben je wel spieren bijgekomen ipv vet. Spieren wegen een pak meer en als je veel sport kan het goed zijn dat je gewoon meer spieren hebt gekweekt. Groetjes
Ja, ik drink eigenlijk heel de dag water en thee. Enkel 's avonds drink ik twee glaasjes cola light. Ik heb me ook op hetzelfde moment van de dag gewogen. Ik denk dat crashdiëten ook niet zo'n goed idee is, want dat heeft bij mij zeker een averechts effect. Ja, ik snap het gewoon echt niet zo goed. Ik ben vroeger heel veel afgevallen en ik jojo altijd wel een beetje, maar dit is niet echt een goed moment hé! Ik hoop echt dat ik volgende week zaterdag in mijn trouwkleed ga kunnen!
Kilo's zeggen eigenlijk niet zo veel, centimeters wel! Heb je geen rokje of broek waarvan je weet: "Als ik daar in geraak, dan zit ik goed, wat de weegschaal ook zegt."? Kilo's kunnen met vocht te maken hebben, met spieropbouw, met vanalles en nog wat, de centimeters zullen echter bepalen of je in je jurk geraakt ;)
Nee niet echt, jammer genoeg. Bij mij als ik aankom is het altijd gelijk op mijn buik en dat voel ik wel. Ben ook situps enzo aan het doen, hopelijk helpt het. Naar mijn gevoel is het vooral op mijn buik, de rest is zowat hetzelfde gebleven denk ik.
hey ik ken het verhaal, maar mijn diëtisten vertelden dat de vrouw voor, tijdens en na haar maandelijks perioden wel 3 tot 4 kilo aan kan komen dit is vocht ( ? weet niet of dit bij uw aan de hand is. sorry voor de vraag. francis
Claudia, misschien helpt dit niet meteen tegen je volgende pasbeurt, maar wel tegen je trouwdag zelf: weight watchers. Zelf heb me altijd voorgehouden dat ik nooit van m'n leven zou diëten, maar vorig jaar rond deze tijd (eigenlijk nog voordat ik ten huwelijk ben gevraagd) ben ik ermee begonnen, en nu ben ik al 9 maanden op ongeveer hetzelfde gewicht (max. 1.5kg schommeling). Als je ermee start, gaan de kilo's er in het begin ook vrij snel af.Het is niet mijn bedoeling om hier reclame te maken voor weight watchers maar aangezien je vraagt om tips.. Het is ook een goeie manier om onder controle te hebben wat je eet, of om uit te vissen hoe het nu komt dat je opnieuw bent bijgekomen. Schrijf gerust een privé berichtje als je meer wil weten.Alleszins veel succes, ik ben ervan overtuigd dat je er met of zonder die 3kg prachtig zal uitzien in je jurk! Hanne
Een kilo gewicht is ongeveer 7000 kcal die je te veel hebt gegeten. Dus om drie kilo te zijn aangekomen, moet je al 24.500 kcal meer hebben gegeten dan je hebt verbruikt. Dat is veel hoor - in een maand tijd zijn dat ca. 875 kcal per dag te veel, zeg maar één hele pizza per dag meer dan je nodig hebt. Drie mogelijkheden:- je bent je echt te buiten bent gegaan de afgelopen tijd- je bent een tijdje geleden op een crashdieet gegaan, bent daar mee opgehouden, en je zit nu met de gevolgen- je bent geen 3,5kg aangekomen, maar je houdt vocht vast o.i.d.
een tip niet teveel sporten want dan ga je spieren krijgen en die wegen ook veel.
...maar van veel sporten wordt je wel weer slanker, en wat heb je nu liever, een laag cijfer op de weegschaal, of je omgeving die zegt dat je er fantastisch uitziet?